Søgning på: kemi a skriftlig eksamen. Resultater: 7781 til 7800 af 176851
-
Eksamen!
ForumindlægHej jeg skal snart op til eksamen i tek på B niveau.. Jeg har ingen idé om hvordan jeg skal strukturere min powerpoint, må jeg evt. låne en af jeres til inspiration? (hvis jeres præsentation var egnet til 12) :) -
Eksamen
ForumindlægHej alle Jeg skal til eksame på tirsdag dvs. i morgen og jeg skal finde flere teorier i International økonomi. Jeg har fundet udviklingteorien men lære siger at man godt kan bruge det men problemet er hvordan bruger man dem. Især fattigdomscirklen hvordan forklare man det -
Eksamen
ForumindlægJeg har trukket "Ondskab" som emne til min dansk eksamen, og det har givet mig lidt problemer fordi, jeg kan simpelhen ingen tekst finde, som jeg synes har godt materiale. Håber på noget hjælp, en novelle ønskes helst :) -
EKSAMEN HJÆLP
Forumindlæghej alle. jeg skal til eksamen her om et par uge og har et spørgsmål jeg ikke forstår som jeg ved vil komme. " gør rede eller kort rede for de problemstillinger der rejes i bilaget " hvad betyder det helt præcis ? kan i komme med et eks på det osv. det vil virkelig betyde sindsy... -
HJÆLP til eksamen!!
ForumindlægKender I nogle tekster hvor emnet ofring indgår i? Skal bruge det til min dansk eksamen. Vi har bl.a. læst romanen “Intet” af Janne Teller. Men mangler en tekst jeg kan bruge som prøveoplæg:) -
To opgaver fra eksamen d. 23/5 2017
ForumindlægHej! Jeg har i opgave 6 løst f'(x)=1/x+3. Nu ved jeg så bare ikke hvordan jeg undersøger om y=4x+1 er en ligning for en tangent til grafen f... I opgave 12 ved jeg slet ikke lige hvordankjeg skal gribe den an; jeg har en idé om, at jeg skal bruge cosinus eller sinus men ved ikke lige hvor... -
Ekspotentielfunktioner, logaritmer og vækstmodeller? - Matematik eksamen :/
ForumindlægHej. jeg sidder her og kan ikke ikke rigtig komme videre. jeg skal til matematik B eksamen i morgen, men forstår ikke helt nogle af spørgsmålene, så håber der er en der kan hjælpe mig? 1) Vækstmodeller Du skal specielt gøre rede for eksponentiel udvikling, f(x) = b · ax. Gør rede for, hvordan man... -
AT EKSAMEN - HJÆLP PLS
ForumindlægJeg skal op i AT og har akut brug for hjælp!! Mine fag er Dansk a og Historie a. Jeg ved godt at man i danskfaget benytter sig af den humanistiske metode, men hvad hedder det yderligere, hvis jeg så har lavet en dramaanlyse, som en indenfor skønlitteraturen? Er det nok kun at sige, at jeg har ben... -
Hvorfor er historie et obligatorisk A-niveau fag???
ForumindlægHvorfor fanden i helvede er historie dog et A fag, og obligatorisk? I mine øjne er historie lige så vigtigt som fysik og kemi, SPECIELT engelsk og matematik? Historie er efter min mening røvkedeligt, og jeg føler ikke (til mine fremtidsplaner) jeg får brug for det :/// Jeg kunne godt tænke mig a... -
Dansk Eksamen Forkorte tekst
ForumindlægHej, er der nogen der der kan hjælpe mig med at forkorte den her tekst til eksamen. Den skal vare 10 minutter men kan simpelthen ikke finde ud af at forkorte det. Dansk mundtlig eksamen Præsentation af prøve oplæg: Jeg har valgt prøveoplæget Når døden ånder dig i nakken, som er en baggrunds... -
Klage over dansk skriftlig eksamenskarakter?
ForumindlægHej! Jeg har lige fået min dansk stil tilbage og har fået et 4, hvor jeg normalt får 10... Hvis der er nogen der har tid eller har afleveret/rettet samme debatindlægs opgave fra i års sæt (d. 21. maj), må i meget gerne kommentere, om i synes opgaven står til et 4-tal eller der måske kunne være ... -
eksamen
Forumindlæghej alle. jeg skal til eksamen mundtlig mat c om en uge (HG2 inden studieåret). jeg har meget svært ved at forstå de forskellige formler og beregninger. Da jeg har caseeksamen torsdag (8-12) og mundtlig forsvaerelse dagen efter. eksamen indeholder caseopgaverne og matematikprojekt ( jeg har lave... -
eksamens tekst, rettelser..
ForumindlægHej. Jeg trak min eksamens tekst her imorges, og har nu læst-oversat-forstået-og lavet et referat af den, samt perspektivering til andre tekster vi har læst med samme emne. Jeg tænkte om der var nogle som ville kigge den igennem? Det ville være virkelig skønt!. FREMLÆGGELSE AF TEKST Je vais parle... -
Eksamen - censor - skrive hele opgaven ind i det cas-værktøj i del 2 og skrive hele opgaven ogen på papir i del 1??
ForumindlægHej Jeg har et spg omkring, om det er forkrt at bare skrive opgave a og derefter bare beregne det og akrivw svaret i del 1 af eksamenen og om man SKAL skrive hele opgaven af selv inde på det CAS-værktøj som man anvender (altså man ikke må tage et screenshot af opgavenspg og sætte ind i cas-værktø... -
skriftlig tysk stil 2008 fsa
ForumindlægHejsa, er der nogle der kender de 3 historier der var i fsa stilhæftet i 2008? har smidt mit hæfte væk og skal skrive en stil ret hurtigt.. -
hjælp til at finde en skriftlig kilde?? og studiet af vikingetiden!!
ForumindlægEn kilde der belyser baggrunden for vikingetidens togter og betydning for vinkingesamfundet . og hvilke metodiske problemr var forbundet med studiet af vikingetiden?? -
Den røde opgave bog...kemi
ForumindlægEr der nogen flinke sjæle der har lavet opgaver fra den røde kemi bog. Jeg tænker på sættene som starter fra side 126 til 171. Hvis ja, så skriv venligst herinde hvilke sæt det er. På forhånd tak! -
Kemi opgave
Forumindlæghej alle sammen.. jeg har problemer med en kemi opgave og håber nogen ka hjælpe mig Jeg har uploadet den da den indeholder symboler..: http://peecee.dk/?id=65841 På forhånd tak!! -
Spansk skriftligt 2014
ForumindlægHej - er der nogen, som var oppe i spansk skriftligt sidste år i maj??? - som kan fortælle mig hvad opgaven hed / evt sende den??? :-) -
Fsa Tysk skriftlig fremstilling
ForumindlægHej derude Er der nogen her inde som har skrevet tysk skriftlig fremstilling hvis ja, hvad skulle man skrive om? har nemlig prøve efter ferien i uge 2?
