Søgning på: matematik A eksamen. Resultater: 7841 til 7860 af 178710
-
Hvilke fag tæller som A-fag på HTX?
ForumindlægJeg er netop blevet færdig med 2. g på HTX, biotek. linje, men jeg kan ikke helt finde ud af, om jeg reelt kommer til at have 4 eller 5 A-fag. Det rimelig relevant ift. den koefficient, jeg kommer til at kunne multiplicere med. Naturligvis er kemi, som jeg har valgt til, bioteknologi, dansk og ... -
Matematik opgave kegle
ForumindlægHej. Er der nogen som kan hjælpe med denne opgave? Jeg er helt lost i den, men mangler bare hjælp til delopgave a. Opgaven er vedhæftet :) -
AT2 : Længdegrad og matematik
ForumindlægJeg er igang med at skrive en problemformulering om overemne " Kampen om længdegrad" Her indgår 3 fag : Engelsk, matematik og fysik. Engelsk og fysik har jeg styr på, men nu mangler jeg at skrive spørgsmål som omhandler den matematiske del af længdegrad... Det eneste spørgsmål so... -
IT-eksamen i mat
Forumindlæger der nogen her der skal til IT-eksamen i matematik?synes godt nok at den er svær, men jeg har valgt projekt B. -
Design af cykler Eksamens opgave
ForumindlægMATEMATIK B EKSAMEN, DEL 2. Hej, er der nogle som har lavet del 2, i "Design af cykler"? -
matematik - lineær funktion!!
Forumindlæghej. jeg er i gang med en matematik rapport, og jeg er lidt i tvivl med den her opgave, den er således ud: Afbrænding af et fyrfadslys x = brændtid / min 0 5 10 15 20 25 30 35 40 y = masse / g 14,0 13,71 13,41 13,09 12,80 12,50 12,18 11,91 11,62 DATABEHANDLING • Forklar med ord... -
Matematik
ForumindlægHej står med en matematik aflevering, som jeg faktisk virkelig har svært ved. Eventuelt nogle der kunne hjælpe mig med at løse opgaverne? :) -
MATEMATIK (:
ForumindlægHej.. I skolen har vi om matematik. Og det næste vi skal lave er noget der hedder sæt 4, i problem regning. Nogle der kender svarene på den? -
Matematik B-opgaver
ForumindlægOpgave 1 Der er givet funktionerne f(x)=2x4-3x og g(x)=4in(x)+5 bestem f'(x) og g'(x) g'(x)=4/x f'(x)=4x3-3 2x4differentieres til 4*x4-1=4x3 -3x differentieres til -3 in(x)'=1/x 5 differenties til 0 Opgave 2 En funktion f er givet ved f(x)=x3+6x2+5 Bestem samtlige s... -
Eksamen
ForumindlægEr der nogen der har tid og lyst til at bedømme min eksamen i skriftlig engelsk? Jeg kan sende den til jeres mail. -
Vudering af Hf, skriftlig eksamen
ForumindlægJeg var op til skriftlig Hf Dansk A, her i juni måned, og har idag fået min karakter at vide. Er der en, der vil læse min eksamensopgave igennem og sige hvad den ligger til efter jeres mening. -
Matematik opgave 8
ForumindlægHej Er der nogen der kan hjælpe mig her?? :) Opgave 1: Udbuddet af varen HIPPIEGOODIE kan beskrives ved en lineær funktion ??(??) = ???? + ??, hvor ?? er mængden i kg, og ??(??) er prisen pr. kg. Ved en mængde på 100 kg, er den tilsvarende pris på 70 kr pr. kg Ved en mængde på 200 kg, er de... -
Hjælp til spansk - eksamens opgave!
ForumindlægHLÆLP - Nogen der gider at vejlede mig eller bare kigge det igennem, for er helt på bunden!!!!! :/ Jeg skal lave del 2 - det er en oversættelse og jeg skal så oversætte følgende: Mange danske forældre har ingen værdier, som de kan give til deres børn. Andre har travlt med arbejde og fritidsak... -
FAcit til matematik B stx
ForumindlægNOGEN DER HAR FACIT TIL MAT B, STX? :) -
Lydoptagelse af mundtlig eksamen
ForumindlægHvad er en erhvervsrettet videregående uddannelse? Og hvad er en erhvervsrettet grundlæggende uddannelse? Jeg spørger, fordi jeg læser om reglerne for lydoptagelse af en mundtlig eksamen. Som jeg har forstået det må man godt foretage en lydoptagelse af sin mundtlige eksamen, hvis man går ... -
Eksamen
ForumindlægJeg ved ikke om det er det rette sted at ligge det her indlæg, men da jeg skal til eksamen her til sommer og jeg har muligheden for at komme op i tysk - søger jeg derfor noget hjælp. Jeg bor i odense. Håber at høre fra nogle :) På forhånd tak. -
Eksamen
ForumindlægJeg er igang med at læse til eksamen.. lige nu drejer det sig om diferentialregning, som jeg ikke er særlig god til.. Jeg kunne rigtig godt tænke mig at lære et bevis for en af differentialfunktionerne, helst et der er rimelig let..:-) er der nogen der kan hjælpe mig med det...? -
matematik find ligning
Forumindlæghej kan i hjælpe med denne her opgave hvordan løser man den med forklaring tak på forhånd. En ret linje går gennem punkterne (-10,-9)og (-9,5). Bestem en ligning for denne linje -
Hjælp til et svært matematik spørgsmål!!
ForumindlægHåber på jeres hjælp og forklaring af opgaven.. På forhånd tak for hjælpen. -
Skriftlig eksamen ikke længere obligatorisk?!
ForumindlægHej alle. Jeg ved at skriftlig dansk eksamen ikke længere er obligatorisk, men idag fik jeg så at vide at INGEN skriftlige eksaminer for kommende 3.g'ere og dem herefter vil være obligatoriske! (en havde fået det at vide af studievejlederen) Det kan da ikke passe, kan det!? Så kan man simpel...
