Søgning på: tysk disposition fodbold. Resultater: 5141 til 5160 af 19198
-
TYSK-Adjektivernes bøjning
ForumindlægEr bestemt ikke mester i tysk - især ikke adjektivernes bøjning.. Nogen der gider læse min oversættelse igennem og rette de værste fejl- endelserne - har prøvet at finde hjælp i min tykke grammatikbog, men fatter det simpelthen ikke.. 25-jahriger Goethe gab in 1774 seinen vielleicht bekanntesten ... -
Sb.-bøjninger på tysk
ForumindlægHej. Har ord med 3+ stavelser og tryk på blandt andre den sidste -en i alle kasus udover nominativ? Når der bare står "-" ved hankøn, skal der så ikke tilføjes noget i genetiv, og findes der en regel for hvornår det er sådan? Hvad går det ud på, når der står -s i hankøn? Hvornår står de... -
Kort tysk oversættelse
ForumindlægJeg har lige lavet en tysk oversættelse, som jeg håber i vil kommentere(sig meget gerne hvis du kan se nogle grammatisk fejl, da det kan være jeg ikke har lagt mærke til det!) Det ville betyder meget hvis i ville, da jeg har prøvet at være meget omhyggelig med grammatikken.. :) Morgen reisen wi... -
Det perfekte billed af en tysker i følge Hitler?
ForumindlægHvordan skúlle en tysker se ud for at være perfekt i Hitlers øjne? -
tysk mundtlig eksamen prøveform b
ForumindlægHvordan foregår en tysk eksamen prøveform B -
Tysk rettelse (4-5 linjer)
ForumindlægHejsa. Jeg har skrevet en tysk stil om talentshows. Der er dog et stykke i min stilen, som jeg ikke rigtig kan finde ud af om der er grammatisk korrekt - og om sætningerne overhovedet er rigtig konstruerede. Håber der er en venlig sjæl, der lige kunne hjælpe mig :) "....Es ist sehr gemütlic... -
HURTIGT HJÆLP TIL EN TYSK AFLEVERING!! MOBILEPAY BETALER!
ForumindlægHej har brug for nogle søde sjæle der har tid til at kigge på en tysk opgave der skal afleveres imorgen, det ville betyde rigtigt meget. Det haster meget er og villig til at betale hjælpere, jo hurtigere de retter jo mere betaler jeg! -
Rettelse af Tysk artikel HASTER!!!
ForumindlægHej alle sammen Jeg har skrevet en lille Tysk artikel og ville meget gerne have den rettet, da jeg ikke er særlig god til Tysk. I må meget gerne skrive hvad i gjorde og hvorfor. På forhånd tak. :) Gesichtspflege Wenn Sie und ihre freundinnen sitzten zu Hause und gelangweilt, können Sie Gesic... -
Tysk sted ala Sparknotes eller Studieportalen?
ForumindlægHej nogle der ved om der findes et tysk sted ala studieportalen eller sparknotes? -
Tysk terminsprøvehjælp 9. klasse på fredag
ForumindlægJeg er en ged til tysk, please hjælp så jeg ikke dumper! hvad kan jeg gøre? -
STX Tysk A-niveau, fortsætter
ForumindlægHej alle. Jeg går på STX (2.g) og jeg har fire A fag. Samfundsfag, engelsk, dansk og historie. Jeg har tysk på B-niveau (fortsættersprog) Men jeg overvejer lidt at hæve det til A-niveau så jeg får 5 A fag. Så kan jeg jo gange mit snit med 1.03, hvilket ville være fantastisk. Jeg ligger på 7 både... -
Tysk censor fra HELSINGØR GYMNASIUM!
ForumindlægHej Allesammen, Jeg skal have en tysk censor fra helsingør gymnasium - Marianne Steen Larsen.. Kunne være rart at høre hvis der var nogle som kendte hende og evt. kunne fortælle mig om hun er en dræber lærer? :) Mange hilsner fra Anna. -
Tysk A mundtlig eksamen - haster!!
ForumindlægHej med jer. Jeg skal til tysk A mundtlig eksamen på mandag, og jeg er blevet en smule forvirret ang. hvad de forventer af os grammatik mæssigt. Er der nogle, der ved, hvor meget af basis grammatikken lærer + censor forventer er helt korrekt til den oplægget/samtaledelen? Det vil være en ... -
Rette en lille tysk stil
ForumindlægHej Jeg ved gerne lige høre om der er nogen der gerne vil rette min tysk stil - Jeg skal aflevere den i morgen og vil gerne være sikker på, at den er lidt fejfri.. Jeg sender den via mail. -
Tysk Gramma og Kasus
ForumindlægHvis sætningen er "Jesper er en 46 årig gammel mand" Og på tysk : "Jesper ist ein 46-Jahre alt, Mann" Jesper" er: Subjekt Ist" er: Verballed Hvad er: ein 46-Jahre...? - ved ikke hvilken kasus det et -
Spørgsmål til en tyske sætninger
ForumindlægHej. Jeg har et spørgsmål til Det, som jeg har markeret i denne sætning: "Hvem er den mand, der står foran huset? Det er min bedstemors bror, der blev meget gammel, og som vi alle elskede." Skal det på tysk hedde "der" eller "das"? -
"der" på tysk
ForumindlægHej. Jeg har et spørgsmål omkring om man skriver "der" på tysk, som man gør på dansk, for det lyder godt nok dumt. Resten af sætninger synes jeg lyder rigtigt: Den danske tekst: Teksten handler om sangen ”Lili Marleen”. Teksten fortæller om hvem der har skrevet den, hvor-n... -
Svært dansk-tysk...Oversættelse
ForumindlægHejsa allesammen... håber i gider at rette de værste fejl :) Mvh.Deniz Ps: skal aflevere det imorn DAnsk: Wiesler er nidkær, snedig,belurende,anonym,uhyggelig. Det er historien om en lille tap i et større maskine. Denne Overvågning har ingen anden begrundelse end den, at Wiesler chef har sagt... -
En enkel tysk sætning! 6 ord!
ForumindlægNogen der kan oversætte dette til tysk::: Det har han været i flere måneder . -
kontrol af 5 tyske sætninger
ForumindlægJeg skal skrive 5 sætninger om en flirte-oplevelse på tysk, og har forsøgt at rette det så godt jeg kan. Dog viser computerens stavekontrol nogle rettelser jeg ikke forstår. jeg har markeret de steder jeg selv er i tvivl om og dem, som computeren markerer. Gestern habe ich zum Konzert einen Junge...
