Søgning på: biologi i fokus. Resultater: 8581 til 8600 af 14099
-
oversættelse
ForumindlægHej jeg er igang med at oversætte en tekst men der er 2 linjer som jeg har meget svæ ved at oversætte. please help :-) oversæt: Et bevis så han i, at yderliggående iranere havde iscenesat deres amerikanske gidseldrama som var det udelukkende til ære for kameraerne. -
god til engelsk?
ForumindlægHeij. er der nogen, som er god til engelsk, og kan hjælpe mig med at rette de sætninger jeg har oversat fra dansk til engelsk. Jeg vil helst sende det som en besked. på forhånd tak -
Hvad vil du mene er vigtigst?
ForumindlægDenne tråd er ikke korrekt placeret i forhold til kategorien, det skyldes at jeg ikke ved helt, hvor jeg skal sætte den ind under... Jeg synes personligt at min standpunktskarakterer er dårlige, og er virkelige nervøs for at det kommer til at betyde noget for mit gennemsnit, når jeg skal ud af g... -
naturkatastrofer
Forumindlæghey studieportalen er igang med en fremlæggelse om naturkatastrofer og har valgt blandt andet tsunami som emne, så ville lige høre om der er nogen der ved noget om hvordan en tsunami opstår? self kan jeg læse om det på nettet, men vil gerne have det skåret ud i pap mvh -
hvad er den røde tråd
Forumindlæger der nogen der kan hjælpe mig =) min dansk lære siger at jeg må ikke skrive dansk afleveringer i punkt form det skal være en sammen skrivne tekst du skal bruge den røde tråd ellers ligner det notater. eks en analyse af en novelle, det jeg gøre er at besvar opgaverne til novellen og det bliver a... -
SRP om tyrkiet
ForumindlægHej. Jeg skal skrive om Tyrkiet i EU i SRP med fagene Samfundsfag A og Dansk A. Jeg læser bogen "sne" af Orhan Pamuk som tildels handler om splittelsen i landet. Øst/vest og islam/vesten. Jeg har overvejet at bruge den amerikanske teoretiker Huntingtons teori om clash og civilisation f... -
BETALER GODT! skal bare have 7 ! Hjælp mig
ForumindlægHej dejlige medstuderende! Har brug for en der er tysk kyndig, og har tid til at lave en opgave der står til 4 elevtimer. Hvis man er vokset op i tyskland burde den dog tage langtfra 4 timer ;) Betaler 250kr for et 7 tal, 300kr for 10 og vil egenligt ikke have 12 så der får man også bare 300kr... -
SRP - Emne,hjæælp :(
ForumindlægJeg skal vælge fag på fredag, og har overhovedet ingen ide om hvad jeg vil skrive om. Jeg har dog valgt at inddrage Afsætning A, men ved ikke hvilket andet fag jeg mere skal vælge, da jeg virkelig er blank om hvad jeg kunne tænke mig at skrive om. Har overvejet Engelsk eller IØ.. Pleeeease, hjælp... -
Keynes vs. friedman
ForumindlægHej alle. kiggede lidt herinde da jeg så en skrev at Keynes stod for finanspolitik og friedman stod for pengepolitik? Er dette ikke forkert, da jeg mener at Keynes stod inde for både finans og pengepolitik? Hvad mente de ? Er forvirret.. Hjælp Sara -
Nina Kragh, politiken
ForumindlægJeg har prøvet at søge på google, men kan ikke finde nogle facts omkring Nina Kragh fra politiken. Er der nogen der ved noget om hende? -
SRP-problemformulering - hjælp ønskes til at komme i gang!
ForumindlægHej! Som så mange andre, sidder jeg nu med mit studieretrningsprojekt og skal til at i gang med det. Men jeg er dog i tvivl om, hvordan jeg skal gribe det an. Er der nogle af jer, der har nogle gode ideer eller kan hjælpe mig med, hvad jeg helt sikkert skal huske, så skriv endelig! Problemformule... -
Indledning
ForumindlægHej, Jeg er lidt i tvivl om min indledning til mit SRP-projekt er find nok? Jeg ved ikke om der er nogle som vil læse det igennem, og sige om hvad der evt. også kunne tilføjes, eller om det ser fint ud. :-). På forhånd tak. /Rasmus -
Ionchromatografi
ForumindlægEr der nogen der har arbejdet med ionchromatografien før? Synes godt nok at jeg ikke kan finde en eneste bog på dansk om IC! :( -
Hjælp. øjet
Forumindlæger der nogle der kan hjælpe med et forsøg når man har om øjet i biology? -
SRP- konstruktivisme
ForumindlægHej, i min SRP skal jeg diskutere USA's fremtidige rolle i international politik, og inddrage globaliseringsaspekter. Er der nogen der kan forklare mig, hvordan konstruktivismen fungerer i forhold til dette? og hvilke gode globaliseringsaspekter kan jeg inddrage? -
utro
ForumindlægDet findes ikke noget så slemt som utroskab. Det er fuldstændigt egoistisk og det gør ondt på en! Enig? -
Dansk/historie opgave i 2.g -EMNE?
ForumindlægHej Alle. Jeg skal som mange andre skrive opgave i 2.g i fagene dansk og historie. Jeg kan vælge at skrive enten kun i dansk, kun i historie eller i begge. Første spørgsmål... Hvad synes i, nogen med erfaring, skal jeg vælge et fag, eller lave en hybridopgave? Andet spørgsmål... Er der ikke nog... -
Ægyptisk mat
Forumindlæghey derude ! er ved at skrive en srp opgave om ægyptisk matematik i his-mat A, men er sgu helt lost. opgaveformuleringen lyder redegørelse for samfundsopbygningen i oldtidens egypten, og kildeanalyse en analyse og vudering af egypternes anvendelse af mat. og beskriv herunder de fire regneoperatio... -
Valg 2007
ForumindlægJeg skal skrive om det netop afsluttet valg. Jeg skal skrive om nogle få partier og om nogle mærkesager som har været meget oppe i medierne. Og om andre ting som har påvirket valget. Håber i kan hjælpe med forslag. -
Udenrigspolitik
ForumindlægJeg ville gerne høre/diskutere hvorvidt udenrigspolitik har svække eller styrket USA's position i verdensamfundet .. ??
