Studieretningsprojekt/-opgave (SRP/SRO)

SRP om omsorgssvigt i Dansk A og samf A

07. marts kl. 15:17 af MegetBrugForHjælp
Hej!
Jeg søger efter nogle der har skrevet srp i samfundsfag og dansk om omsorgssvigt, som kan give mig lidt inspiration til min opgave. Jeg skal blandt andet redegøre for social arv, omsorgssvigt og mønsterbryder samt identitetsdannelse i det senmoderne samfund - og inddrage relevant data om omsorgssvigt blandt børn og unge i DK) -Hvis nogle har noget godt data/statistik omkring dette, ville det være en kæmpe hjælp????

Min opgave tager udgangspunkt i den klassiske film “Submarino”, som jeg blandt andet skal analysere og fortolke med udgangspunkt i hovedpersonernes udvikling og det miljø de befinder sig i - jeg skal også lave en komparativ analyse med bogen “submarino” ud fra en - to selvvalgte scener .

Til sidst skal jeg diskutere om det er muligt at bryde den negative sociale arv. Og diskutere hvilke individuelle og samfunds tiltag man kan gøre for dette

Hvis nogle sidder inde med noget der bare minder en lille smule om, eller trods alt har lavet analyse på noget af det, ville det være en kæmpe stor hjælp????????????

#omsorgssvigt #dansk #samfundsfag #socialarv #mønsterbryder #børnogunge #submarino #analyse #identitetsdannelseidetsenmodernesamfund

Skriv et svar til: SRP om omsorgssvigt i Dansk A og samf A

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.