Søgning på: historie noter hf. Resultater: 8401 til 8420 af 33009
-
notater til alle tiders geografi?
Forumindlæghej...jeg ville bara vide om der var nogen som kunne hjælpe mig med nogle geografi notater, da jeg skal til mundtlig eksam...?på forhond tak :) -
præmisse til konjunktiv form
ForumindlægHej Kan dette udsagn negeres mere? P V (Q V - R) -
Lektier i juleferien?
ForumindlægPlejer man at få lektier for i juleferien?Jeg siger ja, min ven siger nej ("det er jo jul..."). -
HTX ELLER STX!?!?
ForumindlægHej. Jeg skal snart blive afklaret med hvilket gymnasie jeg skal på efter 9.klasse. Som mange, er jeg en som gerne ville have viden ift: Er det sværere at have et godt gennemsnit på HTX End STX!? Hvilke fordele og ulemper, er det ved at vælge enten HTX, eller STX? (Det er udelukkende gennemsni... -
Kommunikation - muligheder og begrænsninger
ForumindlægJeg vil gerne komme ind på fagene samfundsfag og historie.... Men jeg ved ikke helt om hvilket emne det skal dreje sig om: Jeg har tænkt på disse emner indtil videre: 1) Den teknologiske reaktion Hvad er godt at snakke om her... Hvor kommer det samfundsvidenskabelige ind i billedet? 2) Film ... -
Funktioner
ForumindlægHej jeg skal op i matematik.. Og min lærer opgivet emne "funktioner". Men jeg kan ike rigtig forstå det..Så jeg ville lige spørger om der var nogen der havde noter om emenet.På forhånd tak..... :) -
Angående stilistik
ForumindlægJeg vil gerne hører om der er nogle herinde der lige hurtigt vil forklarer: begrundelsen på hvorfor denne sætning ikke skal hedde sådan: The audience is reminded of that smoking is not allowed during the show ? Men i stedet: The audience is remninded of the fact that smoking is not allowed du... -
Hjælp til rettelse af stil
ForumindlægEr der nogen der gerne vil hjælpe med at rette den engelske tekst nedenfor? Auggie Wren´s Christmas Story Auggie Wren´s Christmas Story was written by Paul Auster in 1990. A man from New York Times asked Paul Auster if he want to write a short chritsmis story. Paul Mus... -
Turbokurser
ForumindlægHejsa jeg desværre kommet ud for at have valgt en uddannelse der slet ikke er mig. Jeg droppede drømmen om psykologi-studiet fordi snittet var utrolig højt, men nu kan jeg se at hvis jeg ligger lidt kræfter i det kan jeg sagtens komme ind på kvote 2. Så er det bare ærgeligt at jeg har holdt et ... -
Engelsk haster
ForumindlægEr der ikke nogle der lige vil hjælpe mig med at få dette her til korrekt engelsk, for jeg synes at det lyder helt forkert.It can be difficult to put yourself in another person’s place and understand the person’s situation if you have never tried to go through something like the same. -
Komplekskemi
ForumindlægHejJeg har virkelig virkelig brug for hjælp, da jeg nu skal op til mundtlig eksamen i kemi. Læreren har opgivet s.92-97 i bogen Helge Mygind,KEMI 2000, A-niveau 1.(2g. bogen)Ved ikke hvordan jeg skal fortælle om det hvis jeg kom op i det til eksamen.Jeg fatter ikke rigtig komplekskemi,og dette af... -
Engelsk sætning..?
ForumindlægHey!Jeg sidder og tåger for groft. Jeg kan ikke engang huske hvordan man siger 'Det var ikke meningen, at...' på engelsk.. Nogen der er søde at hjælpe?På forhånd tak! -
Pesten i Bergamo
ForumindlægHejsa,Jeg tænkte på om der er nogen der har lavet en analyse om Pesten i Bergamo. Jeg finder den meget svær at analysere og fortolke og beder derfor om lidt hjælp da jeg har en aflevering for til tirsdag.Håber der er nogen derude der kan hjælpe mig :-DMvh. Joy -
AP - Test
ForumindlægHej..\n\nVille høre om der var nogle, der havde notater til latin (grammatik), morfologi (dansk) og syntaks (dansk).. Skal menlig efter den nye reform op i en prøve i alle ovennævnte punkter.\nHåber der nogle der kan lægge el. evt. sende nogle notater.\n - På forhånd tak! :) -
Stil
ForumindlægHej. er der nogen der gider læse min stil igennem? det har ikke gået så godt de sidste gang så hvis der var en der gad ville jeg blive rigtig glad. -
Eksamen
ForumindlægHey er der nogen som kan hjælpe mig med mundtlig matematik. Har eksamen angst og er helt forvirret i hvad jeg skal kunne for at få en middel karakter:((( -
Logik
ForumindlægHej. Der er givet nogle præmisser og en afslutning: René vil kun flytte sit tårn, hvis Per flytter sin dronning. Hvis Per flytter sin løber, vil René smadre skakbrættet. Det er ikke tilfældet, at Per vil flytte sin dronning og ikke flytte sin løber. Ergo hvis Per flytter sin dronning, vil Re... -
Fodnoter? hvorfor?
ForumindlægHej alle sammen.. Hvornår er det præcist at jeg skal sætte en fodnote i min SRP?? - Nogle som kan fortælle det detaljeret? Er nemlig ikke sikker på jeg gør det rigtigt.. -
oversættelse
ForumindlægEr der nogen der vil kigge min oversættelse (eller dele af den)igennem for fejl? det ville være en kæmpe hjælp. Princess Victoria was only 18 years old, when she, in 1837, became queen of England. She followed her uncle, William the 4., on the crown of England. Already as an young girl she had t... -
ønsker hjæp til en oversættelse hurtigst muligt..
ForumindlægHej er der en der lige gerne ville skimme sætningerne igennem.? ------------------------------ De ønsker nemlig at få deres del af teenager-markedet. • They wish that to get a share of the teen market. ---------------------------------- Baby boomers var en mere homogen gruppe, og de er ikke så g...
