Søgning på: musik analysemodel. Resultater: 2181 til 2200 af 3597
-
Hippier……..The beatles?
ForumindlægHej i 60'erne 70'erne var det så "rebelsk" at lytte til "the Beatles" eller h´var det meget normalt?- tænker ang. ungdomsoprøret i 60erne hvor hippierne lyttede til beatles? -
Mat a niveau monotoniforhold hjælp
ForumindlægHej nogle der kan hjælpe med denne opgave en funktion f er bestemt ved F(x)=x^3-3/2x^2-6x+7 Bestem monotonifoholdene for f -
Personlig og upersonlig passiv
ForumindlægHallo Leute! Jeg sidder lige og grubbler lidt over den nedenstående sætning, som i mine øjne ser ud til at bestå af en upersonlig passiv, men som åbenbart er personlig? I hvert fald i følge de rettelser, som jeg har fået. Er der en venlig sjæl, som kan forklare mig, hvorfor passiven her angiveli... -
Hvordan skabes stående lydbølger? (blæseinstrumenter)
ForumindlægHej Hvordan opstår stående bølger i blæseinstrumenter? -
Hvad betyder "optakt"?
ForumindlægEksempel; "Optakten til krigen". Altså, er det bare årsager til krigen ved at kigge tilbage før krigen startede, eller har det en anden betydning? Tak på forhånd -
Notater til Dansk (folkeskole niveau) søges...
ForumindlægHej...erhm.. Er der nogen der vil give mig deres notater til Dansk? PlEASE! Alt kan bruges!Mail: [email protected] -
hjælp til rettelse
ForumindlægHej alle sammen , Jeg er i gang med at skrive en annonce på tysk , da jeg ikke så god til tysk har jeg førsøgt at skrive en annonce , Det vil være stort hjælp hvis i bare lige hurtig gerne vil rette. På Forhånd tak :) ps. Har den også på en dansk version, hvis det bliver for svært til at forstå ... -
Tysk c, angående ordstilling?
ForumindlægJeg vil gerne spørge om mine ordstilling er korrekt i denne tekst. " Wir seehen ein person wie liebt iphones und er nutzt die Schlummertaste zu internet gehen. Im Internet checken am das iphone und er liebt das telefon. Er get am facebook,Instagram und sie zuche information am das int... -
Konkrete spørgsmål til DK stil i morgen
ForumindlægHej ;Så er det HHx's tur i morgen, og selv om vi har haft det lidt oppe og vende, så har jeg et par spørgsmål.Det første hvordan bygger I indledning / konklussionen op, præsentere I teksten/(erne) der ligger til grund for opgaven og gør opmærksom på hvordan man vil løse opgaven.Eller skriver ... -
FSA
ForumindlægHej...Jeg skal op til Dansk Mundtlig FSA, er der nogle der kan komme med nogle gode råd til hvad jeg skal gøre, for at gøre et godt indtryk på censor og samtidig vise at jeg kan noget?Eller bare nogle gode råd?Freud -
Annotation -
Forumindlæghej,, hvad betyder annotation? kan ikke finde det rette, min lærer bad mig om at lave annotation ud fra 25 sætninger, udvalgt fra en børnebog? -
1.g ...Dansk Skriftlig årsprøve
ForumindlægHej..jer der har været op til dansk skriftelig årsprøve i 1.g, hvad var det fornogle emner i havde at vælge imellem...Hvordan er det helt præcist det foregår, for min lærer sagde noget om at der var en opgave vi skulle starte med at løse... Har i også haft sådan en?Bjarkee -
Gode links til dansk
ForumindlægOrdbøger Online retskrivningsordbog fra Dansk Sprognævn Ordbog over det danske sprog fra 1700-1950 (Rigtig god til ældre dansk litteratur) Idiomordbog - Gratis ordbog over faste vendinger (talesprog) i det danske sprog. Skriftlig dansk Klassiske fejl i skriftlig dansk - Viby Gymnasium og HF Gr... -
Designanalyse
ForumindlægHey det er sådan, at jeg er i gang med at lave en designanalyse i faget "Design" (B-niveau), og jeg føler ikke at vi har fået de rigtige perspektiver for at kunne løse denne opgave så jeg har virkelig brug for hjælp. Analysen handler om en mobiltelefon og jeg har problemer med følgende ... -
Engelsk A - Shakespeare (eksamen)
ForumindlægHejsa. Jeg skal, som så mange andre, op til mundtlig engelsk A (stx) eksamen på mandag, og der kan jeg bl.a. trække Shakespeare. Derfor vil jeg høre, om der er nogle der har gode tips og evt. erfaringer om, hvordan man skal gribe det an og hvad man skal komme ind på, hvis man nu f.eks. træk... -
Dansk Synopsis/Disposition.. Billedeanalyse
ForumindlægSkal lave en dansk synopsis af et billede af Edward Munch den syge stodder.. Det er enten Death in the Sickroom eller Death mother and child... Ved sku ikke hvordan det skal fylde 10-20 min? Jeg analyserer billedet ... fint! - tager måske 5-8 min, må jeg ikke tale om edward munch? fortælle om ha... -
Analyse af taler
ForumindlægHej. Jeg skal analysere nogle taler i min SRP-opgave, og det forholder sig sådan, at der selvfølgelig er analyser af disse taler på nettet. Må man godt bruge disse analyser, så længe man refererer til kilderne eller hvordan? -
Hjælp til dansk!! det haster!!
ForumindlægHey allesammen ;D Er der nogen der har læst digtet "Rebel" af M. Strunge?? Det er virkelig vigtig. Tak -
analyse artikle
ForumindlægVenner hjælp mig med at analysere artiklen nedenunder. (fra bestsellers side) Bestsellers udviklingsarbejde Happiness depends on what you can give and not what you can get” (Gammelt hinduistisk ordsprog) Socialt ansvar er noget, som kommer indefra - fra værdierne i vores virksomhed, som sig... -
FSA Mundtlig Dansk
ForumindlægHej.. Er der nogen der har nogle angribsvinkler til min FSA?? Mit fordybelsesområde er "Kvindesyn gennem tiderne".. Det vil også meget behjælpelig hvis der ernogen der nogle link... Tak på hånd,- Solsikke Ronja,,,
