Søgning på: matematik eksamen 2010 stx. Resultater: 3661 til 3680 af 65692
-
eksamen
ForumindlægNogle der kan hjælp med opgave 3 (dolkhaler)+ 4 bakteriel ) For er helt blank -
Eksamen hvordan?
ForumindlægHey :) Er det måske nogen der vil fortælle mig hvordan kemi C eksamen foregår?? :) Kræver læren og censoren MEGET af en? og kan man egentlig dumpe? På forhånd tak -
Matematik
ForumindlægI næste uge skal jeg op til de skriftlige prøver jeg vil bare lige spørger om hvordan man kan forberede sig til matematik problem og færdighedsregning Kan nogen fortælle alt det man skal kunne i færdigheder og alt det man skal kunne til problem og hvordan man får en høj karakter ? Det meget vig... -
eksamen
ForumindlægHej Er der nogle herinde der har været til eksamen i samfundsfag c niveau som kan forklare lidt om hvordan en disposition skal være ( jeg har kun været til en mundtlig eksamen i min skolegang) vi har i vores aflevering fået en opgave hvor vi skal lave en disposition og fået et eksempel på et ek... -
Emner i Matematik A
ForumindlægHej. Jeg holder sabbatår, men vil ikke slippe bøgerne helt, da jeg gerne vil "holde mig i form" mht. læsning, hvis det da giver nogen mening. Derfor kunne jeg godt tænke mig at forbedre mine mat-kundskaber, og jeg ville gerne vide hvilke emner der hører under Mat-A. Har selv af... -
Matematik HJÆLP
ForumindlægJa det er vel nærmest en gåde som jeg ikke fatter:3 mænd går ind på et hotel og betaler hver 100 kr. for et værelse. altså 300 i altLidt får hotelejeren dårlig samvittighed, og sender en ansat op med 50 kr fordi hun synes det har betalt for meget. men på vejen derop kommer den ansatte til at tænk... -
matematik
ForumindlægJeg er lidt i tvivl om nedenstående opgave:Hvilke af tallene 2,3,5,10,20 gør uligheden sand ?20 - x > 2x + 5Er det 10 og 20? -
matematik
Forumindlægjeg ar regnet en opgave men jeg ved ikke om det er rigtig kan i hjælpe? på en såkaldt boligsparekonto indbetales 3000 kr. en gang om året i 5 år. på betingelse af at pengene anvendes til boligformål er renten 10% p.a. a) hvor mange penge får man udbetalt, hvis pengene hæves til boligformål umi... -
matematik!!!! haster!!!!!!!!!!!!!
Forumindlægopgaven lyder sådan!! find en ligning for den cirkel, der har linjestykket AB som diameter, hvis A(-3,1) og B(7,5) Resten kan regn ud!!!!! plzzzz hjælp!!!! skal afleveres i morgen!!!!! -
Matematik hjælp!!!
ForumindlægHej allesammen Jeg har brug for hjælp. Jeg er i gang med en matematik opgave, som jeg ikke kan forstå. Håber I kan hjælpe mig. Opgaven lyser sådan: Et andet trapez har et areal på 40,32 kvadratcentimeter. Hvad kunne de 3 mål være på dette trapez? Formlen for et trapez er: A = ½h x (a + b)... -
Matematik med Hjælp
ForumindlægEn der kan hjælpe!?!?!?!?!!?!?!!??!!? Matematik -
matematik- hjælp
ForumindlægNogen, der kan jeg hjælpe mig med noget matematik? spørgsmålet : "den ene rod i x^2 + 6x + a = 0 er -2. bestem a og den anden rod" hvad jeg skal gøre? :( -
Matematik hjælp?
ForumindlægHej. Er der nogen der kan hjælpe mig med at løse en matematik opgave. :-) Differentiér følgende funktion: 1/2x^3 - 3/5^2 - 5/4x - 1/8 Håber at der er nogen der kan hjælpe. -
Hjælp til matematik
ForumindlægHej.... jeg har brug for hjælp yil denne opgave i matematik, håver i kan hjælpe Undersøg hvad benzinudgiften på 500 kr. rækker til, hvis deres bil kører 10,5 km/l og benzinprisen er 12 kr/l. -
eksamens hjæælp
Forumindlægskal snart op til old og så det haster, ville spøger under hvilken tid levede homer og troede han selv på hybris og nemisis og alle gyderne...??? -
Må man anvende google oversæt til tysk eksamen
ForumindlægMå man anvende google oversæt til tysk fortsætter net eksamen?? I behøver ikke at sige, at man ikke skal bruge det.. Vil bare gerne vide om det er tilladt eller ikke :) -
Eksamen
ForumindlægJeg skal op til eksamen om 2 dage, og jeg er super nervøs. Hvis der er nogen, som har nogle gode tips, til hvordan man kan håndter sin angst for eksamen, ville jeg blive meget glad. -
Eksamen
ForumindlægHej venner :) Jeg vil bare spørge jer, hvad man evt. kunne starte med at sige i sin disposition i engelsk under eksamen? Eller hvad ville være godt at starte med at sige.. At sige "the topic is discrimination and my topic is ku klux klan" eller ville det være godt at sige noget helt tr... -
Skriftlig engelsk eksamen 2012
ForumindlægHej alle Jeg har idag været til skriftlig engelsk eksamen i engelsk A niveau STX, 3.g afsluttende studentereksamen.. Jeg synes selv, det gik rimelig dårligt! Jeg valgte en non-fiction tekst, skrevet af Russell Brand:" Big Brother is not watching you." Man blev bedt om at analysere o... -
Eksamen, hvordan?!?!?!
ForumindlægHej.. Jeg sidder her sammen med en veninde og diskuterer, hvordan vores fysik eksamen (i morgen!) egentligt foreløber? Vi går i 2.g, altså under den nye reform, med 24 timers forberedelse. Vi har trukket de emner vi skal op i, men trækker vi også noget deroppe i morgen, som er ukendt, og fra et a...
