Søgning på: historie noter stx. Resultater: 8161 til 8180 af 33650
-
rettelse af oversættelse
ForumindlægÉn der gider kontrollere denne oversættelse for eventuelle fejl? Det er et handelsbrev så sproget skal være formelt. Tak for Deres henvendelse af 18. maj vedrørende tilbud på nyanskaffelser og vedligeholdelse af vore computere. Vi har på nuværende tidspunkt udliciteret vedligeholdelsen til et an... -
CBS adgangskvotienter 2015
ForumindlægHej alle sammen, Skal her til sommer (afsluttede STX i 2014) søge ind på universitet. Vil gerne læse Ha.jur på CBS som i 2014 på kvote 1 krævede et gennemsnit på 8,3 og standbykvotienten ligger på 8,1. Er dog begyndt at blive en lille smule nervøs for om jeg kan komme ind, da mit gennemsnit neto... -
Nede over min karakter
ForumindlægHej Alle. Har lige fået 02 i mundtlig dansk. Jeg ved ikke rigtig hvordan jeg skal håndtere det. Jeg følte jeg gjorde det ganske udmærket, men min lærer slagtede mig foran censor. Ville lige hører om afganskarakteren her i eksamen af 9 klasse, har noget som helt med noget at gøre?? Jeg er komm... -
Tysk oversættelse, Kan i rette det jeg har lavet forkert? :)
ForumindlægHar aflevering for til imorgen, så det ville være virkelig rart hvis der var nogle der gad at rette mine oversættelser, da jeg ved der sikkert er nogle fejl. Og jeg er ringe til tysk.. 1)Hvem har fortalt faderen historien? Wer hat den Vater der Geschichte erzählen. 2)Vi fortalte bageren hi... -
Hvordan gik det - 2006??
ForumindlægNå.. nu er eksamenstiden 2006 sat igang! Hvordan er det gået? -
Hjælp
ForumindlægJeg har læst en af Karen Blixen historier.... De blå øjne.... Hvad er temaet i den? Hvad skal man lærer af historien? -
Er du en historieekspert? Hjælp!
ForumindlægEr der nogen, der tilfældigvis er ekspert til historie, eller har historie som sin stærke side? -
Tid
ForumindlægHvad hedder den tid historien er skrevet og hvad hedder den tid historien foregår? -
en der kan rette min opgave?
ForumindlægHej hvor kan man finde en historie lærer der ved betaling vil rette min historie opgave? mvh -
Terror!
ForumindlægPlease, en eller anden geni til historie, vær sød og hjælp mig med en historie aflevering om Terror! -
engelsk-proffer - kig
Forumindlægkan jeg lige få min stil kigget igennem for eventuelle grammatiske fejl og mangler?den skal afleveres imorgen, så er lidt tidspressetWilliam McGrath was a protestant police officer and died in duty when he had comed upon two men who were booby-trapping a car. William McGrath would save innocent p... -
Tørklæde på en arbejdsplads
ForumindlægHVad synes i om folk med tørklæde bag en kasse i din superbrusen hvor du handler ind.. generer det dig? eller ? del din mening.. :) personligt synes jeg selv det er okay. Det generer mig overhovedet ikke, og måske en skønne dag kommer jeg selv til at gå med det lol ;) who knows :) -
Nordisk mytologi
ForumindlægHejsa.. Danmark gik selvfølgelig ikke over til kristendommen på en nat, så derfor er den nordiske mytologi stadig udbredt op gennem historien efter at kristendommen kom til Danmark. Spørgsmålet er mere om menneskerne stadig troede lidt på den nordiske mytologi, eller nogle enkelt historier? F.eks... -
dansk til engelsk
ForumindlægHejEr der nogen der vil læse min oversættelse igennem og komme med forslag til rettelser?I Sydafrika besluttede man i 1994, at landets historie skulle skrives om.Den klassiske historieundervisning blev brugt til at retfærdiggøre indførelsen af apartheid, som ifølge ophavsmændene ikke var en form ... -
det moderne gennembrud???
ForumindlægJeg vil høre om der er nogen der har nogle noter angående det moderne gennmebrud indenfor literatur..........eller bare om der var nogen der kunne fortælle mig noget vigtigt om denn periode????? -
parents = ental?
ForumindlægLigesom family nogle gange kan være ental, kan parents også være det?I denne kontekst: Her parents have not given up hope yet. -
Israel-Pælastina?
ForumindlægEr der nogle af jer som har nogle noter til dette emne? Synes det er meget overskueligt og ville være lækkert hvis nogle havde nogle gode og overskuelige notater :) -
Notat
ForumindlægGodaften, jeg vil lige høre om der ikke var nogen, der sad inde med nogle noter til det moderne gennembrud? Evt. novelleanalyser mm. fra den periode? -
Sonnet 18
ForumindlægHåber der er nogen der kan hjælpe mig med dette..Skal skrive opgave sonnet 18, er der nogler der har nogle noter til denne sonnet? -
AUSTRALIA
ForumindlægEr der nogen, som har gode noter til emnet Australia fra faget engelsk, som jeg kan låne? Eller nogen der kan fortælle mig om hvordan udrensingen af obriginals foregik?
