Søgning på: polterabend jan sonnergaard perspektivering. Resultater: 3061 til 3080 af 3925
-
Innovation C eksamen
ForumindlægHej Jeg skal op i innovation C, og er gået helt i sort mvt, hvordan jeg skal gribe det an. Eksamensprojekt og eksamen i Innovation C Eleverne udarbejder i grupper af 2–4 elever et eksamensprojekt, der behandler væsentlige faglige områder inden for såvel kernestof som det supplerende stof... -
Filosofi eksamen??!
ForumindlægHej Er der nogen der ved hvordan filosofi eksamen kommer til at forløbe? Det ville være en virkelig stor hjælp. -
Hvad skal der til for at få 12 i skriftlig kemi A?
ForumindlægHvad skal der til for at få 12 i skriftlig kemi A når der maksimalt gives 150 point i alt for de 15 delopgaver? Ved I hvor mange procent korrekte svar/point man skal have for at få 12? Eller ved I hvor mange delvist forkerte/helt forkerte opgaver der er 'tilladt'? -
Litterær artikel
ForumindlægJeg har fået opgave til at skrive en litterær artikel om " i et skybrud" skrevet af Plambeck, nogle som kan hjælpe med hvordan man skal gribe opgaven an. / på forhånd tak -
Litterær artikel - Indledning
ForumindlægGo aften SP. Skal skrive indledningen til min litterær artikel, men eftersom den skal fylde ½-1 side undre jeg mig lidt over hvordan en ledningen kan være så lang? Tænker at det er med resume, men stadigvæk? Samtidig søger jeg lidt nogle gode råd til ledningen, men evt. også resten af ... -
Hjælp til foreslag af SRP emne
ForumindlægHej alle! Nu er det lige om hjørnet, at jeg skal have fundet emne til SRP. Jeg sidder lige pt. og tænker, at jeg gerne vil skrive i spansk og psykologi, problemet er bare, at jeg ikke ved hvilket område jeg synes er super spændende at skrive om. Har I evt. nogle foreslag til noget rigtig ... -
AT I BIOLOGI OG DANSK
ForumindlægHeeej alle i kloge mennesker! Jeg sidder og er ved at forberede mig til AT, jeg har fagene biologi(B) og dansk(A). Jeg har ikke nogen problemformulering eller problemstillinger! Håber inderligt at der er nogle der vil hjælpe en fortabt sjæl! På forhånd 1000000 tak for den hjælp der kommer!! ... -
Tips og råd til AT eksamen??
ForumindlægEr der noglde der ude kan kan komme med tips og råd ? -
Analyse af tekst til eksamen
ForumindlægJeg skal til eksamen i old, og jeg har desværre haft den mest ringe lærer. Han har ikke fortalt os noget som helst omkring eksamen for det første. Det har jeg så selv fundet ud af nu. Er der nogen der kan fortælle mig, hvordan man skal analyserer en tekst (disposition), samt nogle vigtigte hovedb... -
Samfunds Opgave, om familier.
ForumindlægHey, jeg er igang med at skrive en samfundsfags opgave om "familier i det moderne samfund". Altså tiden i familierne. Der er kørt rigtig mange debatter rundt, på nettet og fjernsynet, omkring at familierne har mindre tid sammen, fordi forældrene arbejder mere, børnene er længere tid i i... -
Engelskeksamen
ForumindlægSkal til engelskeksamen den 20. og jeg er rigtig nervøs. Hvor godt skal eksamen gå for at bestå? Og kan man godt dumpe, hvis ens udtale ikke er så god, hvad angår engelsk? -
Hjælp...Dansk opg.....Skal rettes :D
ForumindlægEt hurtigt gennemlæsning :D ps: problem med nutid od datid :SIndledningAmalie Skram opvoksede i Bergen sammen med sin familie. Hvor hendes far drev en butik. Butikken gik meget dårlig for Mons Monsen , som Amalies far hed. Amalie Skram har været gift to gange og skilt fra begge mænd igen. Hendes ... -
USA - union eller enkeltstat
ForumindlægHej Jeg står med fødderne dybt nede i en SRP for tiden. Og så ville jeg lige høre om I kunne hjælpe mig lidt med nogle ideer. Min opgave handler om tiden efter Uafhængighedskrigen, hvor man skulle beslutte hvorvidt det skulle være De Forenede Stater eller om hver enkelt stat skulle være et sel... -
kort tysk rettelse:-)
ForumindlægHej alle :-) nu har jeg prøvet selv, håber nogen vil rette :-) Den billige vare. Den billigere vare. Den billigste vare. Denne vare er den billigste. Denne vare er billigst i Januar. Jan er ganske vist en sød dreng, Oliver er dog endnu sødere, men Thorsten er den sødeste af mine venner. Den nemme... -
TYSK - skal rettes HASTER!
ForumindlægHåber nogen vil se på det Adjektivernes Komperation. Oversæt følgende til tysk: Den billige vare. Den billigere vare. Den billigste vare. Denne vare er den billigste. Denne vare er billigst i (im) januar. Jan er ganske vist en sød dreng, men Oliver er dog endnu sødere, men Torsten er den sødeste ... -
hjælp til likviditetsbudget.
Forumindlægde her oplysninger er hvad jeg har fået: 10. januar optagelse af banklån på 130.000kr 10.jankøb af varevogn til 130.000kr betales kontant 15 jan. modtager regning for udarbejdelse af hjemme side 11.500kr betalingsbetimgelser er løbende måned plus 20 dage 31.jan januars benzinforbrug betales 1600k... -
fremstilling af jøderne
ForumindlægHej Er der nogen der ved eller kan hjælpe mig med at finde taler, hvor jøderne fremstilles dårligt? (eller hvor der bliver set positivt på dem, hvis dder skulle være noget der). Jeg har brug for historiske kilder i form af taler, breve eller lign, hvor de omtales dårligt eller godt. Håber virkel... -
Hvad er jeres planer? (skriv dit CV)
ForumindlægHvad er jeres planer? (skriv dit CV)Hej. Det er mit indtrk at denne side er fyldt med ambitiøse hoveder. Som navnet på debatten antyder, så skriv dine planer/drømme som et CV, hvis du gider (og har noget at byde på :D).Mig selv som eksempel:Jun. 2004. FSA.Aug. 2004 - Jun. 2007. Matematisk Student... -
Hvem har lavet spørgsmå og svar til historie testen?
ForumindlægHvem har lavet spørgsmåL og svar til historie testen? jeg spørger fordi jeg er historiker - og jeg tog den om reformationen allerede ved andet spørgsmål er vi ovre i de lutherske leksikaeer... Quizz master kan man næppe kalde den der står bag. hvor opstod reformationen? svaret registres som korre... -
Valg af bog til rapport
ForumindlægJeg skal til i morgen vælge en bog, som jeg vil lave bograpport over, men aner ikke, hvilken jeg skal vælge.Bogen skal helst være en roman, men må også gerne være en novelle- eller digtsamling.Der stilles ikke krav til noget specielt antal sider - fx må den gerne være på 80.Har ind til videre tæn...
