Søgning på: musik analysemodel. Resultater: 2581 til 2600 af 3597
-
socialistisk system
ForumindlægHey folks :-) Kunne i hjælpe mig lidt med dette spørgsmål? Diskuter forklaringerne på de socialistiske systemers fald. Hvilke finder du er mest overbevisende? Hvilke forklaringer bygger denne fremstilling på? Nogle af grundene til at systemet faldt var pga. dårlig økonomi og episoden i Polen.. Me... -
Manhattan Projektet
ForumindlægHej Vi er løbet tør for idder til et kreativt produkt til emnet Manhattan Projektet. Det må ikke være en powerpoint.... Nogle ideer? -
Billedkunst, mediefag og idræt i gym?
ForumindlægHej! Hvordan foregår billedkunst, mediefag, og idræt i gymnasium? -
Konservative Folkeparti
ForumindlægHvordan mener i at Konservative Folkeparti har håndteret mediernes hetz? Føler i at Lene Espersen og Henriette Kjær har gjort de rette valh ift. Dansk politik? Er det en "fair" måde hvordan medierne har kørt på det konservative Folkeparti? Helst uddybende svar -
Analyse af Kim Larsens "Jutlandia" - HJÆLP!!!!
ForumindlægJeg skal analysere Kim Larsens Jutlandia. Nærmere er det en tekstanalyse af teksten, ville høre om der er nogen som enten har nogen opgaver liggende eller kan komme med tips og råd til at komme igang. Takker!! -
Skifte fra hhx til stx?
ForumindlægHey Er i tvivl om jeg vil blive på min hhx uddannelse efter sommer. Jeg er næsten færdig med med 1.g, synes klassen er fint nok og hyggelig, men den er rimelig useriøs, og i mange timer mister stort set alle fokus :/ (specielt matematik og VØ) Derfor overvejer jeg lidt at skifte til stx (alment g... -
Anarki produkt
ForumindlægHej alle! Der er projektuge i denne her uge og min gruppe har valgt emnet anarki men vi har lidt udfordringer med at finde et produkt relateret til anarki så jeg vil bare spørge om i har nogle ideer til et produkt? hav en fortsat god dag :-) -
Digt analyse
ForumindlægHej folkens. Jeg er i gang med at analysere "En kvindes frygt" - Tove Ditlevsen. MEN!!! Tre af stroferne, har jeg ikke helt forstået. Det er disse strofer: "Du sir jeg er sød, og du kysser min mund, jeg stryger dit mørke hår, men af alt hvad jeg ved, er det sikreste det, at lykke s... -
Er du 5 årgang på STX
ForumindlægHej alle sammen Jeg kunne godt tænker mig at vide om nogen af jer er 5 årgang på STX? og hvorfor? -
Hjælp: CV oversættelse-fransk-dansk
ForumindlægHej Jeg har det svært med at oversætte mit CV fra Fransk til Dansk. Jeg vil være taknimlig hvis jeg får en der kan hælpe mig med det: - Baccalauréat de l'enseignement scondaire - Formation dans les métiers des centres d'appel: Conceillère clientèle à distance - S... -
skriftlig fremstilling
ForumindlægEr der nogle, som har 2 mellem tolv? altså en skriftlig fremstilling af den ( maj 2019) -
Radio
ForumindlægHvad er en radio lavet af præcis? gerne detaljer tak. -
2. fremmedsprog på klassikerlinjen. Spansk, russisk eller tysk? HJÆLP.
ForumindlægOkay, så, jeg havde tænkt mig at få "Tysk fortsætter" og opgradere det til A, men så rådede min storesøster mig stærkt til, ikke at gøre det. Hun siger, grammatikken bliver ekstremt besværlig, og ingen fra hendes klasse kan snakke bare nogenlunde flydende da deres analysering af kasus o... -
Hjælp til engelsk!!!
ForumindlægHej :-D Jeg er kommet rigtig skidt fra start af med engelsk, hvilket jeg er meget desperat for at rette op på. :-( Jeg ser masser af serie på engelsk uden undertekster (f.eks. The vampire diaries & Pretty little liars) Jeg har også tænkt mig at begynde på nogle engelske bøger. (I må meget ... -
Forskellen på Erhvervsøkonomi med tilvalg og HA??
ForumindlægHvad er forskellen åp erhvervsøkonomi og HA. Er meget forvirret. -
HJÆLP til at rette en tysk stil
Forumindlæghej derude, jeg har en tysk stil for til på mandag!!!!, og kunne godt tænke mig hjælp til at rette den please hjælp!!!! -
Hjælp til engelsk opgave! :)
ForumindlægHej alle! :) Jeg skal lave en opgave om South Africa i engelsk, og jeg er gået i stå ved disse spørgsmål: 1. What kin of food do they eat? 2. Tell about some special traditions in South Africa Nogle der kan hjælpe? :) -
Hjælp til engelsk
ForumindlægHej :-D Er der nogle som har nogen erfaringer med privatlærere i engelsk, som de kan anbefale? Jeg ønsker brændende at forberede mit engelsk. Især det skriftlige og være mere tryk ved at tale engelsk. Jeg har søgt en del på nettet, men det er svært at sortere hvad der er godt og dårligt. Eller... -
Bedst anvendeligt sprog?
ForumindlægHey guys. Hvilket sprog mener I, er bedst at lære? Hvilket sprog kan man mest få gav af i fremtiden? Også med hensyn til det mest udbredte.. -
Rettelse af tysk
Forumindlæga) Kai - Film Ich will wünsche, dass ich mit meine Tochter spreche kann. Kann nicht. Ich will Radio hören Kann nicht. Ich will Lara spielen Musik hören. Kann nicht. Ich will wünsche dass ich singen kann Darf nicht und doch Martin denke dass ich singen soll will nicht b) Lara - Film...
