Søgning på: historien om en ung mand. Resultater: 6661 til 6680 af 25374
-
Regnehistorie
ForumindlægJeg skal bruge en regne historie med 3 spørgsmål -
Regnehistorie
ForumindlægJeg kunne godt bruge en færdig lavet regne historie -
Analyse af Generalen og marmeladefabrikken
ForumindlægEr der en, der har lavet en analyse til den historie og kan hjælpe mig? -
fjernedundervisning
ForumindlægHej. Er der nogen som har eller haft historie b på fjernedundervisning? -
Why I Left Collage Twice
ForumindlægNogen der ved hvilken genre denne historie er? -
FSA - noget uforklarligt
ForumindlægJeg har en stil for (FSA) som går ud på, at jeg skal skrive et brev om noget jeg overnaturligt og uoforklarligt man har oplevet (man kan selvfølgelig bare digte) Okay, så jeg tror jeg ved hvor min historie er på vej hen, den handler sådan lige umiddelbart om: En person, som er indlagt på den luk... -
Please læs stil i gennem!
ForumindlægUforklarligt 18/5/2004 eg har en stil for (FSA) som går ud på, at jeg skal skrive et brev om noget jeg overnaturligt og uoforklarligt man har oplevet (man kan selvfølgelig bare digte) Okay, så jeg tror jeg ved hvor min historie er på vej hen, den ha... -
Christoffer Columbus 1 opdagelsesreje?
ForumindlægHej alle.. Mit emne er Christoffer Columbus' første opdagelsesrejse, og jeg har valgt fagene dansk og historie (Historie skal dog repræsentere samfundsfag). Men jeg har svært ved at få samfundsfag med i opgaven, da jeg ikke kan finde nogen statistikker eller noget som helst, er der nogen der... -
MANGLER BOLIG??
ForumindlægEr der nogen der ved hvilke tilbud der er til unge, hvis man ikke kan bo hjemme? Kan man få plejefamilie eller komme et sted hen med andre unge der også står uden familie?? Tak på forhånd, mig. -
Problemer?
ForumindlægHvad skyldes, at flere unge får personlige problemer i forhold til tidligere? Er vi blevet for sarte? Stiller samfundet flere krav til unge i dag? -
Dho ungdomsoprøret
ForumindlægNogen der kan forklare mig hvad det menes med afspejler unges kamp. Problemformulering lyder sådan. Problemformulering, undersøg hvordan forskellige tekster fra perioden omkring ungdomsoprøret afspejler de unge kamp. -
Hmm det giver da ikke mening?
ForumindlægHvorfor fungerede Tyskland på mange måder som det altid havde gjort? Under Nazismens indflydelse? De kunned a ikek bare kigge den anden vej mens krigene blev ført og jøderne drøbt osv.? ? -
Uni..
ForumindlægHej. Hvis jeg nu vil læse videre på uni og der f.eks. står at de specifikke krav er: dansk A mat B eng B hist B kan jeg så godt blive optaget, hvis min eksamenskarakterer ser sådan her ud? - de karakterer jeg skriver først er årskarakterer: skriftlig dansk: 4 mundt. dansk: 4 eksamen ... -
Litteraturliste, primær og sekundær?
ForumindlægSkal man dele litteraturlisten op i primær og sekundær? Eller skal man bare følge den der er herinde, med at man har: Bøger: Artikler: Film: osv. -
fra dansk til spansk
ForumindlægHej allesammen. Jeg har skulle oversætte dette fra dansk til spansk. Men ville høre om nogle ville tjekke fejl? :-) Da moderen mødte en mand i Barcelona, flyttede familien til Catalonien. For Laura, som var 15 år, var det svært at begynde i skolen i Catalonien. Undervisningen var mere kedelig... -
Sætninger - er de korrekte?
ForumindlægHey! Jeg har skulle oversætte nogle danske sætninger til fransk, og jeg har skulle gøre brug af 'passiv' (som dannes med être + den kort tillægsform). Er mine sætninger korrekte? 1) Cyklerne bliver altid stjålet = Les bicyclettes sont volé toujours 2) I Danmark bliver forbryderne ikke... -
AT- undersøgelse
ForumindlægHej. Ved godt at jeg er i forkert kategori, men efter at have set svarraten i AT-rummet valgte jeg at være lidt flabet og ligge det herind. Jeg er ved at lave min afsluttende AT-opgave og vil gerne i den forbindelse lave en kort undersøgelse. Alt du skal gøre er blot at svare på nedenstående. Er... -
Bingo - rettelse af oversættelse
ForumindlægBingo En el Centro Gallego Son las siete y cuarto de la tarde. Estamos en la sala de bingo del Centro Gallego. En el local hay unas 50 personas. Dos o tres en cada mesa. Algunas están bebiendo cerveza o coca-cola. Otras están comiendo un sandwich. Pero más que nada est&aacu... -
oversættelse
ForumindlægEr der en som vil prøve at kigge min oversættelse igennem for fejl..Den danske:Læreren: >>Jeg vasker mig, vi vasker os, de vasker sig - hvilken tid er det?Peter: >>Det kender jeg sekv - det må være lørdag aften.Lillesøster til den unge mand:>>Hvorfor henter du min storesøster hv... -
Destino: La Cárcel
ForumindlægJeg har lavet en oversættelse og ville gerne have hjælp til at finde eventuelle fejl. Vær sød at rette hvis i finder nogen. PÅ forhånd mange tak.Clara var 15 år, da hun engang var alene hjemme i lejligheden i Madrid. Forældrene var taget på ferie.Clara ville gerne være alene, gå ud med vennerne o...
