Søgning på: matematik a skriftlig eksamen. Resultater: 4621 til 4640 af 181598
-
små matematik opgaver.
Forumindlægreducer: 3*(5a-2b)-2b = 15b+4b har jeg gjort det rigtigt? (a-2)*(3+a) hvordan reducerer jeg den? hvordan finder man kvadratrøden af 12? Forholdet mellem 10 og 5? 1/2 - 2 - 50 - 5 hvordan skal man gøre deT? håber nogle vil forklarer det til mig, da vi skal op i dem der færdigheds sæt, og vil... -
Mundtlig matematik - Optimering
ForumindlægHej allesammen! Jeg har mundtlig eksamen i matematik i morgen, og er igang med at lave mine dispositioner til prøven, meeen der er ét emne, jeg har haft svært ved at forstå, optimering. Derfor tænkte jeg om der er nogen, som kan forklare mig det? Evt. give mig nogle eksmpler, som er lette at fo... -
Opgave 136, Matematik B-A. Vektorregning
ForumindlægHej drenge og piger. Jeg har et lille spørgsmål til sidste opgave http://books.google.dk/books?id=pxSZnhHEE7sC&pg=PA12&lpg=PA12&dq=Opgave+136+overfør&source=bl&ots=qr5r6Nb1M-&sig=nO6b8OAtKR9QJAWeeHv7pAwtIFc&hl=da&ei=JUCKS5HfC8Gg_Aao6-zpBg&sa=X&oi=book_resul... -
Eksamen i Teknologi B
ForumindlægJeg skal op i eksamen i Teknologi B, og ville bare lige spørge om der er nogen som har nogle gode råd til mig? Nogle erfaringer? Må indrømme jeg er en lille smule nervøs da jeg aldrig har prøvet at skulle forsvare et teknologi projekt mundtligt, så jeg ved ikke hvad jeg skal forvente derhenne. :P -
Mat A eksamen HTX 27. maj 2016
ForumindlægHej SP'er Er der nogen der har været oppe til Mat A eksamen på HTX, hvis der, er der så nogle, der vil lægge ud med facit til de enkelte opgaver så jeg kan sammenligne med mine resultater? -
pdf opgavesæt, a-niveau, matematik 2010-8-1
ForumindlægHejsa, jeg er kommet ud i en rimelig dum situation. Jeg har fået et opgavesæt i matematik for til på mandag, men jeg har ikke fået det. Har derfor ledt på nettet efter det, men kan ikke finde det. Er der derfor nogen der ligger inde med en .pdf version af dette opgavesæt? -
Merit for selvstudie med eksamen
ForumindlægDa jeg blev optaget på STX, bestod jeg eksamenerne i matematik A som selvstudie i 1.g. Nu tager jeg en komplet HF som selvstudie og bad om merit for bl.a. mat A, men uddannelsesvejlederen gav kun merit for mat C med den begrundelse, at jeg kun har haft matematik i et år. Det er åndsvagt. F.eks.... -
Eksamen i morgen .. xD
ForumindlægHejsa .. jeg skal til 9. klasse mdt. matematik i morgen ... (Fuck >.Jeg ved at der vil være nogle opgaver med f.eks. bygninger, måske et slot ... mit spørgsmål er så, hvad kan jeg komme ind på hvis jeg nu trækker noget med et slot eller noget lignende - udover det oplagte .. ? -
skr. fysik eksamen 2008
Forumindlæghej er der ik en der har udregningerne til eksamenssættet fra fysik 2008? hvis ja, vi i så ik være mega sød at sende den til mig:)?? plz!!! -
Hjælp mig med at sende eksamens sæt på kemi A
Forumindlæghej alle, jeg sidder med studentereksamensopgaver i kemi fra maj 2005. jeg er dygtig til kemi får 10 og 12, men jeg er stesset i denne og næste uge, så ville hører om der er nogen der har lavet denne opgave og ville sende den til mig via. mail, jeg vil med glæde selv hjælpe andre ved at sende en ... -
Hjælp eksamen snart differentialkvotienten
ForumindlægHej.. jeg skal snart op i matematik mundtlig. i 4 af spørgsmålene skal jeg redegøre for differentialkvotienten. Jeg ved jeg skal bruge tretrins reglen. Men jeg ved ikke hvordan jeg skal lave det. Nogen kloge hoveder, der kan fortælle mig det. -
Matematik A (stx, 2g) - essentielle emner!
ForumindlægJeg har lige afsluttet første år på gymnasiet, og dvs., at jeg også har afsluttet det første år af mit 3-årige matematik-forløb. I 2g (efter sommerferien), har jeg lyst til at kunne følge GODT med i matematik, da jeg i det første år, kun har fulgt sådan middel (måske endda ldit under middel) med... -
Hjælp!! Jeg søger en matematik-tutor til A-niveau og derover
ForumindlægHej, jeg går på DTU og læser Electronic Engineering (på engelsk), hvor vi har matematik på A-niveau og derover. Jeg har brug for en matematik-tutor der kan hjælpe mig med alle de huller jeg har, og gerne hurtigst muligt. Emnerne det drejer sig om er bl. a. : -Circular function. (Mathematical repr... -
S=1/2*a*t^2
ForumindlægS=1/2*a*t^2s står for vejlængden t for tiden a for accelerationenBestem nu a, når s=500 og t=17jeg har selv sat og regnet lidt på den og får a=1,23kan det passe for jeg er ikke sikker på om jeg har regnet den rigtig altså sat den rigtigt op. -
Religions Eksamen i morgen!!!
ForumindlægHej, jeg skal op i religion c niveau i morgen, jeg har forberedt mig ret godt. Men, men, men... jeg er så nervøs for, at jeg ikke ved, hvad jeg skal gøre med den tekst, jeg trækker. Jeg har simpelthen ingen anelse om, hvilke tekster slags, man kan trække? Vi har haft om emnerne : Islam Hinduism... -
Engelsk Skriftlig eksamenssæt fra 25 maj 2015 STX
ForumindlægEr der nogen som der har lavet det skriftlige eksamenssæt i Engelsk A sidste år? den er den fra den 25 maj, og der er kun tale om opgave 1-5 af de grammatiske.. DET VILLE VÆRE EN SUPER HJÆLP -
FACIT: Matematik A STX 23. maj 2017
ForumindlægMatematik A, 23 maj facit. Hvis jeg har overset en opgave, eller lavet en afrundingsfejl så må I gerne kommentere det! Jeg kar kun løbet sættet hurtigt igennem. Jeg ved, at Studienet uploader løsninger med metoder osv, så dem kan I kigge på når de er færdige. Delprøve 1 Opgave 1 a) Toppunktet e... -
Stx skriftlig engelsk b 2010?
ForumindlægHej. Jeg vil høre, om der er nogle der har opgaverne fra sidste års eksamen i skriftlig engelsk b stx? :) -
Engelsk oversættelser øve til eksamen
Forumindlæg1) Bill Smiths første roman, XYZ, var en stor succes Bill Smith's first novel, XYZ, was a great sucess 2) Romanens titel var ret underlig, men folk kunne lide bogen The novel's titel was quite weird, but people liked the book 3) Jane bor i et kollektiv, hvor de hjælper hinanden og... -
Je vais bien? Fransk A
ForumindlægNogen der har skrevet sidste års franske skriftlige eksamen "Je vais bien" juni, 2010 Det ville være en stor hjælp.
