Søgning på: matematik a 2009 august HTX. Resultater: 2421 til 2440 af 160038
-
Supplering mat A og indflydelse på gennemsnit?
ForumindlægHej allesammen. Jeg har to spørgsmål: Jeg har på min linje matematik på B, men vil gerne supplere til A efter gymnasiet, hvilket i mit tilfælde så ville blive mit 6. A-fag, da jeg af taktiske grunde hæver engelsk til A i stedet for matematik i 3.g (engelsk bliver dermed mit 5 A-fag i 3.g). Som ST... -
Stx matematik A maj 2008
ForumindlægHej, er der nogen som har forklaringen på opgave 17a der, hvor man skal bestemme x, så beholderens overfladeareal bliver mindst mulig og opgave 17b ?? -
Hjælp. Matematik
ForumindlægHovedstol ??0 = 100.000 kr (det, du låner) Løbetid ?? = 10 år Rente ?? = 3% p. a. Kvartårlig ydelse ?? = 4.500 kr OPGAVE 1 (AFDRAGSFRIHED) Du får lov af banken til at låne beløbet afdragsfrit i 3 år. Dvs. Afdrag = 0. Opret i et Excel ark disse 6 kolonner med overskrifterne Periode, Saldo, Ydels... -
matematik.. haster..
Forumindlægangiv enhver af flg. mængder på listeform. A={U€N|U(4+2) er delelig med 8} B={U€N|(u+2)(u+4) er delelig med 8} C={s€Z|3²-2s+5<10} er der nogen der kan forklar mig hvordan man kan løse de opgaver.. det haster meget da jeg skal aflever den her i aften igennem fronter.. -
Matematik Hjælp
ForumindlægLad D betegne området i planen begrænset af linjerne x=0 og x=4 samt graferne for funktionerne y=x2 og y=-x. a) Tegn en skitse af området D. b) Beskriv D som type 1 området. c) opstil et itereret integral til beregning af dobbeltintegrale. ∫∫... -
gymnasiet! A/B/C-niveau!
ForumindlægHeeeej!!da jeg skal til at bestemme mig for, hvilken studieretning jeg skal vælge på gymnasiet, har jeg et par spørgsmål, som min studievejleder uheldigvis ikke kunne svare mig på!!!Hvis man har et fag på A-niveau...hvor mange timer svarer det så til om ugen?Hvis man har et fag på B-niveau...hvor... -
HTX! forvirret
ForumindlægHejsa :D Jeg går i niende klasse og skal om ikke så lang tid, vælge en ungdomsuddannelse. jeg har allerede valgt HTX, men er dog i tvivl om hvilken skole jeg vil gå på. Valget ligger mellem HTX sukkertoppen (valby) og HTX i frederiksberg. Er der nogle som evt. gider at hjælpe mig, med hvilken... -
SU når man starter den 20. august
ForumindlægHej Jeg starter på ny uddannelse den 20. august. På SU-styrelsens hjemmeside står der at manførst kan søge SU måneden efter man starter hvis ens uddannelse starter efter den 20. i en måned. Men hvad betyder det så? Starter jeg efter den 20. idet jeg starter den 20., eller starter jeg før "ef... -
HTX!!-HVOR MANGE ELEVER ER DER I EN KLASSE I GENNEMSNIT PÅ HTX!?!?
ForumindlægHej. Jeg skal på HTX næste år, og ville bare lige vide, hvor mange elever der er i gennemsnit i hver klasse lokale på HTX? -Hvis i ikke ved det, men går på HTX, så kan i skrive hvor mange der går i jeres klasse!! - Tak på Forhånd!! -
Matematik A Eksamens sæt fra december 2016?
ForumindlægNogen der har eksamens sættet i Matematik A fra december 2016? Eller Fysik A fra december 2016? Det haster :) -
Eksamenssæt fra 2009 i spansk.
ForumindlægJeg søger nogle der havde skriftlig eksamen i 2009 og stadig har eksamensættet eller bare et eller andet fra den skriftlige eksamen? Alt vil være en stor hjælp. På forhånd, tak. -
Hvorfor er sproglige "dummere" end matematikere?
ForumindlægHej hej..Jeg har gået rundt og blevet MERE og mere irriteret over den måde vi sproglige bliver behandlet på. Vi får dumme kommentarer med, at vi jo ikke kan andet end at stave og lære sprog. Disse ord kommer især fra matematikerne, som selv mener de er klogere.. Hvorfor er det sådan?? Sproglige e... -
Lektiehjælp til 2g, matematik på a-niveau
ForumindlægHej, Jeg søger en person, der kan hjælpe min niece med matematik på A-niveau. Hun går i 2g i Ishøj, og har brug for lektiehjælp til bl.a. differential-regning og vektorer i 3 dimensioner. Hvis du kan tage hjem til hende i Glostrup evt. et par gange om ugen, vil jeg gerne betale for hjælpen. Skriv... -
SRP tutor i matematik A søges!
ForumindlægHalløj studieportalen Jeg skal snart til at skrive min SRP og jeg søger derfor en tutor som kan hjælpe mig med nogle differentialligninger og en udledning af J.B Kellers sprint model. Jeg skriver SRP i matematik A og idræt B og emnet er 100m sprint løb. Det er selvfølgelig mod betaling -
Vil rigtig gerne være læge, bedst at vælge HTX eller STX
ForumindlægHeyy.. Jeg går i 9.kl. og glæder mig rigtig meget til at komme ind på gymnasiet. Problemet er bare, at jeg er i tvivl om, om jeg skal vælge STX eller HTX. I know, at der er folk i kommentaren der vil anbefale, at jeg burde snakke med min udannelsesvejlder om det, hvilket jeg også har tænkt mig at... -
Facit matematik A 24. maj 2019 stx
ForumindlægEr der nogle der har facit til eksamenssættet fra d. 24. maj 2019 matematik-A gl. ordning? Kan evt. vedhæfte opgavesættet -
Matematik aflevering HJÆLP til 2 opg.
ForumindlægOpg 4. Ved fodring af hunde med et bestemt foder er sammenhængen mellem hundens vægt x, målt i kg, og den anbefalede daglige fodermængde y, målt i gram, bestemt ved funktionen: y = 23*x0,75 a) Hvor meget foder anbefales der til en hund på 40kg? En hundeejer har to hunde. Den ene af de to h... -
Opgaver August 2005
ForumindlægHej. Er der nogle der ved hvilke opgaver og hvilke tekster der var ved skriftlig dansk eksamen i august 2005? -
Indfødsret dec 2009
ForumindlægHey kommer der en opdatering af indfødsret i dec 2009? Hvis ja hvornår kommer den? :) -
Matematik A 24. maj 2011 opgave 14
ForumindlægDer skulle vel tilfældigvis ikke være nogen der ligger inde med opgave 14 fra matematik a eksamenssættet fra d. 24. maj 2011? Tak på forhånd!
