Søgning på: musik analysemodel. Resultater: 2561 til 2580 af 3597
-
barokken resume måske
Forumindlæghej hvad handler generelt barokken helt om. håber i gider for har læst lidt men havde svært ved at fordtå den. tak på forhånd -
Symboler i billede?
ForumindlægJeg har dette billed, men kan ikke finde ud af symbolerne i det. Det eneste jeg kan komme på er at marken er så afskåret at det virker meget klaustrofobisk :/ http://www.vggallery.com/painting/p_0495.htm Nogen der kan give hints? Ville være meget dejligt hvis nogen vidste noget :) -
Nik og jay
ForumindlægHey .... Jeg sidder med teksten kan du høre hende synge og skal definere motiv og tema... Kan man sige at motivet er beretningen om en ensom piges barske vilkår og hårde vilkår. (motiv) Hvor temaet så er mobning og udstødelse mm. eller skal man i motivet være mere spcifik og sige motivet er e... -
50 ting
ForumindlægHvilke ting er nemmest at huske.. vi skal have 50 af dem. Frugter Farver osv.. har I andre forslag? -
set filmen "bowling for columbine"
Forumindlæghej har i set filmen Michael more "bowling for columbine" , kan i give en resume, har ´nemlige ik set den tak -
Hvad hedder sangen?
ForumindlægNogen der har set dokumentaren om Barricades på DR og kan fortælle hvad sangen de spiller ved rulleteksterne hedder? Det er en sang som ofte bliver brugt - især i sammenhænge hvor der skal udtrykkes fuld glæde eller frihed - fx hvis der er et nyforelsket kærestepar der kysser. -
Har glemt hvordan man aflæser værdier på enhedscirklen
ForumindlægHej... Tja, det har været en meget lang ferie og jeg har simpelthen glemt, hvordan man aflæser værdier på enhedscirklen. Hvordan er det nu man bestemmer fx cos 1, cos 0, sin 1 og sin 0? -
Fremlæggelse. Emne?
ForumindlægHej. Har I et forslag til et emne, jeg skal fremlægge om i engelsk, er I meget velkomne til at svare. -
Analyserende artikel
ForumindlægHvordan skriver jeg en analyserende artikel? -
Konurs opgave
ForumindlægHej alle, nogle der har opgaven til kapitel 25 om konkurs til bogen juraens grundregler? -
tema til disposition
Forumindlæghej allesammen.. jeg har brug for hjælp til at finde et emne til min engelsk "prøve eksamen".. jeg skal lave disposition men kan ikk` rigtig finde på noget at skrive om.(emnet). Er den nogen der kan hjælp? på forhånd tak. -
Beskriv dig selv!
ForumindlægBeskriv dig selv med 3 ord! jeg vil især gerne se de hårde drenge denne gang, men helst ALLE! mathon, peter lind, Jerslev, Erik morsing and so on... -
Hvorfor menes det at lykke er et valg? Hva mener i har brug for forskellige meninger
ForumindlægHar brug for forskellige meninger i mit projekt hvorfor mener i at lykke er et valg! -
Dimensionsfest ?
ForumindlægJeg skal så til dimensionsfest om en måned, og det her er måske et underligt spørsgmål men hvordan pejer en dimensionsfest at foregå ? Får man bare et eksmanebevis, eller er der også fest, og hvad tid plejer de ca. at være fra og til :) ? og er der nogen af jer der stadig har kontakt til jeres 9.... -
ENGELSK EKSAMEN I MORGEN! HJÆLP!
Forumindlæghey igen jeg har en veninde som virkelig har brug for hjælp! hun skal op i morgen og ved ikke hvad hun skal sige, er ikke søde at hjælpe? ;D er her det hun har: Main topic: fight for civil rights (The USA) My topic: Black’s rights. Why did I choose this subject: Because I think it could be... -
Nogle efaringer med sankt knuds gymnasie eller tornbjerg`?
ForumindlægEr i mellem to gymnasier og ville bare vide om i havde nogle efaringer om sankt knuds gymnasie og tornbjerg gym. -
Retning stil
ForumindlægHejsa ;o) tænkte på om i ikke kunne tage lidt af jeres tid, og læse min tekst igennem, og evt. Rette de fejl der er. • What do you think about the Rolling Stones concert? “The only things I remember from the sixties is The Event of The Rolling Stone concert in Hyde Park. I was a bi... -
Projekt - Er vi alene?
ForumindlægJeg, og nogle andre, er igang med et projekt, hvor vi gerne vil undersøge forskellen på os mennesker. Vi har en problemstilling, hvor vi godt kunne tænke os nogle synspunkter: Er vi alene som individer? Hvor ens er vi? Hvor ens tænker vi? Hvordan erkender vi? Hvem er vi? Disse spørgsmål, er bar... -
Identitetsproblemer i det senmoderne samfund
ForumindlægHej venner, Jeg skriver SRP om hooligansme og det senmoderne samfund. I opgaven skal jeg redegøre for identitetsdannelse og identitetsproblemer i det senmoderne samfund. Jeg bruger sociologerne Giddens, Beck og Ziehe men har svært ved at finde noget konkret at tage fat i. Hvorfor har den enkelte ... -
hvordan downloader man videoer fra youtube???
Forumindlæghvordan downloader man videoer fra youtube??? det er til en projekt håber nogen kan hjælpe
