Søgning på: polterabend jan sonnergaard perspektivering. Resultater: 2381 til 2400 af 3925
-
Engelsk eksamen FSA
ForumindlægHej!!!! Jeg har tænkt mig at læse pensum inden min engelsk eksamen på fredag. og øve fremlægning. Hvordan forbereder i jer til engelsk eksamen i folkeskolen og ville i også se filmene? har nemlig 3 film på pensum!! HJÆLP!!! kh. -
avis layout
Forumindlæghej jeg vil gerne vide hvilken rækkefølge ser man en avis i ? jeg har de her ting at sætte i rækkefølge: rubrik manchet billeder billedernes tekst brødtekst mellemrubrik faktaboks (byline) please hjælp mig med at sætte i rækkefølge for ens blikfang(: på forhånd tak:-D -
ord..
Forumindlægkan i forklar havd ord betyder? 1. perpektivering 2. et litterært motiv 3. budskab 4. sproglige virkemidler 5. relater 6. komposition -
Mundtlig eksamen
ForumindlægHejsa... Jeg har været så "heldig" at trække miljøkvalitet i søer. Jeg har så fået tildelt en figur som viser princippet i et akvatisk økosystem. Jeg forstår virkelig ikke denne figur, vil i ikke please hjælpe mig, da det er min anden sidste eksamen, inden jeg bliver student... -
Dansk synopse opgave.
ForumindlægHej alle, jeg er efterskole elev i 9'ende, og i den her uge har vi synopser, og derfor mangler jeg nogle emner jeg kan analysere og perspektivere til min tekst! Jeg har trukket artikel, og min artikel handler om en fyr på nitten, som har været ude i misbrug siden han var omkring de fjorten. H... -
stop før 5 - arp
ForumindlægHej! - Diskuter om sundhedsstyrelsens kampagne "stop før 5" tager højde for de unges problemer med at finde en identitet i det senmoderne samfund. nogle der kan hjælpe? -
Hvordan perspektivere jeg maleriet "stjernenatten"?
ForumindlægHej, jeg skal op i kunstbilleder til min dansk mundtlige eksam. Jeg har valgt maleriet "stjernenatten af Van Gogh. Men hvordan og hvad kan jeg perspektivere maleriet "stjernenatten" med? Jeg skal også læse en halv side op. Men jeg kan ikke rigtig finde noget. Kender I noget, jeg ka... -
Dansk
ForumindlægHej :), er der nogen der gider at kigge min opgave i gennem? Bare for at se hvor den ligger til? var oppe i dag :) altså dansk skriftlig. -
Talepapir
ForumindlægHejsa. Jeg skal op i eksamen d. 6. juni. Jeg har læst lidt på studienets guide omkring forberdelse, og der står der, at talepapiret skal kunne fylde en side. Er det et krav, eller må man også have mere end én side? -
Engelsk - Historie - Mad mennesker - ER LOST
ForumindlægHej! Da jeg skal op til kemi imorgen, er jeg kun fokuseret på det. Jeg skal desværre op til AT eksamen knap om 4 dage! dvs. D. 10... Jeg har kun 4 dage til at forberede mig! OG jeg er ikke engang gået i gang med min AT eksamen. Har dog synopsen selvfølgelig.. Hvad vil være klogest at starte med?... -
tv reaklamer
ForumindlægHej alle Jeg skal snart til ekamner og skal jo op i dansk. Jeg har trukket tv-reaklamer som mit emne. Kunne i have nogen reklamer som jeg måske kunne bruge og analysere. Måske også lidt hjælp til hvordan jeg skal komme i gang. mange tak -
Naturgeografi solceller
ForumindlægHej, Jeg har grundforløb eksamen om lidt. Mit emne er solceller. Jeg skal op i naturgeografi, men jeg skal også kunne perspektivere til fysik/kemi? Er der nogle der kan hjælpe med at, fortælle, hvad jeg kan snakke om til eksamen om geografi angående solceller. -
Den lille pige med svovlstikkerne go Karl Marx
ForumindlægHejjj, jeg er i gang med en opgave, hvor jeg skal analysere og fortolke den lille pige med svovlstikkerne af H.C. Andersen, og jeg har brug for et budskab og en parallel til vores verden, og hvordan vi kan bruge det i dag, og jeg har læst nogle steder noget om Karl Marx. Men hvordan giver det men... -
Virksomheder, brancher og finanskrisen
ForumindlægHey. Som mange andre har jeg også SRP, som skal afleveres om kort tid, så jeg vil høre om nogle muligvis kunne hjælpe mig med to ting. 1) Nævne en virksomhed, hvis parametermix har ændret sig eller som er blevet påvirket som følge af den igangværende finanskrisen. (du behøver ikke detaljeret ana... -
hjælp til oversættelse af 7 linjer
ForumindlægHejsa. jeg håber at der en nogen der vil hjæpe mig med at rette følgende oversættelse for fejl. på forhånd tak på dansk: I Tyskland må forældrene ofte financiere børnenes studium. En student får kun SU, hvis forældrene har en lav indkomst. De forældre, som ikke vil betale, risikerer, at deres bø... -
Sinus, cosinus, tangens = WTF?!
ForumindlægGør rede for definitionen af sinus, cosinus og tangens. Hvad er det lige, jeg skal gøre? -
bøger til analysekurser på matematik-økonomi KU
ForumindlægHej derude Er der nogen som kunne fortælle mig hvilke bøger der er pensum til analyse 0, 1 og 2 på matematik-økonomi uddannelsen på KU? mvh -
Er bange..
ForumindlægHej.. Jeg har lige været til jobsamtale i McDonal's. Der var 3 andre.. Jeg troede at det var kun mig.. Hvad betyder det?? Betyder det at jeg skal kæmpe mod, for at få et plads på arbejdet?? -
Tangent til graf
ForumindlægHej allesammen ;) Er der nogen der kan forklare mig hvordan tangenten til grafen for en differentiabel funktion bestemmes? Jeg mener det er noget med tangent ligningen, men er ikke helt sikker. Og det hvordan hænger dette sammen med lineær vækst? Helst kort og præcist. Mhv Mille. -
Engelsk engelsk :)
ForumindlægNogen der har tid til at hjælpe mig med engelsk ? :)
