Søgning på: matematik a skriftlig eksamen. Resultater: 2701 til 2720 af 181597
-
matematik
Forumindlæger der nogen der kan hjælpe..tak på posthuset købes lige mange 7-kr. frimærker og 6-kr. frimærker for i alt 455 kr. hvor mange frimærker blev købt? -
Matematik
Forumindlægdette kunstværk består af terningformede granitblokke. sidelængden er 1,2 meter. 18 af overflade-felterne skal være røde. 7 felter skal være blå-og 25% af resten skal være gule. de øvrige males hvide. hvor mange felter er der i alt i figuren? (bunden regnes ikke med!) hvor mange felter af hver af... -
matematik! HJÆLP
ForumindlægHej nogen som vil være og hjælpe. så jeg skal beregne en trekants areal men jeg har kun grundlinjens længde, hvordan gør jeg så? og grundlinjens længde er 10,5 så hvis i ville hjælpe eller regne det får mig ville det være så sødt -
repitation til eksamen
ForumindlægHej jeg sidder og laver en tilfældig opgave fra min matematik bog. Jeg laver alle delopgaver undtagen én. den går nemlig ud på at finde vinklen mellem to rettelinjer. Jeg kan ikke huske hvordan man gør så hvis der er nogen der kan hjælpe mig så er de 2 rettelinjer: m: y = 2x + 2 n: y = 1/3x + 13/3 -
mdt. Matematik
ForumindlægHvad sker der for mig :SJeg tegnede enhedscirklen og sagde noget om sinus fik kun 5 ?? -
matematik
ForumindlægEr der nogen der gider og forklar mig dette opgave. jeg gik i stå.tak på forhånd I en bestemt kommune kan sammenhængen mellem en families årlige vandforbrug og udgiften hertil beskrives ved f(x)=30,66*x+306,25 hvor f(x) angiver udgiften til vand i kr. og x angiver vandforbruget i m^3. a) hvad b... -
Hjælp til matematik
ForumindlægHejJeg har en matematik som lyder således:En cirkel har ligningen x^2+y^2-6x+4x=12Ligningen komer til at se således ud:(x-3)^2 + (y+2)^2 = 5^2Spm: På omkredsen ligger punkterne B og C således, at A, B og C er vinkelspidser i en trekant ABC, der er ligesidet. Bestem koordinaterne til punkterne B o... -
Hvornår får 3.G'erne karakterer for skriftlig eksamen?
ForumindlægNogen der kan svare på det? Er det til dimission eller bliver de lagt ud på lectio.dk eller får man et brev? -
Eksamen?
ForumindlægHvad er det for nogle emner, man bliver stillet for i mundtlig dansk?Har ingen anelse!:D -
Tysk - eksamen !!!
ForumindlægJeg frygter virkelig at komme op i tysk her i 2.g, fordi jeg er ikke så god til tysk !.. Har I nogle gode råd til, hvordan man bliver bedre til tysk både skriftlig og mundtlig?? Hvordan gik jeres Tysk-eksamen - Var det meget slemt? -
Engelsk eksamen, hvor'n gik det?
ForumindlægHey. Vil bare lige høre hvordan det gik til jeres engelsk eksamen?Personligt syntes jeg den var rimeligt svær! og alle de fucking fulge!Skrev i at hovedpersonen var en han eller hun? Jeg kom selv frem til en hun!Men nåede IKKE at rette!! -
MATEMATIK
ForumindlægBeregn sandsynligheden for med én terning at slå: a) en sekser b) mere end 2 c) mindre end 3 Svaret angives i både brøk og pocent.. Håber der er nogle der kan hjælpe mig med, at regne denne opgave ud.. På forhånd tak! :-) -
Matematik
ForumindlægHej Nogen, der kan tjekke, om det er rigtigt eller forkert. Der er nemlig karaktergivning lige efter en aflevering, hvori disse to opgave er. Håber I kan hjœlpe :) Opgave 1: Jeg får at vide, at for kuld af nyfødte grise viser nedenstående tabel sammenhørende værdier af den gennemsnitlige føds... -
matematik hjælp tak
Forumindlægpls hjælpe det er matematik Find en ligning for den linje der går i gennem punkterne A(-1,3) og B (4,123) pls -
HHX Eksamen: Skr. Tysk
ForumindlægEr der andre der skal op i Tysk skriftligt på 2.år af HHX uddannelsen?Hvordan foregår det egentligt? får alle handelsskoler det samme tyske eksamenshæfte?Tænkte det kunne være godt at vide, hvad emnet er til den prøven, så jeg ved hvad jeg skal forholde mig til.Jeg skal op den 2. Juni.Hvornår ska... -
Mundtlig A eksamen
ForumindlægGoddag allesammen,jeg skal op til afsætning a eksamen i morgen.Eksamen er todelt;- Caseopgave(ca 12,5 min)- Fremlæggelse af projekt(ca 12,5 min inkl spørgsmål)Jeg har nogle problemer med del 2, da man skal fremlægge noget der ikke er med i ens rapport - og så vil jeg høre om i har nogle gode idee... -
Eksamen idag?
ForumindlægHvordan gik det med jer til stx matematik eksamen idag? Nåede i alle opgaver? Jeg synes den var sværere end den plejer at være, eller tror måske det bare var mig. -
Stx matematik B 24. maj 2013
ForumindlægEr der nogen der har løsningerne til Matematik B 24. Maj. http://www.uvm.dk/Uddannelser-og-dagtilbud/Gymnasiale-uddannelser/Proever-og-eksamen/Skriftlige-opgavesaet/~/media/UVM/Filer/Udd/Gym/PDF13/Proever%20og%20eksamen/Opgavesaet/130524_1stx131-MAT_B.ashx specielt vil jeg gerne se på 0... -
matematik
Forumindlægjeg har selv regnet A ud. men b og c kunne jeg ik finde ud. er der nogen der kan hjælpe. tak på forhånd når lys trænger ned gennem vandet i en sø, aftager lysintensiteten med dybden. for en ren og klar sø gælder, at lysintensiteten L er bestemt ved: L=100*0,69^* hvor x er dybden, målt i meter un... -
eksamen
ForumindlægNogen som ved hvordan man gribber en tekst an, er nemlig igang med at forberede en historie eksame prøve. jeg har læs teksten, fundet en kilde, men ved ikke helt hvordan en problemstilling kan stilles op?
