Søgning på: biologi a skriftlig 2022. Resultater: 3861 til 3880 af 154032
-
Nogen der har styr på Biologi ang. AIDS-virus og AZT?
ForumindlægNogen der har styr på Biologi ang. AIDS-virus og AZT? Hvilke virkninger vil du forvente, at en længerevarende (AIDS-virus) behandling med AZT vil have på patienstens egen celler og væv? Har bøger og prøvet nettet, men finder intet. Håber nogen kan hjælpe :) Tak på forhånd -
a*ab=?
ForumindlægHej! Når man ganger a med ab bliver det så bare ab^2? På forhånd tak :) -
MAT A, FYS A, KEM A - hvad synes I?
ForumindlægHej folkens, jeg skal her efter sommerferien starte i 2g, og da jeg allerede befinder mig i en naturvidenskabelig studieretning med MAT A, FYS B og KEM B, har jeg tænkt mig at "upgradere" FYS og KEM til A. Hvad synes I om dette valg? Jeg ved nemlig, at elevtimerne i hvert enkelt fag er ... -
HJÆLP! Hvordan skriver man en problemanalyse til HTX mat B skriftig eksamen ??
ForumindlægHej .. Jeg sidder her og skal til at sætte min rapport sammen , men ved ikke hvordan jeg skal skrive min problemanalyse til opgaven .. Hvad skal sådan en indeholde ? Så hvis I kunne give nogle ideer til hvad der skal stå i sådan en , så ville det være dejligt :) .. Det er til HTX eksamen B .. Sk... -
Skriftlig eksamen imorgen - tips og tricks på falderebet!?
ForumindlægJa, som overskriften siger, skal jeg til eksamen iskriftlig spansk imorgen.. Synes jeg har haft alt for mange dumme fejl i mine sidste afleveringer, så ville høre om der er nogen af jer derude, der sidder med nogle gode tips til hvordan man får afleveret et produkt, som er helt i orden.. Hvordan ... -
mat.b skriftlig eksamen:..med god tilnærmelse.....hvad betyder det?
Forumindlæg -
LEKTIEHJÆLP I Biologi søges i Århus omr.
ForumindlægHej, jeg læser psykologi på Århus universitet. Et af mine sidefag er her psykologisk biologi. Jeg skal til eksamen i starten af april 2009. Jeg søger en der kan hjælpe mig med at løse biologiske opgaver, hvor Hardy-Weinberg princippet anvendes, udregning af allelfrekvenser etc. Jeg hører meget ge... -
Metoder Biologi - Skørbug/James Cook
ForumindlægHey, skal op til AT imorgen, og vil bare høre om mine metoder er i orden. Det er for det meste biologi-delen :D Har emnet med Skørbug og james Cook. Jeg har tænkt mig at snakke om Induktiv, Empiri og deduktiv metoder. Ved induktiv har jeg tænkt mig at snakke om de konklusioner man kan slutte ud ... -
Koleraepidemien København 1853 (dansk/biologi)
ForumindlægJeg skal til AT-eksamen i næste uge. Jeg har virkelig brug for noget hjælpe mig mht. biologidelens metoder. Da jeg skrev min synopsis har jeg som sådan ikke anvendt nogle af de metoder, der er angivet i AT-håndbogen, og nu jeg skal op til eksamen, og SKAL tilføje noget nyt - har virkelig brug for... -
Besøg i fængslet - dansk skriftlig eksamen 2007
ForumindlægJeg så i et af indlæggene herinde hvor i kort havde snakket om emnet 5. der hed Besøg i fængslet. Jeg diskuterede med en af mine venner om at jeg-fortælleren sad i døren med håndjern på der hvor han opdagede den arresterede mand som gav ham den havle cigar. Havde jeg-fortælleren virklig håndjern ... -
Kemi A
ForumindlægEr der nogle der ligger inde med en pdf-fil til kemi A? -
a/b*a og a/(a*b) er det rigtigt det jeg har gjort?
ForumindlægHej - jeg er blevet lidt i tvivl om mine regneregler, men er det korrekt at hvis man skal reducere følgende udtryk så får man at : a/b*a=b og a/(a*b)=1/b ?? -
Matematik a
Forumindlæghvad er det at man lærer om på matematik a -
Skriftlig dansk - eksamen 2009 - Nattedigt og Regnmaaleren
ForumindlægHeej, Jeg skal skrive en litterær artikel om regnmaalere af sarvig og nattedigt af Uffe Harder. Stiloplægget er fra skiftlig dansk eksamen sidste år 2009. Da dansk ikke lige er min stærke side, ville jeg høre om der var nogen der kunne give lidt inspiration til hvad digtene handler om, og hvad d... -
Hvor gør man af det a..??
ForumindlægHej igen =P jeg sidder og kigger på formlen for a i en lineær vækst når man regner formlen får man i den sidste del dette: y2-y1=ax2-ax1 derefter får man y2-y1=a(x2-x1) hvor gør man af det a der stod foran x1 og hvordan kan der pludselig komme parantes om..??? håber i vil hjælpe.. -
Reducer (a+b/a-b) - (a-b/a+b)
ForumindlægHej :-) Det er ved at være lang tid siden jeg har reduceret. Så ville høre om i ville hjælpe (a+b/a-b) - (a-b/a+b) På forhånd tak -
Bestem a?
ForumindlægJeg skal bestemme a... men hvordan?? 9 S(sqrt(x)+(a/sqrt(x))dx=12 3 -
Har jeg brugt de rigtige biologi metoder?
ForumindlægHej, I AT har jeg som fag valgt biologi og mediefag. Min problemformulering lyder: Hvorledes påvirker skræmmekampagner modtageren, og har denne påvirkning den ønskede effekt? Helt konkret er det ryge skræmmekampagner vi taler om. Jeg har fået lavet et forsøg hvor jeg fik flere rygere og ikke ryg... -
Genlæsning og rettelse af Biologi rapport om nervesystemet, neuroner, stoffer. Kuglefisk og Flusesvamp
ForumindlægHej! Er der please en person som er super til biologi, som vil læse min opgave igennem? det er´min første og vil virkelig gerne have 12 i den! Håber nogen vil hjælpe! Mvh. Alice -
Om at miste sin skriftlighed, og dermed sit liv.
ForumindlægDet er et problem, jeg længe har haft, som jeg forhåbentlig kommer af med, og som sikkert, helt sikkert, vender tilbage gentagne gange - jeg er nok næppe den eneste, der stiller sig op og plaprer om det, klager, skriger, alt det der. Lad os kigge på det - hvor mange forfattere, filosoffer og øh.....
