Søgning på: biologi i fokus. Resultater: 6961 til 6980 af 14099
-
boksplot
ForumindlægHvordan skal jeg behandle disse data for at opstille et boxplot? 15 læger blev udspurgt hvor tit de havde udført en vis operation og svarede følgende: 27,50,33,25,86,25,85,31,44,20,36,59,34,28 -
At skrive et godt essay? - skr. eksamen
ForumindlægHej! Jeg har efter mange forsøg skrevet essay i mine skriftlige afleveringer, men har ikke fået et tilfredsstillende resultat ud af det.. Så jeg tænkte om der er nogle som har nogle ideer eller andre hjælpemidler til at skrive et godt essay.. Nogle "must have", som hører essayet til, o... -
Nogen der har været oppe..?
ForumindlægHej, er der nogen der har været op til AT-eksamen? Hvis ja, Hvordan foregik det? Diskutere man videre i synopsen på baggrund af det opstillede perspektiverende spørgsmål? Bliver der spurgt til hvad man ellers har lavet i AT forløbene? (ved perspektivering til studierapporten). -
Folkeviser
ForumindlægEr der nogen, der ligger inde med specielle kendetegn, til hvad folkeviser er? -
mundtlige eksamen
Forumindlægskal man ikke bare besvare problemformulering, diskutere metode og perpektivere til studierapporten?? man skal vel ikke sige noget om sin synopse? medmindre de spørg selvfølgelig. -
Hvilket slags gymansie er bedst for programmering?
ForumindlægJeg undrer mig over om jeg skal tage på HTX eller et andet gymnasie (Jeg ved endnu ikke om der er andre gymnasier der tilbyder programmering til nogle der gerne vil være programmører) -
00 i matematik
ForumindlægHej Jeg går i 9 klasse, hvor jeg går rundt og stresser rigtig meget over matematik, min hverdag blive ødelagt fordi jeg tænker for meget over det. Mit matematik er på 00, jeg har virkeligt svært ved at forstå det og jeg prøver mit bedste at lære det, men ryger ikke op i hovdet på mig. Er det n... -
Nogle gode problemstillinger?
ForumindlægJeg er i gang med min 24-timers historie eksame (skal lave en synopsis - og skal fremlægges i morgen) og jeg kan virkelig bare ikke finde på en ordentlig problemformulering. Jeg trak nazisme ... nogen der har nogle anderledes ideer istedet for det samme pjat? Alle foreslag er velkomme :> ... -
Jernbanen - historie/samf.
ForumindlægEr der nogen der har forslag til oneliner, og problemformulering til emnet "Jernbanen"? Vi vil gerne skrive i historie A og samfundsfag B. Årets AT-formulering skal selvfølgelig indgå (landvinding eller gennenbrud). På forhånd tak :) -
Metrik nik og jay
ForumindlægJeg har forsøget med det sidste nummer Kan du høre henede synge:) Hun var ti år gammel da hun skiftede skole igen - U - U - U - U - - U - U - tredje gang på to år det var rutine for hende - U - U - U ..... Er det nogenlunde rigtig og kan man sige at dette stykke e... -
terminsprøve - grammatiiK?
ForumindlægNogle der kan forklare mig hvordan en engelsk terminsprøve foregår, og hvad er vigtig at kunne grammatisk? -
deler I fremlæggelsen op i punktformer?
ForumindlægHej, deler I fremlæggelsen op i punktformer mht. metode, altså sådan at I først kommer med indledning/problemformulering og derefter lidt af det væsentlige ting uddybet som står i synopsen og derefter sige hvilke metoder man har anvendt og til sidst diskussion..? Eller hver gang I siger noget om... -
BIONALFORSØG OG SUMKURVE
ForumindlægHej, der nogle, som kan hjælpe mig med disse to opgaver? Aner ikke hvordan jeg skal løse dem. -
Velfærdsstaten
ForumindlægJeg skal besvare to spørgsmål, håber jeg kan få lidt hjælp til det. 1. Analyser hvilke velfærdsreformer, der kan sikre de højtlønnedes opbakning til velfærdsstaten i Danmark. 2. Vurder den denske velfærdsstats tilpasning til andre velfærdsmodeller i EU. -
Mundtlig Engelsk FSA
ForumindlægHej SP. Jeg er lige blevet færdig med mit oplæg til det selvvalgte emne til eksamen. Er der nogle der vil kigge det igennem for evt. fejl Why i have chosen this topic? I have chosen this subject because, i find nonviolence very useful. At first, nonviolence for me, sounded a little bit strange... -
HJÆLP - Herman Bang
ForumindlægHej ale sammen.. Jeg skal op i dansk på mandag. Jeg mangler noter til Herman Bang og novellen "pernille". Hvis der også er en, som har nogle noter til Otto Frello, er de meget velkomne til at skrive :) -
Revurdering af min SRP-opgave
ForumindlægGod formiddag. I dag har jeg fået min karakter for min SRP-opgave tilbage. Jeg fik 4 for den og er ret utilfreds med det, fordi jeg synes selv den ligger på en 7'er. Det kunne være rart hvis nogle af jer ville læse den igennem og komme med en vurdering om hvad I synes opgaven skulle vurde... -
AT2010: dansk/samf: marxismens indvirking på litteraturen???
ForumindlægVil det være muligt at skrive AT i dansk/samf om marxismens indvirkning på litteraturen? - i forhold til overemnet? Og er der nogen der har nogle gode bud på hvordan en konkret one-liner og problemstillinger kunne så ud i det tilfælde? Måske andre der har valgt emnet? Jeg har netop måttet skrotte... -
Historie (A) eksamen
ForumindlægHej. Jeg er lidt i tvivl om hvad det præcis er man skal til eksamen. På vores skole har vi 24-timers eksamen i historie. Når man så trækker sit emne, f.eks. verden efter 1945, skal man så bare redegøre for sit emne (altså det vigtigste), og inddrage de kilder osv. man får udleveret? + selvfølgeli... -
5 spørgsmål til samf. hjæælp !!
ForumindlægHej, jeg skal besvare disse spørgsmål, men har det svært med det. Kan i måske skrive lidt om det? Bare så jeg forstår det :) Lav en rapport, hvor du besvarer disse spørgsmål. 1. Hvad er det økonomiske kredsløb? 2. Beskriv med egne ord de tre klassiske ideologier. 3. Beskriv de tre økonomiske mod...
