Søgning på: dan turell gennem byen en sidste gang. Resultater: 8161 til 8180 af 127115
-
EKSAMEN ENGELSK A?
ForumindlægHej er der nogle der har tips til hvad man skal kunne eller hvad der er godt at kunne til engelsk a delprøve 1? tips til alt modtaged med hyshånd!! god dag og tak på forhånd -
Den naturlige logaritme
ForumindlægLøs hver af ligningerne og angiv svaret med 5 betydende cifre a) 2 * ln(x+5)+4 = 6 b) Ln(4x+7)=2 c) 6*ln(4x+2)+6=18 d) 3*(ln(2x)-1)+8=14 Håber der er en der kan hjælpe ;) -
enderoganisk reaktion
Forumindlæghej er der nogen der kan hjælpe mig med dette spørgesmål? Angiv to principper, cellerne bruger til at drive en endergonisk biokemisk reaktion.. -
EU
ForumindlægHej! Prøver at finde økonomiske fordele ved at være medlem af EU... nogen der kann hjælpe? -
Budskab til "tyvetøs" af Martin Andersen Nexø
ForumindlægJeg har læst novellen "tyvetøs" og lavet et referat og en personkarekteristik af Boline, men jeg er gået fuldstændig i stå med at finde budskabet og temaet. Er der nogle der muligvis kunne hjælpe? Jeg har virkelig brug for hjælp. Hilsen Maria :-) -
Studieportalen er virkelig træls!
ForumindlægIngen kan hjælpe mig :((( Jeg skal besvare dette spørgsmål på engelsk udefra en artikel: Discuss whether the Dutch TV hoax described in text 4 was justified.? http://content.time.com/time/world/article/0,8599,1627591,00.html Jeg har læst artiklen men forstår den ikke så meget please hjælp... -
Dødisrelief?
ForumindlægHej venner :) Hvordan ville i beskrive begrebet "dødisrelief?" Dødis kan beskrives som det nu er, "gletsjeris der ikke længere er i bevægelse" som Wikipedia så fint beskriver. Kunne man tage det engelske i det og gå ud fra at det på en eller anden måde var "en lett... -
vektor
ForumindlægAntag, at vektoren x besidder mindst en indgang forskellig fra 0. Vis at x'x = xx > 0. -
koordinatsystem
ForumindlægHej jeg har brug for hjælp til test 4.4 opg. 4 Det er ikke noget problem at tegne koordinaterne ind, der hvor mit problem er at jeg skal beregne enhederne. Jeg har brug for at du viser mig alle mellemregningerne :-) På forhånd tak for hjælpen og ha en god sommerdag. -
Hydrogenbindinger. HJÆLP
Forumindlæg -
Metode
ForumindlægHej Jeg skriver SRP om paracetamol og sammenfatter heri de hypoteser, der af fremlagt af forskellige forskere om lægemidlets mystiske virkningsmekanisme. Hvad kalder men den metode, hvor man analyserer og fremlægger resultaterne fra andres eksperimenter? Jeg har fundet dette, som jeg tror kunn... -
Matematik: Hjælp til et formelt bevis af et logisk argument
ForumindlægHej Nogen, der kan forklare mig hvordan dette er løst. Jeg er selv kommet frem til (14), men ifølge billedet så bruges (7) to gange. Må man godt det, når det allerede er brugt en gang ved (11)? -
hjælp til rettelse
ForumindlægHej alle sammen , Jeg er i gang med at skrive en annonce på tysk , da jeg ikke så god til tysk har jeg førsøgt at skrive en annonce , Det vil være stort hjælp hvis i bare lige hurtig gerne vil rette. På Forhånd tak :) ps. Har den også på en dansk version, hvis det bliver for svært til at forstå ... -
Har et spørgsmål..
ForumindlægHej, jeg har et spørgsmål vedrørende noget matematik.. Kan man beregne andre sider og vinkler i en vilkårlig trekant når man kun har 2 siders længde og en vinkel? trekanten er bygget op således at en af siderne er lille a og den anden er lille c og vinklen er til store B... -
tysk oversættelse.
ForumindlægHej :) Jeg skal oversatte det fra Dansk til Tysk . Jeg har prøvet. Men vil gerne have nogen der vil læse dem igennem og ret det . :) så er I super søde :) 1) wer hat den vater der Geschichte erzählen. Hvem har fortalt faderen historien? 2) wir erzählen dem Bäcker die Geschic... -
produkt
ForumindlægHvilke produkter dannes der når en alkohol reagerer med Kmo4 -
dansk stil
ForumindlægBørn i voksnes konflikterJeg synes, børn bliver meget hurtigt påvirket af konflikter mellem voksne.For eksempel, hvis forældrene skændes meget, og har mange konflikter, det påvirker meget deres børn. Men nogle børn er også ligeglad med deres forældre. Og nå de er lidt voksen, så påvirker det slet... -
Problemstillinger og videreberegning på differentialligning?
ForumindlægHej alle brugere af studieportalen Så kom den længe ventede dag på min skole - udleveringen af SRP-formuleringerne. Som område har jeg "Alkohol" i Kemi A og Matematik A. I matematikdelen er jeg blevet stillet følgende opgave: "Opstil en differentialligningsmodel for nedbrydning a... -
Universitetet - Har man fritid?
ForumindlægHej. Jeg har et spørgsmål til universitetsstuterende. Hvordan er det at studere i universitetet? Har man f.eks. tid til at dyrke sport, fitness, FIFA12 osv? Jeg er meget bekymret om man slet ikke har tid til underholdning, hvis man nu skal lave lektier 24/7 i 5 år. Vi kan tage betragting ... -
Bio eksamen HIV-vaccine
ForumindlægHej! Jeg skal i min bio eksamen diskutere chancen for at finde en effektiv vaccine og jeg er opmærksom på, at der sker mutationer som gør reverstranskriptase immun overfor medicin og derfor kan virussen stadig formere sig. + der er problemet med at virussen sidder i arvematerialet og derfor kan b...
