Søgning på: fysik noter 9 klasse. Resultater: 8281 til 8300 af 63055
-
Engelsk stiløvelse, modalverber
Forumindlæg1. Må jeg se din nye cykel? 2. Du må gerne se den, men du må ikke køre på den. 3. Jeg må tale med dig. Må jeg komme i aften? 4. Han kommer måske i morgen. 5. Det kan være meget koldt i april. 6. Du må se den film, den er fantastisk. 7. Det kan være, han aldrig kommer tilbage. 8. Du må ikke græde,... -
Hjælp - Vi har ret til Idæret!
ForumindlægHej Studieportalen. Jeg går på en privatskole i Vejle, som overordnet set er meget god. Men når det kommer til idræt er den ikke. Vi har meget lange dage på skolen ALLE DAGE; 08:00 - 14:30 og 08:00 - 13:50. Det vil sige at vi faktisk har hele 32 lektioner om ugen, faktisk MEGET mere end de ... -
Hjælp hjælp er ikke god til engelsk
ForumindlægEva 2. Give an outline of the various attitudes to airport security in the texts. Text 1. He thinks the security check has gone too far after 9/11. The way the... -
varmestråling
ForumindlægJeg har fået et spørgmål til min mundtlige fysik eksamen, som hedder, at jeg skal gøre rede for begrebet varmestråling, herunder Planckspektret for absolut sorte genstande. Jeg håber virkelig, at der er nogle som kan forklare Planckspektret for absolut sorte genstande, for jeg fatter det ikke... -
???
ForumindlægJeg har et spørgsmål til en opgave. "I en matematikprøve fik eleverne i 9. a. gennemsnittet 8. Så opdagede man at de to elever der havde fået 13 havde snyt. deres karakterer gik derfor ud af regenskabet. Nu var gennemsnittet sunket til 7. Hvor mange elever deltog i prøven?" ???????????... -
kemi studentereksamen
ForumindlægJeg skal op i kemi (mellemniveau) fredag og ikke har nået at fået læst/forstået særlig meget, da jeg har 3 eksamener indenfor 8 dage og derfor så har måttet prioritere! derfor ville jeg høre om der var nogen som har været oppe i kemi der kunne fortælle om det er muligt at nå at forberede sig &quo... -
Længde på SSO
ForumindlægSSO9;en må fylde 15 sider, er det også med ligninger og andet matematikgøgl? Ofte fylder matematikken mere end selve teksten, selvom der er meget mindre. Een fra min kemhold skriver SSO om organiske kemi, og hun bruger en del tegninger/tekst-kombinationer. Hvordan skal man tælle sider, når s... -
Logaritmefunktioner
ForumindlægHej Jeg har følgende funktion: 3^2x-1 = 9 Jeg skal løse denne funktion, men hvordan gør jeg? Mvh. -
hjælp til nogle stykker
Forumindlæghar brug for lidt hjælp jeg bruger min brors bruger og jeg er en pige som går i 9 klasse har lige fået nogle opgaver som jeg ik kan løse er der en som kan hjælpe :S 1) forkort brøk: x^2 + 2x / 4x + 8 2) reducere: 8a^3 * b * a^-2 / (2b)^2 3) omskriv 4x^2 - 12x+9 til (ax+b)^2 4) undersøg om... -
Synes du, at det er sjovt at "se" andres karakterblad?
ForumindlægHey.Dette forum henvender sig KUN til dem, der GERNE vil dele deres seneste standpunkts- eller eksamenskarakterer med andre.Om det er for sjov, fordi man er nysgerrig eller man har helt andre årsager til at joine denne tråd er underordnet.Jeg har oprettet denne tråd pga. nysgerrighed og det faktu... -
Sandsynlighedsregning
ForumindlægHej allesammen, Jeg har virkelig brug for hjælp med denne her sandsynlighedsregning opgavesæt, da jeg desværre gik glip af meget af forløbet i skolen... Hjælp til hvilken som helst opgave vil betyde meget!!! Tak på forhånd!!! :) </quillbot-extension-portal> -
Hvilke vinkler er hvad?
Forumindlæg"Hvilke vinkler er hvad?" lyder overskriften på dette indlæg. Altså, sidder med noget blækregning og er pludselig kommet i tvivl om hvilke vinkler der er hvad, og i lærerbøgerne står der ikke noget, for det blev vist gennemgået i 5.-6. klasse :~) Men meget kort, hvad er reglerne? En vin... -
Matematik - eksame 2009
ForumindlægHej med jer alle sammen:) Er der nogen der går i 9. klasse der ved hvornår de skal op i matematik i maj måned `Jeg skal ihvert fald op i matematik 5/5 2009 Jeg tænkte at hvis der nogen der skal op til matematik eksamen lidt før den tid, så velkommende fortæller hvad der var af spørgsmål i blæ... -
Gymnasieforberedelse
ForumindlægHej piger og drenge Jeg går i 9. klasse og skal højst sandsynligt på gymnasiet næste år. men problemet er bare at jeg ikke føler mig klar til det! Spørgsmålet til jer er så om i har nogle gode tips om hvordan jeg kan blive bedst muligt forberedt på at komme i gymnasiet? Det må selvfølgelig ge... -
Dem der ikke er go til skole?
ForumindlægHej, jeg har taget 10 klasse, og det gik fint, gennemsnit på lidt over 8 (gammel reform). Jeg tog så på gym, men her er det gået ned af bakke. Mine årskarakter er næsten alle 02, og det samme med eksamen, udover fysik som jeg dumpede i idag. Jeg vil så gerne vide hvad mine muligheder er. Jeg er... -
Den danske version
Forumindlæg1. Til morgenmad får harry altid bacon og æg og to pølser. 2. Selvfølgelig ved han godt at pølser er fulde af kolesterol, men han elsker dem. 3. Han vil blive ved med at æde pølser til han får et hjerteanfald. 4. Æg indeholder også kolesterol. 5. Harry dur ikke i et køkken. Han kan ikke engang sk... -
A-Niveau fag
ForumindlægHejsa, Er det muligt at have dansk, historie, matematik, fysik, kemi og biologi på A-niveau i gymnasiet? På forhånd tak Rasmus Tolker -
Tysk mundtlig eksamen, WHAT?
ForumindlægHey, Jeg går i 8. klasse og skal øve/prøve tysk mundtlig eksamen. Vi skal aflevere en disposition den 25. maj, og så er problemet så lige, hvordan laver man en disposition og hvordan i det hele taget får jeg det sat op? Jeg er helt lost på området, fordi jeg ikke har haft det før.. Hvis i gad, at... -
Er det en ordenlig karakter? Mangler feedback
ForumindlægI års prøven til matematik fik jeg kun 02, det selvfølgelig ret ærgeligt, men jeg vidste godt at jeg ikke klarede mig godt. Problemet er bare, at vores lærer har ikke givet feedback, jeg har også spurgt hende og hun svarede, at det vil vi tage op i klassen. Men hun har ikke gjordt det endnu, og j... -
Valg af uddandelse
Forumindlægjeg er en pige på 14 der får i 8. klasse. Jeg tænker at vælge en HTX uddannelse da jeg er meget glad for det naturvidenskabelige. egentlig er mine karakterer ret gode (12 i kemi, biologi og mundtlig matematik plus 10 i de andre slags matematik) mit snit ligger på 9,5 men jeg er mega usikker på mi...
