Almen studieforberedelse (AT)

AT I BIOLOGI OG DANSK

30. maj 2014 af imblond (Slettet) - Niveau: A-niveau

Heeej alle i kloge mennesker! 
Jeg sidder og er ved at forberede mig til AT, jeg har fagene biologi(B) og dansk(A). 
Jeg har ikke nogen problemformulering eller problemstillinger! Håber inderligt at der er nogle der vil hjælpe en fortabt sjæl! 

På forhånd 1000000 tak for den hjælp der kommer!! 
 

Peace!


Brugbart svar (0)

Svar #1
30. maj 2014 af Citadel (Slettet)

Jamen eh... hvad har du i tankerne? Det er meget svært at give forslag, når du ikke engang kan give et paj om dit emne?


Svar #2
30. maj 2014 af imblond (Slettet)

Ej hov!! I minfrustration over AT, glemte jeg helt at skrive det!! :( 

Jeg tænker måske noget med fedme evt- supersize VS superskinny? :) 
Jeg er meget åben over for alle muligheder!


Brugbart svar (0)

Svar #3
30. maj 2014 af Citadel (Slettet)

#2

Ej hov!! I minfrustration over AT, glemte jeg helt at skrive det!! :( 

Jeg tænker måske noget med fedme evt- supersize VS superskinny? :) 
Jeg er meget åben over for alle muligheder!

Jeg ville på det kraftigste anbefale ikke at bygge din opgave baseret på Super Size Me - ikke nok med, at flere hundrede andre elever gør det, så vil du også opleve den som meget hindrende og begrænsende. Benyt den i stedet i din perspektivering, eller alternativt lav en dokumentar-analyse (dansk faget) af filmen; men brug den ikke som hovedelementet i din opgave. Du kan i stedet kigge på, hvad der fysisk sker med en overvægtig krop vs. undervægtigt krop; og måske inddrage elementer som sundheds- og skønhedsidealer i din diskussion.

Det er vigtigt, at dine problemstillinger interesserer dig. 


Svar #4
30. maj 2014 af imblond (Slettet)

Jeg vil heller ikke bruge supersize me, men supersize VS superskinny (et andet program) :) 


Brugbart svar (0)

Svar #5
30. maj 2014 af Citadel (Slettet)

#4

Jeg vil heller ikke bruge supersize me, men supersize VS superskinny (et andet program) :) 

Ahh, sorry, den misforstod jeg lige! I givet fald vil diskussionen om sunhedsidealer og skønhedsidealer være endnu mere relevant (idet jeg går ud fra, at begge deltagere er i hver sin ende - super slank, super overvægtig - og ønsker at nærme sig normalen). Du vil også med fordel kunne kigge på, hvad der biologisk (ikke fysisk, som jeg skrev før) set sker med kroppen i begge tilfælde. 


Skriv et svar til: AT I BIOLOGI OG DANSK

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.