Søgning på: matematik a skriftlig eksamen. Resultater: 8341 til 8360 af 181598
-
Matematik c-niveau
ForumindlægEr endnu igen gået i stå. :'( Bogormen Anton bor i hjørnet på forsiden af en bog, der måler 15 cm i bredden og 24 cm i højden. Desuden er bogen 8 cm tyk. På bagsiden af bogen i det modsatte hjørne bor bogormen Birgitte. Anton vil gerne besøge Birgitte og følger diagonalen af bogens forside... -
engelsk mundtlig a, sproglig linje
ForumindlægHejsa Jeg skal til engelsk mundtlig om 1 uge, og jeg kunne godt tænke mig at få en god karakter :) Jeg har fået 10 i årskarakter, og har også fået det i 1. og 2.g til årsprøve, så det kunne være fedt at få det igen, eller få 11 :) - Det ville være lidt en drøm.. Er der nogen, der ved, hvad der k... -
Matematik opgaver ret svære..:(
ForumindlægHej folkens er gået i stå i opgaven 1-5 som er i den vedhæftede pdf fil gidder i ikke prøve aat svare..:D på forhånd tak.. -
Hvornår bliver matematik spændende?
ForumindlægTænkte på at tage det på lidt højere niveau i gymnasiet, men hvad omhandler det præcist? Er det mere interessant end folkeskolens minus, gange og dividere? Tak! -
Opstil matematik model
ForumindlægBefolkningstallet i new York var 36300 iåret 1790? Opstil en matematisk model for udviklingen i befolkningstallet i New York, når den årlige vækst efter 1790 er 4,4 -
Matematik opgave hjæææææælp :D
ForumindlægHej, er gået helt død, nogen der kan hjælpe? Se vedhæftet fil - skal bruge hjælp til opgave A -
Dansk A-niveau maj 2007
ForumindlægHej :) Er der nogen der ligger inde med en skriftlig dansk opgave fra 2007 (HF) ? -
SRP - Matematik og Samfundsfag
ForumindlægHejsa alle. Vi er så småt gået i gang med årets studieretningsprojekt (SRP). Jeg vil mere end gerne skrive i fagene Mat-A og Samf-B. Har tænkt på forskellige temaer, som eksempelvis "Integration blandt forskellige nationaliteter", "Socialarv", "Flygtningekrisen" .. ... -
Søger en der kan hjælpe med Matematik
ForumindlægHej jeg skal snart til eksamen og jeg har fået udleveret mine eksamens spørgsmål. Jeg er meget i tvivl om det jeg har lavet indtil videre er korreket, og mangler virkelig hjælp. Hvis du føler du kan hjælpe er jeg meget interesseret og så kan jeg sende en mail med de spørgsmål jeg har, self mod be... -
Matematik - isolering af t i formlen...
Forumindlæger der nogen der kan hjælpe mig med isolere t i denne formel? a=(4π*r)/t^2 på forhånd tak. :) -
Engelsk skriftlig Imorgen :(
ForumindlægEngelsk skriftlig. Ville bare spørge om i havde nogle gode analysemodeller til de forskellige emner man kan trække til Engelsk skriftlig. På forhånd tak -
sværeste bevis i matematikkens historie
Forumindlæghey derude, er der nogen der ved, hvilke bevis, der har været det sværeste bevis i matematikkens historie er ? - hvem har lavet det ? på forhån taaak xx_gal_xx -
Kemi B Eksamen på HF
ForumindlægJeg husker min laerer for at have sagt at der er to typer, en A og B som skolen så selv skal vaelge blandt. Er der nogen der kan huske hvad de går ud på..?? -
Eksammen: Trigonometriske funktioner
ForumindlægHejsa. Jeg står og skal til eksammen i mat A, men har et spørgsmål, som jeg håber nogle kan hjælpe mig med:) I et eksempel om åndedræt, skal man isolere c i denne ligning: sin(pi * x+c)=-1 det skulle meget gerne blive sådan: sin(c)=-1 c=3*pi/2 Men jeg forstår ikke hvorfor det bliver sådan, heelp ... -
Historie eksamen-produkt
ForumindlægHej venner Mig og min veninde kan ikke finde et produkt til vores historie eksamen som skal afleveres i næste uge vi har trukket emnet Danmark i den internationale verden som er vores hovedemne og så har vi EU's oprettelse som underemne og vores problemstilling lyder: hvorfor blev Danmark me... -
skriftlig fransk 9.klasse - terminsprøver
ForumindlægTil alle som skal op i skriftlig fransk 9.klasse og ikke har prøvet det før, det er sådan opgaven nogen lunde vil se ud :) -
Matematik opgave reduktion
ForumindlægHej derude Sidder her og knokler med en matematik opgave! Er dog gået i stå, og kan ikke rigtig finde ud af den :-(... Man skal reducere de nedstående udtryk, som jeg har vedhæftet. Håber der er en venlig sjæl der vil hjælpe! -
Matematik - Differentialligning - løber
ForumindlægHej har lidt problemer med følgende opgave: http://peecee.dk/?id=42889 Kunne være top $$$, hvis nogen ville give mig et hint eller 2, -
SRP - Matematik,historie
ForumindlægHej alle Det er snart ved at være sidste frist for at aflevere blanket med fag og emne til SRP. Jeg har tænkt mig at skrive i matematik og historie, og er blevet anbefalet diverse emner og har også søgt lidt her og der på nettet. Jeg synes et emne som "Differentialregningens historie&quo... -
En hurtig lillespørgsmål i matematik
Forumindlæghvorfor giver ln(8)/ln(2)=3 hvordan skal man gøre det, hvis det er udenhjælpmidler
