Søgning på: kemi a eksamenssæt 2016. Resultater: 7681 til 7700 af 152757
-
Sandsynlighedsregning og Kombinatorik - MAT A
ForumindlægHej Spg. 1: 4 kort trækkes ud af et spil kort. Hvad er sandsynlighed for ingen billedkort med kun 3 farver vist? Spg 2: 3 Terninger kastes, hvis øjensum er lig 15 vinder man 500 kr. Hvad bør prisen være for at spille? -
grundligning cosx=a
Forumindlæghej har et spørgsmål om hvordan man skal håndtere denne ligning cos^2(x)=0.25 hvordan skal man lige gribe den an ? -
Hjælp ! MUNDTLIG Fysik/Kemi prøve for 8. Klasse...
ForumindlægHej ... Jeg er en pige som går i 8. Klasse. Næste mandag har jeg MUNDTLIG Fysik/Kemi prøve, og jeg er total nervøs. Vi har 4 emner, og derfra skal jeg trække et emne op. Emnerne er : Brand Bindinger Sæbe Alkaner Jeg vil meget gerne hører om hvordan jeg kan forberede mig til prøven. Og hvordan... -
Hvordan foregår skr.årsprøve?
ForumindlægHejsa Nogen der ved præcis hvordan en skriftlig årsprøve i stx-kemi foregår? Altså mht længde og opgaver... Er det ene af små opgaver, eller en det en lang sammenhængende opgave omkring fks. kemien i hverdagen? Håber der er nogen der kan hjælpe, står og skal til årsprøve snart, og vores lærer... -
Reducering - STX Matematik A
ForumindlægHey folk på studieportalen Er der nogen der vil hjælpe mig med lidt reducering, fatter simpelhen ingenting. x3y2(x-y)2 • x -2 "Brøkstreg" xy2(x-y) Tak på forhånd. -
SPØRGESKEMA!!!Take a look!!:)
ForumindlægHey.. det ville være alletiders hvis der bare var et par stykker som ville svare. MEN.. det er kun til "unge" ( alderen 13-20)! På forhånd MANGE tak! 1) Spiser du morgenmad? Hvis ja, hvad? Hvis nej, hvorfor? 2) Hvad spiser du i frikvarteret/pausen? 3)Hvor ofte spiser du mad fra ka... -
a^0=1 Hvorfor?
ForumindlægJeg har forstået at i matematik er det fuldkommen ligegyldigt om man kender til årsagen til hvorfor det er sådan og sådan er det bare. Men efter jeg selv har bikset med begrebsdannelse siden mine tidlige dage af matematik og endelig har forstået at nøglen er ren udenadslære, er jeg blevet endnu m... -
HASTER!! Mundtlig biologieksamen A
ForumindlægHej folkens Jeg skal til mundtlig biologi eksamen i morgen. Jeg skal analysere og vurdere 2 artiklers indhold, her kommer mit spørgsmål, hvordan skal de analyseres ??? Tak for forhånd -
Dihydrogen og dioxygen - reaktant og produkt - kemi c
ForumindlægDihydrogen reagerer voldsomt med dioxygen. Der dannes vand og et ret højt knald. 2 H2 (g) + O2 (g) <span style="font-family:Wingdings;mso-ascii-font-family:"Times New Roman"; mso-hansi-font-family:"Times New Roman";mso-char-type:symbol;mso-symbol-font-family: Wingding... -
Skriftlig eksamen A
ForumindlægHej! Er der ingen der har skrevet nummer 1 i delopgaven op dansk udenrigspolitik? Hvad fik I ud af det? :-) God torsdag! -
Bevis a^x
ForumindlægNogle der kan forklarer hvordan man beviser at aa er stamfunktion til (1/ln(x) * aa ?? -
større opgave Matematik A
ForumindlægOkay, jeg har problemer med denne opgave, har faktisk INGEN idé om hvor jeg skal starte... En trekant har vinkelspidserne A(5,-3), B(-7½, 2½) og C (-3, -4). Bestem 1)Længden af siden c 2)En ligning for den linje, der holder siden c 3)en ligning for linjen, der indehol... -
Projekt HH A-niveau
ForumindlægHejsa..Ville høre, om der er nogle her som har skrevet et projekt i faget Afsætning på A-niveau, som jeg må kigge lidt på. Vil være meget taknemmelig!Go´weekend. -
Carta a Dios
ForumindlægNogle som har en dansk oversættelse af teksten "Carta a Dios" (et brev til Gud)Det ville være en stor hjælp :) -
ERIK JØRGENSEN - AFSÆTNING A HASTER!!!!
ForumindlægHej .. jeg har fået en eksamensopgave i afsætning A - Erik Jørgensen.. Mangler inspiration. Nogle der har lavet denne opgave???? -
Biologi A eksamens noter
ForumindlægHej derude, Er der en som sidder inde med noter til Biologi A pensum? Ville være til stor hjælp!! Håber I kan hjælpe :) -
terminsprøve matematik a 3.g
Forumindlægnogen 3.g'er der har været oppe i terminsprøven matematik a ?? - hvilket opgave sæt fik i ? -
INTERNATIONAL ØKONOMI MUNDTLIG A
ForumindlægHej folkens. Er der nogen herinde, der var oppe til mundtlig International økonomi A? Temaet: Dansk Økonomi II -
Tutor - Samf A- odense!
ForumindlægSøger en tutor fra Odense der kan ruste mig godt sammen til samfundsfag A, både skriftligt og mundtligt..!!! Skriv! -
vø A opgave 8.12
ForumindlægHjemmeservicefirmaet Vika A/S Roskilde Hvem kan hjælpe mig med den, jeg kan slet ikke komme igang. Hilsen Anne
