Søgning på: kemi a skriftlig eksamen. Resultater: 8321 til 8340 af 176851
-
hvordan bestemmer man arealet af et parallelogram udspændt af vektor AB og a
ForumindlægJeg har nu spekuleret på en opgave i et stykke tid nu men kan stadig ikke helt finde ud af den. Er der nogle som kan hjælpe mig? Opgaven ligger under filer:) -
SRP - Kemi og matematik - kinetik - 1. Ordensreaktion 2. Ordens reaktioner og 0. Ordensreaktioenr
ForumindlægHej Det haster. Jeg skal op at forsvare min SRP i matematik og kemi, hvor emnet er kinetik. Min problemformulering tilføjes som foto. Mit spg er følgende: Hej, må læreren spørge indtil alt muligt andet udenfor det jeg har slrevet i? Jeg har skrevet i mat A og kemi B, hvor fokus er på kinetik me... -
Manglende emne/sag til årets AT-eksamen (2014)
ForumindlægHej alle Studieportalen-bruger. Jeg har brug for jeres viden, hjælp og vejledning. Jeg skal mandag efter ferien vælge AT-fag, hvilket jeg helst ikke vil gøre inden jeg kender mit emne eller min sag. Årets AT-emne er "Mad og mennesker". Jeg har selvføelig selv været i tænkeboks, og jeg... -
hjælp kemi eksperter!
ForumindlægVi skulle fremstille benzoesyre ved en syntese. Efter at produktet var færdig foretog vi en titrering og vha. beregninger fandt vi frem til at produktets molarmasse var 150,7 g/mol. I tabelværdien står den til 122,3 g/mol. Til sidst titrerede vi helt rent benzoesyre (fra laboratoriet) og fik mo... -
Kemi spørgsmål hjælp!!!
ForumindlægHej Jeg har en kemiopgave, hvor jeg slet ikke ved hvad jeg skal.... :-( Håber der er nogle som kan hjælp :D Opgaven: Opskriv et reaktionsskema for omdannelse af stof II til stof III og af stof III til stof IV (STOFFERNE ER VEDHÆFTET) Håber nogle kan hjælpe -
Isolering(kemi)
ForumindlægDette måske mere et matematik spørgsmål end kemi, men skal have isolere [H3O^3] eller x i denne formelhttp://intra.vhim-gym.dk/fag/kemi/3KE/pH-syrer.htm (Middelstærkesyres Ks) , og ved ikke helt hvordan jeg skal starte nogen som kunne hjælpe mig.. -
SØGER UNDERVISER/HJÆLP/MENTOR TIL MUNDTLIG DANSK EKSAMEN PÅ LÆRERSEMINARIET
ForumindlægJeg søger en person, som kan hjælpe mig med min mundtlige dansk eksamen til august på lærerseminariet. Jeg skal følge studieordningen fra 2010. Håber du kan hjælpe! -
Rettelse på en eksamens opgave på 250 ord kun.
ForumindlægHej. Har en eksamensopgave for, og det kunne være dejligt, hvis nogen gad at se om, jeg har nogle dumme fejl, som jeg ikke selv har bemærket. På forhånd tak. 2) Contesta a la pregunta del chico del texto (2) ?En qué consiste la marginación social ¿Da otros ejemplos de la marginaci&o... -
Reaktionsafstemning -kemi
ForumindlægSidder netop og forbereder mig til afgangsprøven inden for faget(fagene) fysik/kemi. Støtte pludselig på et problem, eller en vanskelighed. Det drejer sig om afstemming af følgende: H3SO4+Mg -> ? Kan godt erindre, at H-ioner bliver udskilt som gas, og at Mg og SO4 indgår binding, men kan ikke ... -
red mig (kemi)!!!!!!
Forumindlæger der nogen der kan hjælpe mig med denne opgave i kemi fe^2+ (+) MnO^-og et lille 4 tal for neden --> fe^3+ (+) Mn^2+ tak på forhånd -
org. kemi
Forumindlæghar igen igen igen problemer....denne gang med org. kemi!R er en alkylgruppeR-CH=CH-Hopgaven lyder nu:115,7 mg af carbonhydridet blandes med 20,0 mL 0,124 M I2-opløsning. Efter at der er adderet I2 til alt carbonhydridet, titreres opløsningen med 0,100 M Na2S2O3-opløsning. Herved reagerer oversky... -
Tutor i samfundsfag A eller god teoretiker i samf.
ForumindlægHej jeg er en pige, der går i 3. g, Jeg ville høre om der er nogle derude, som er rigtig gode i samf. på A-niveau. Jeg skal nemlig op til eksamen her snart og mit store problem er teorierne, så hvis nogen sidder inde med nogle gode noter til samf. A omkring teorierne eller noget andet og vil hjæ... -
kemi opgave
ForumindlægFor reaktionen mellem nitrogenoxid og ozon: NO + O3 → NO2 + O2 har man bestem følgende hastighedsudtryk: v=2,20 • 107 M-1 s-1 • [NO] • [O3] Beregn reaktionshastigheden hvis [NO] = 3,1•10-6M og [O3]=2,8•10-7 M De skal vel bare indsættes i udtrykket? -
Fysik/Kemi
Forumindlæg -
Facit/løsninger for matematik A 30 maj 2018
Forumindlæg -
Eksamens læsning
ForumindlægHvor meget er det nødvendig at læse op til eksamen? Behøver man at kunne alt det, der står på de opgivne sider? -
Sælges: Kemi 112 og
ForumindlægHej :) Da jeg afsluttede kemi B i 2.g, sælger jeg nu mine 2 kemi-formelsamlinger: "Find Formlen - Kemi" (Forlag: Polyteknisk forlag, Nypris 100,-) og Kemi 112" (1. udgave) (Forlag: Nyt Teknisk Forlag, Nypris: 100,-) "Find Formlen - Kemi" er aldrig brugt (fejlkøb) og &quo... -
Dansk Skriftlig Fremstilling 8 klasse. Hjælp Tak!
ForumindlægHej, Jeg går i 8. Klasse, og om 5 dage eller noget skal jeg op i Dansk Skriftlig Fremstilling. Og desværre, aner jeg ikke hvad det er. Skal man skrive en histore eller novelle eller hvad? Har i nogen idéer, til hvad jeg kan øve mig på? Alt information er godt, jeg er nemlig ret blank. (: Tak :D -
Matematik C skriftlige
Forumindlæger der nogen der ville dele hvad i har svaret til hver af de inviduelle opgaver der er i eksamenssættet. -
skriftlig matematik B-niveau
Forumindlæghey folkens, er der mon nogen af jer derude der har været op til matematik B-niveau og lige kan fortælle hva det er for en slags opgaver det handler om?? både den med hjælpemidler og den uden???? skal nemlig selv op imorgen (aghhhhhhrrr)!!! hehe ;)
