Søgning på: matematik a skriftlig eksamen. Resultater: 4781 til 4800 af 181598
-
Kan man opgradere fra B niveau til A niveau? (HTX)
ForumindlægJeg vil gerne starte på HHX (OTG) her efter sommer, men på den studieretning jeg gerne vil tag, får man kun det obligatoriske matematik på B niveau. Vil lige hører hvordan det fungere at opgradere fra B til A niveau på HTX, skal jeg gøre det før jeg starter, eller er det noget man gør i 2 g når m... -
Eksamen i tysk 2 g
ForumindlægHej! Jeg går i 1g og har tysk på b-neveu. Jeg er begyndt at allerede bekymre mig om min eksamen som jo kommer i 2 g. Jeg ved bare ikke hvor meget tysk man skal kunne for at få et godt karakter ved eksamenen. Jeg kan ligeså meget tysk som alle de andre i min klasse, men jeg tænker bare at det mås... -
kunsten at kunne matematik
Forumindlæghej jeg skal til matematik eksamen her på mandag, og jeg har siddet hele julen med nogle spørgsmål, hvor jeg på mandag trækker et af spørgsmålene. jeg har bare ikke kunne følge med her på det sidste, da min lærer har undervist på et lidt højere niveau, end min sproglige hjerne kunne følge med i..... -
9.klasse eksamen og 10.klasse eksamen
Forumindlæghej studieportalen det er fordi jeg skal snart til eksamen i 9.klasse hvad nu hvis jeg for dårlig karakter og så skal jeg på efterskole næste år og jeg så får bedre karakter i eksamen kan jeg godt bruge dem eller om vendt med at 9.klasse eksamen er gode og 10.klasse eksamen er dårlig -
10, eksamen
ForumindlægHey - jeg skal op i Matematik her i morgen tidlig.Så mens jeg forbereder mig, kunne jeg godt tænke mig at høre nogle fif til nogle lidt højere karakterer - 9-10 og derover.Tak på forhånd -
Skifte uddannelse retning op til eksamen
ForumindlægKan man godt skifte fra 1. HF til en STX uddannelse for eksempel, uden at have været oppe til alle eksamner i HF? Og er det ikke forsent, at søge ind på en ny uddannelse eller kan der være lang ventetid? Forresten har jeg været oppe i billedkunst (mundtlig) og skriftlig matematik, og jeg mangle... -
Fys A - Maj 2015 - HTX - Eksamenssæt
ForumindlægHej alle sammen, Er der nogle der har eksamenssættet fra Fysik A, HTX skriftlig eksamen, maj/juni 2015 liggende? -
STX Biologi A Eksamen 24. maj 2017
ForumindlægNogen som har det her eksamens sæt færdiglavet? -
Mundtlig matematik b - hhx
ForumindlægHej alle. Jeg skal til mundtlig matematik b eksamen på Tirsdag, men jeg har nogle problemer med nogle af spørgsmålene som jeg skal besvare hjemmefra og jeg håber at der er nogen som kan hjælpe. - Hvordan forklarer man om lineær programmering, evt. med eksempel - Hvordan løser man en eksponentie... -
Mat A HTX eksamen maj 2009
ForumindlægHey ville høre om nogen har en besvarelse eller delvis besvarelse til eksamensættet her: http://www.uvm.dk/~/media/Files/Udd/Gym/PDF09/Eksamen/Eksamensopgaver/Htx/090529_opgave_matA_htx.ashx Vil rent faktisk gøre alt for at få fat i den. Det ville være til så stor gavn, og jeg vil være evig takne... -
Mundtlig eksamen.
ForumindlægHej alle sammen. jeg har et problem. for det første er jeg kanon nervøs. jeg er ikke dårlig til matematik da jeg ligger med årkarakter på 10/7 men jeg har ingen anelse om hvor vidt jeg kan gå op til eksamen på mandag og give et godt resultat. jeg ville gerne have lidt fif til at virke mere sikker... -
Matematik 9. klasse afgansprøve
ForumindlægHej alle. Jeg skal op i Matematik i morgen, og ville høre om der var nogle der kunne hjælpe mig med de basale huskeregler. Jeg kan fx ikke huske om en cirkels omkreds = R*R*PI eller om det er en anden formel. så, er der nogen der kan hjælpe mig med disse. 1. Udregning af cirkels areal/omkreds.... -
Fysik STX A eksamen december 2009
ForumindlægEr der nogen herinde som har nogle bud på løsninger til dettte eksamenssæt? Ville være evig taknemlig hvis nogen har det Kig på det vedhæftede dokument for opgavebskrivelse -
Dispostion over eksamen i Lineære Funktioner
ForumindlægHej.jeg skal snart til den unævnelige mundtlige eksamen, og jeg forsøger at udarbejde en disposition over de enkelte emner.Jeg skriver her dispositionen, og I må meget gerne kommentere og komme med råd eller lignende:1) Definition2) Bestemmelse af og b3) eksempler4) stykkevis lineære funktioner5)... -
Matematik aflevering 2
ForumindlægJeg har fået en opgave der lyder: Bestem vinklerne i ΔABC , når vinkelspidserne har koordinaterne: A(7, −3) , B(−2,4) og C(10,13) . Håber I gider at hjælpe og på forhånd tak. -
Bioteknologi A eller Fysik A?
ForumindlægHej alle sammen. Jeg skal meget snart til at beslutte mig for, hvilken studieretning jeg skal vælge på gymnasiet, da jeg snart skal ud af 9.klasse. Og mit spørgsmål lyder derfor således; Hvilken studieretning mener I ville være bedst for mig - Biotek A, Matematik A, Idehistorie B eller Fysik A, ... -
Skr. Eks. Mat A - Facitliste
ForumindlægHer kommer et ydmygt forsøg på en facitliste til dagens eksamen i matematik på A-niveau, stx. Hvis i ikke er enige, må i meget gerne rette det. Uden Hjælp (har dem ikke på papir, skrevet fra hukommelsen. Kan desværre ikke huske opgaven med monotoniundersøgelsen) 1: t=7 2: Brøken forkortes med 1... -
eksamen, monotoniforhold.. TEORI?
ForumindlægHejhej... skal til mundt. matematik eksamen i dag 13.00, og ville lige ha styr på nogle sidste ting.. Hvis man nu trækker "monotoniforhold", hvilke spørgsmål kunne der så være? Og er der overhovedet en teori bag monotoniforhold, ligesom der er bag sinus og cosinus, eller skal man b... -
AT- eksamen
ForumindlægHej allesammen.. Jeg skal til eksamen i AT, hvor emnet er kommunikation.. Jeg har valgt fagene Historie og Matematik.. Har i nogle gode ideer til, hvad man kunne skrive om? :) -
Vurdering af matematik kompetencer - HJÆLP!
ForumindlægJeg er i et mindre dilemma, da jeg dumpede skriftlig mat på B-niveau, og for at komme ind på mit studie skal have bestået det på C-niveau. Men da jeg er HF-student, har jeg ikke nogle årskaraktere og derfor har jeg fået stillet 14 opgaver som jeg skal lave. - Men så er det at min fantastike lomme...
