Søgning på: historie noter hf. Resultater: 6781 til 6800 af 33009
-
Religion - Sunden og Holms rolleteori
ForumindlægHej, Vi har i vores noter stående, at Sundéns rolleteori passer bedst på eskimoisk religion, mens Holm er bedre til kristendommen. Det er dog lidt uklart for os, hvorfor det er tilfældet? Venlig Hilsen Annamisme og pLaurasibilitetsstruktur -
Drama
ForumindlægNogle der sidder inde med gode notater til drama?Har I evt. noter/råd til hvordan man bedst laver (og opbygger) portefolioen?Jeg er åbent for alt, bare kom med alt det du har med drama :)På forhånd stor tak -
Fejl i sætninger på engelsk
ForumindlægNogle der kan hjælpe med at se hvad fejlen er i disse sætninger? It is my meaning that dieting should not be exaggerated. She was taking good care of by the doctors. -
MAthcad
ForumindlægHeeej igen SP Brugere :D Nu er det vidst på tide at jeg lærer at mestre Mathcad, er der nogle der har nogle gode noter/skabeloner til Mathcad? det ville jeg være superglad for :D -
Sætning:
ForumindlægEr denne sætning rigtig, for synes virkelig at den lyder forkert... Eller kan man sige det på en anden måde!!??? To day we are not talking about the same man we did years ago. Hjælp!! -
Studieportalen.dk
Forumindlæghej.. Jeg vil gerne spørge om hvorfor I bruger studieportalen.dk Bruger I opgavesektoren til at få overskuelige noter til eksamen?? eller bruger I studieportalen til at få inspiration såson ideer til... Er studieportalen.dks notater bedre end dine egne ?? hvorledes håndterer du det... -
HJÆLP! har virkelig brug for hjælp
ForumindlægEn engelskaflevering om de første 19 sider af George Orwells roman 1984. hjælp med grammatik. korrekturskrivning samt hvis nogen kender bogen at hjælpe mig med detaljerne. Skal også skrive en god afslutning -hvordan gør jeg? snøft :( ------------ Imagine you are watched all day. Everywhere ther... -
Hvis du var undervisningsminister..
Forumindlæg... hvilket obligatorisk fag ville du så slette fra skemaet i henholdsvis 1., 2. og 3.g? -
Oversættelse
ForumindlægHej ...Jeg skriver fordi jeg sidder med en tysk historie "Thomas" (af Anna Seghers), og jeg forstår sku ikke lige helt hvad der står :P, så tænkte på om dder var nogle der ved om man kan finde sådanne teskster/historier på dansk nogle steder på nettet ??Hvis du ved du må du meget gerne ... -
SRP- Oliver Twist: England socialhistorie
ForumindlægHej :) Nu er det tid til at tænke på SRP Jeg har valgt fagene Engelsk og Historie. Jeg vil rigtig gerne skrive om England i 1800 med fokus på de sociale lag og fattiglovgivning. Jeg vil analyser "Oliver twist". Men er der nogle der kan hjælpe mig med nogle kilder til ENGLAND´s social... -
AT-metoder (bi/hi)
ForumindlægHej. Jeg er igang med at skrive en AT-synopsis om kloning, i hhv. biologi og historie (samfundsfagligt) Jeg er enormt meget i tvivl, om hvilke metoder der bliver brugt. Har kigget lidt rundt og har fundet frem til at biologi bruger empiri, altså bygger på erfaringer etc. men er det det endelige s... -
Negation af udsagn
ForumindlægHej derude, Jeg har fået til opgave at negere følge udsagn og det har jeg så gjort: ∃a∈R∀x∈R:x2>a ⇒x∈Q ¬(∃a∈R∀x∈R:x2>a ⇒x∈Q ) = ∀a∈R∃x∈R:x2≤a ∧ x∉Q Det er jeg kommet frem til ved ... -
problemstillinger i hist delen :/
ForumindlægHejsa! jeg er i gang med at skrive AT om AIDS i DK, men kan bare ikke komme videre med problemstillinger til historie delen:( håber i kan hjælpe ! tusind taak på forhånd:) -
3.g's opgave
ForumindlægTja jeg skal ha fundet frem til et emne som jeg gerne vil skrive om. Jeg har valgmulighederne: Dansk, Historie, Engelsk og Matematik. Har i nogle forslag? -
Fortælleren i Homers Odyssé
ForumindlægHvem er fortælleren i Odysséen? Forfatteren er jo Homer, men han starter med at sige "Muse, fortæl mig..." Er det så muserne, der fortæller hele historien? -
Udsagnsled og grundled.
ForumindlægHej med jer. Jeg har virkelig brug for hjælp til en dansk opgave. Jeg skal finde udsagnled og grund i denne sætning: Den 9. april 1940 er en trist dag i Danmarks historie. Jeg har i kan hjælpe mig. -
5 linjer - rettes?
ForumindlægNogen der vil rette disse fem linjer jeg har skrevet? I skal ikke tage jer af historien, det er bare bøjningerne og det der meine/mein/meinem, ein/eine/einem osv? -
Hjælp til dansk
ForumindlægHej jeg har brug for 3 hjælp 1.Vælg et sted i teksten, der optager dig mest. Fortæl om episoden og hvorfor du har valg lige dette sted. 2.find og begrund historiens klimaks ? Hvad var klimaks ? 3. hvordan er miljøet ? Hjælp -
Det athenske demokrati
ForumindlægHey har her skrevet min foreløbende indledning og problemformlulering:IndledningVi lever i nutidens Danmark (samt en masse andre lande) efter en masse normer og principper. Vi lever i et samfund hvor den enkelte har sine rettigheder og indflydelse på hvordan samfundet skal fungere. Dette finder v... -
Karakterblad, gennemsnit?
ForumindlægHvad var jeres gennemsnit på jeres seneste karakterblad? Mit var på 8,5! - dte nye skala.
