Søgning på: dan turell gennem byen en sidste gang. Resultater: 2121 til 2140 af 127115
-
Essay - Dansk
ForumindlægHey! Jeg sidder og skriver om essays her en søndag aften, det er (selvfølgelig) til i morgen og jeg sidder og spekulere på om der var nogen herinde der havde nogle gode tips, gerne fra folk som har haft emnet før. Altså nogle tips til hvad for nogle ting der er vigtige at få med og hvilke ting je... -
Optik
ForumindlægHej Er der nogen der ved, hvordan lys brydes, når det rammer et hjørne. Spredes det måske ud? -
Klage over standpunktskarakter
ForumindlægHej, jeg har en handelsstuderende på 2. år snart 3. , men har gennem hele 2. år kæmpet for gode karaktere i matematik, eftersom jeg afslutter det fag i år. Men har lige fået min karakter i skriftlige på 7. Jeg vil derfor spørge til hvordan jeg kan klage over karakteren, og forhåbenligt ændret? J... -
Det plane snit (bestemt integral)
ForumindlægSe billede. Det er spørgsmål B. Skal jeg blot gange med 2 med det bestemte integral, da det plane snit gennem messingeloddets akse kører hele vejen rundt? Eller hvad tænker I? På forhånd tak :) -
Til storbyens pris
ForumindlægHey Jeg skal op i eksamen i dansk og har trukket essays... VIlle bare høre om der var nogen der har analyseret Til storbyens pris af Dan Turell? Hvis du har vil du så ikke være sød og sende den? Mvh Casper E-mail: [email protected] -
VIIIIIIIIIIGTIIIIIIIGT
ForumindlægDann Turell har skrevet "Til Storbyens Pris", hvilken genre er det? Håber i vil svare, da jeg skal analysere den, og for at analysere den har jeg brug for at vide, hvilken genre det er. ... -
Digt
ForumindlægEr der nogen som har læst Dan turell's digte: Min første menstruation, Kønsrolledigt og det er ikke let ? Jeg forstår dem ikke. Synes ikke de giver mening. -
Synopsis
ForumindlægJeg mangler en novelle af Dan Turell som er passende til en synopsis. Jeg kan simpelthen ikke finde en, som har noget indhold man kan snakke om ! Er der nogen der kender en som kan findes på nettet ? -
Analyse af digtet bag hvert eneste vindue
ForumindlægJeg skal aflevere en stil, hvor det er en analyse af digtet 'bag hvert eneste vindue' af Dan Turell. og jeg kan ikke finde digtet herinde på nettet. Er der nogle der har det? -
"Det er ikke let" analyse
Forumindlæghej.. Er der nogen der har læst digtet "det er ikke let" af Dan Turell og har analyseret den, så vil jeg meget gerne have hjælp til min eksamen. Fordi jeg har svært ved at analyser digte. -
Perspektivering af "Hyldest til hverdagen"
ForumindlægHej er der nogen der har ideér til hvilke digt eller andet jeg kan bruge til at perpektivere "Hyldest til hverdagen" Dan Turell, 1984? På forhånd tak! :D -
Perspektivering...!
ForumindlægHej er der nogen der har ideér til hvilke digt eller andet jeg kan bruge til at perpektivere "Hyldest til hverdagen" Dan Turell, 1984? På forhånd tak! :D -
CO2
ForumindlægHej :-) Jeg er i gang med en biologiopgave om fotosyntese, og får et spørgsmål, der lyder sådan: Hvordan optager vandplanter CO2? Jeg har prøvet at søge på nettet om det, men kunne ikke finde noget. Hvis der er nogen, som sidder og ved det, må de meget gerne skrive svar. Det kunne hjælpe!:-... -
ABSTRACT - haster
ForumindlægHej. Hvad skal abstract indeholde? Skal det bare fortælle, hvad opgaven handler om, eller skal man skrive om metode og empiri etc? hjælp:) -
HVORFOR ER DER KRIG????
ForumindlægHåber på hurtigt svar...... -
By, land eller midt imellem
ForumindlægHej, I have written a text, it was corrected by the teacher and she marked mistakes. I corrected a few myself, where I wasn't sure I put my idea in brackets. Could anyone help me with the rest? :) Tak på forhand. Jeg var (er?) født in en stor by – Berlin- og havde boet der hele mit... -
RET STIL! AFLEVERING ONSDAAG !
ForumindlægHeeeeeeej, jeg skal skrive en stil. Her er den, please ret, komma, stavefejl, bytte andre ord ud med andre. Så i søde, her er den: Ved Højer Sluse Efter denne episode havde Alfred stadig ikke lyst til at leve. Det var urimeligt, at hans forlovede og kommende kone, Karen Margrethe Nielsen skulle d... -
Hvad er essay egentligt
ForumindlægJeg skal skrive et essay ud af et dig , hvor jeg skal skrive et opfattelse af forældre kan forandre sig gennem livet ... Men ved ikke helt hvad essay er ? En der kan hjælpe :) -
Beregning af kobberindholdet i 50-øre.
ForumindlægHej. Jeg har til opgave at finde frem til kobberindholdet i en 50-øre. Men da jeg tror vi har nogle ikke brugbare resultater er jeg kommet i tvivl om fremgangsmåden. Vi har 2 opløsninger. Den ene opløsningen (kobberopløsningen) består af 1,5 g kobberspåner opløst i 90 ml koncenteret salpetersyre.... -
Eksamensopgave: Vektorer i rummet
ForumindlægHej Alle, Jeg er nu stødt ind i problemer (IGEN!!!). Denne gang drejer det sig om opgave 2C i følgende eksamenssæt: http://us.uvm.dk/gymnasie/almen/eksamen/opgaver/2000/2000-8-3V-XMH.pdf a) Bestem en parameterfremstilling for linjen l gennem punkterne B og D. Det har jeg gjor(d)t! b) Bestem e...
