Søgning på: engelsk eksamen 2008 stx. Resultater: 4201 til 4220 af 58387
-
Eksamen
ForumindlægJeg skal måske op til eksamen i billedkunst til sommer, og skal derfor lave en problemformulering om et eller andet emne under: Mennesker i rum, krop og bevægelse Jeg ved dog virkelig ikke hvad jeg skal vælge at skrive om. Havde først arkitektur i tankerne, men så snart jeg begyndte på problemfor... -
Tysk Eksamen HHX 2 år.
ForumindlægJa. Jeg skal så op til Tysk eksamen d. 16 Juni 2008.. Deter en prøve hvor jeg skal op og trække en tekst som jeg har 24 timer til at forberede hvor jeg så skal op næste dag og fremlægge den samt trække en tekst mere som jeg har 30 min til at forberede. Er der nogen der har erfaring med dette de... -
STX Mat AB1 - Linjer og vektorer
ForumindlægHej Studieportalens brugere! Jeg skal lave en aflevering til på mandag, der består af 5 opgaver fra bogen "Mat AB1" De 2 første kan jeg godt selv finde ud af, men de de 3 andre har jeg lidt svært ved: Opgave 518 1) En linje går gennem (3,4) og har hældningen -2. Skriv en l... -
KLAGE OVER EKSAMEN'S KARAKTER?
ForumindlægHej allesammen, jeg er netop startet i 1.G på en STX gymnasie. Og med den nye reform, skulle alle 1'ger op til en NV (biologi, fysik & kemi) prøve, efter grundforløbet som varer i 3 måneder. Jeg har så været der oppe, jeg startede ud med selve min fremlæggelse, som gik meget godt, dog var... -
Eksamen!
ForumindlægHej :-) Min dansk eksamen foregår sådan at jeg skal vælge en roman, novelle- eller digtsamling (dansk litteratur eller udlandsk oversat til dansk, efter 1945), som skal være et skønlitterært, fiktivt værk af en vis litterær lødighed. Derefter skal jeg tage notater til og analyserer. Så til prøven... -
Eksamen - Hjælp!!
ForumindlægHej allesammen, vi er to piger, der snart skal op til eksamen kristendomskundskab. Vi har trukket emnet ritualer, så det er jo et kæmpe stort emne. Vi fandt frem til at vi ønsker at sammenligne to forskellige religioner - Kristendommen og Buddhismen. Her har vi bl.a. valgt at undersøge, hvad ritu... -
Engelsk stil
ForumindlægEr der evt. nogen der kunne tænke sig at rette en engelsk stil jeg har?Så skriv din e-mail og jeg sender den. -
mediernes fremstilling af politikerne AT STX
ForumindlægHejza :) Jeg skal skrive om hvordan medierne fremstiller politikerne :) i samf. B og dansk A, hvor jeg i dansk har valgt at lave en dokummentar analyse og i samf. ved jeg ikke helt hvad jeg skal tage fat på :/ kan nogen komme med gode forslag? det er den film om mogens lykketoft, og hvis nogen... -
HJÆlP! Hvordan bliver man rustet sammen til dansk skrift. stx?
ForumindlægEn eller anden PLEASE hjælp mig.. Skal til dansk skrift. om et par uger.. Hvordan bliver man godt rustet sammen til det?? Har kigget på de enkelte genre.. men hvad kan jeg ellers gøre??? -
Matematik A STX December 2010
ForumindlægOpgave uden hjælpemidler Opgave 4: Funktionen f(x)=b*x^a (potens funktion) opfylder, at grafen for f går gennem punkterne p(2,1) og q(6,27). Bestem tallene a og b: Jeg er kommet frem til at jeg har to ligninger med to ubekendte: 1=b*2^a og 27=b*6^a Efter mange forsøg og mærkelige resultater, ha... -
Eksamen
ForumindlægHej alle sammen. Jeg skal snart til den mundtlige eksame, og jeg har desværre trukket det forbydelsesområde jeg helst ikke ønskede... Jeg trak forholdet mellem den unge og den ældre generation. Vores opgivet tekster/sange/malerier gennem skoleåret ser sådan ud: Tv2/Steffen Brandt: Ræven og Rønne... -
datoer på engelsk
ForumindlægHvordan er det lige med datoer på engelsk?Hvordan skal man skrive d.10 august? -
Typeopgaver i matematik A skriftlig stx
ForumindlægHej, Er der en som ligger inde med en oversigt over typeopgaver i matematik A skriftlig stx MED hjælpemidler? Eller en oversigt over hvilke emner man kommer op i? På forhånd tak! -
Tysk stx skriftlig sygeeksamen 2010
ForumindlægHej Er der nogen som har været til sygeeksamen i Tysk skriftlig stx 2010 eller ved hvor jeg kan finde oplægget? På forhånd tak. -
Spansk eksamen 2011 - La amistad
ForumindlægHej. Jeg har været oppe i skriftlig spansk (A) i dag, og tænkte om der var nogen der havde lyst til at rette min stil og evt. give den en bedømmelse? A. Traduce al español Hej bedstemor! Hvordan har du og bedstefar det? Her går det godt. Jeg har fundet en god veninde, som hedder Sara. H... -
En engelsk oversættelse ...
ForumindlægHej, jeg har en kort (ca. ½ side) engelsk oversættelse fra dansk- til engelsk. Nogle som havde lyst til at kigge eller evt. rette den igennem, ville jeg virkelig sætte stor pris på :) OBS. Vil helst ikke have den herinde på SP's forum, så kan give et link eller sende den som privat besked ... -
AT eksamen - hvad kan fagene bidrage med?
ForumindlægHej alle, jeg skal op i AT om en uges tid og har skrevet en opgave om den Kinesiske mælkepulverskandale i år 2008. Fagene er samfundsfag og historie (den humanistiske del). Vores vejleder bliver ved med at sige at vi skal huske at kunne sige hvad de enkelte fag individuelt kan bidrage med og hv... -
STX matematik a juni 2010
ForumindlægOpgave 14 En linje l har ligningen: y=-2x+1 Det oplyses, at linjen l er tangent til grafen for funktionen f(x)=x^2+bx+c i punktet p(1,f(1)). Gør rede for, at f'(1)=-2 og f(1)=-1, og bestem tallene b og c. Håber I kan hjælpe? -
Kontakt til en professor mht NV eksamen
ForumindlægHej Jeg skal til NV eksamen her efter ferien. Mangler at læse op på pensum osv osv. Problemet er, at jeg for nogle dage siden skrev et indlæg herinde på SP vedrørende nogle grafer og begreber mht min eksamen - men ingen gav mig svar. Har I mulighed for at få mig i kontakt med en god professor in... -
Kan jeg nå at starte på stx? (Hjælp søges!!)
ForumindlægHejsa, STX er startet i dag for alle dem der har ansøgt osv, men jeg har været så overbevist om at 10 klasse var den rigtige vej, men det har jeg virkelig fortrydt og jeg vil gerne starte på STX, men jeg ved ikke om det er muligt, da STX som sagt er begyndt i dag her i Fredericia og jeg ville bar...
