Søgning på: matematik eksamen 2010 stx. Resultater: 4281 til 4300 af 65692
-
Matematik hjælp
ForumindlægHej alle, jeg er i gang med en matematik aflevering og jeg er stødt på en opgave som jeg er meget i tvivl om hvordan jeg skal løse den. Et rektangel, hvor den ene side har længden x, indskrives i en cirkel med radius 2. a) Bestem en forskrift og definitionsmængden for den funktion, der angiver ... -
Matematik hjælp
ForumindlægHej jeg vil høre om der er nogen der vil hjælpe mig med at genopfriske matematik på ca. C niveau? Svarende til ca. 10 klasses matematik. Går på tec skole nu og kan mærke jeg har brug for genopfriskning af det matematik vi har nu. Så ... -
Matematik hjælp haster
Forumindlægkan nogen vise mig hvordan man regner denne opgave ud: Bestem de ubekendte stykker i ABC, når det er givet, at A= 110 grader, a = 9 og b = 6,5 -
Hjælp til at forstå eksamens spørgsmål.
ForumindlægHej Alle Jeg er i gang med at skrive dispositioner til matematik-A mundtlig eksamen og har fået delspørgsmålet "Forklar begrebet (Chi-i-anden test) for uafhængighed og hvorledes man kan lave beregninger af sandsynligheder for andel" Nogen der har en ide om hvad der menes når der står... -
Hjææææælp matematik
ForumindlægJeg har bruge for hjælp pllllliiiiz . håber der er nogen der gider at hjælpe med med dette matematik opgave. -
Hjælp til eksamen
ForumindlægHej Jeg skal op i fysik den 14. juni og kunne godt bruge et par råd. Vi har fået at vide, at vi har 40 minutter til at skrive en disposition, efter vi har trukket vores område. Men må man godt skrive en disposition til hvert emne på forhånd og medbringe dem til eksamen? Og har i evt. nogl... -
Matematik
ForumindlægHej, jeg har akut brug for hjælp i matematik; spørgsmålet er: Bertrams båd er 5 m høj, og han vil beregne fyrtårnets højde ved at se på skyggerne fra solen. Du skal hjælpe ham ved at: opskrive en algebraisk model Jeg har vedhæftet billede af opgaven. -
Skrf. eksamen, 3g - QUEENIE!
ForumindlægHvad siger I til den? Er jeg den eneste, der synes, at det var en umådelig svær oversættelse? -
Matematik
ForumindlægEt værelse hvor væggene har et areal på 32 m2 skal males. Hvor mange bøtter maling skal der mindst købes hvis en rækker til 6 m2. Kan nogle hjælpe mig med denne opgave -
eksamen
Forumindlæghej alle sammen jeg er ved at forberede mig på vø eksamen til i morgen. jeg har ingen idé om hvor mange spørgsmål man kan få til sådan en eksamen. jeg er på fjernstudie og selstudie og der er ingen informationer om, hvor meget man kan forvente. er der nogle der kan svare mig på dette? m... -
Hjælpelærer Matematik B søges
ForumindlægJeg går for øjeblikket på et GSK hold i Matematik B og skal op til mundtlig eksamen mellem den 9.-11. juni. Jeg føler mig dog ikke sikker nok i mit stof og søger derfor hjælp i min læseferie som er fra d. 12 maj. Det jeg har brug for er træning i mundtlig fremstilling og generel forståelse for de... -
Hjælp til Matematik!
ForumindlægHej Studieportalen jeg har brug for hjælp til denne matematik opgave, hvis der er nogle klogehoveder der ude som kan hjælpe ville det være fedt! Opgaven er nede under 5. (Mat B, May 2014) (Frederik) An area with room for cabins and trailers must be arranged at a campsite. Let denote the n... -
hjælp til matematik
Forumindlæghej kan nogen hjælpe mig med matematik projekt rundkørslen langerød. kan ikke løse opgave 1 og 2 som lydder såda her: " 1) bestem cirklens ligning for vejbanens inderste cirkle, hviskoordinatsystemet anbringes i rundkørslens midte. 2) bestem cirklens ligning for den yderste cirkel, der gå... -
HJÆLP MIG MED MATEMATIK!!! :-)
ForumindlægHej alle sammen :-) Vil i ikke være søde, at hjælpe mig med MATEMATIK! Her er opgaverne: Opgave 1) I Fredericia bor der ca. 36700 personer. ca. 5700 af dem bor i Fredericias bykerne. Befolkningstætheden i hele Fredericia kan beregnes til (36700:15) indb./km = 2450 indb./km. Beregn befolkningst... -
Eksamen
ForumindlægJeg læser en masse om, at man benytter "rene" tekster til eksamen..Er det både i forberedelsestiden og eksaminationen?Jeg tænkte nemlig på om man må skrive på ekstemporalteksten eller man skal skrive på et papir ved siden af?Og hvad med det lille teksstykke, som man får - må man skrive ... -
Matematik
ForumindlægEr der ikke lige en sød en der gider at hjælpe mig.Jeg har to funktioner f og gf(x)=e^(2x) og g(x)=e^(x-k)Kan man godt finde skæringspunktet på de to? -
Matematik???
ForumindlægHej allesammen jeg har problemer med matematik jeg håber i kan hjælpe mig :) på forhånd tak Opgaven lyder sådan: Mange varer får serienumre, når de produceres. På køleskabsfabrikken KØL og FRYS får de første tre køleskaber en torsdag morgen disse numre: SR 341 05 0193 SR 341 05 0194 SR 341 05 01... -
eksamen
ForumindlægHjææælp.. finde forskriften for potensfunktioner ( 2,8 ) (6,648) -
nogle der har været op til fysik mdt eksamen
ForumindlægVille spørge om hvad i kom op i og hvordan spørgsmålene er bygget op. Får man et emne man skal redegøre for eller et emne og så et underspørgsmål der indskrænker emnet i noget bestemt, der skal uddybes. -
Matematik
ForumindlægHej Er der nogen der ved hvad Fakultet er, og hvad bruges den til ? Jeg sidder nu og bladrer i min matematik bog , men jeg kan ikke helt forstår det , jeg håber at der er nogen som kan forklarer den på en nem måde. Tak på forhånd -:)
