Søgning på: historie noter stx. Resultater: 8821 til 8840 af 33650
-
parameterkurver/parameterfremstilling
Forumindlæghej jeg vil bare høre om nogen har skrevet om parameterkurver/parameterfremstilling har nemlig en opgave hvor jeg skal lave kurveundersøgelse om nogle kurver (parablen, cirklen, hyperblen, elipsen, lineær) jeg skal også beskrive deres historie men jeg synes det er svært at finde noget om det ... -
Engelsk oversættelse... Brug for at blive rettet.... Det haster ....
ForumindlægTranslte the Danish text into English:Hvis man er tålmodig og ikke for principfast, kan man fylde sin computer til randen med ulovligt kopieret musik fra Internettet. Musikindustrien bryder sig naturligvis ikke om, at Nettet flyder med ulovlige musikfiler, og her i landet har en række organisatio... -
Hvordan læser man lektier på Uni?
ForumindlægHej. Jeg er netop begyndt på en videregående uddannelse på universitetet. Her får vi op til 20 sider for hver dag i et fag. Jeg tænkte på om der er nogle derude som har nogle fifs til hvordan man kan følge med i forelæsningerne? Jeg tager noter til hver forelæsning, men jeg kan godt se at jeg bru... -
Bevis for Snels lov
ForumindlægHej Jeg sidder og kigger på mine noter omkring brydning, heriblandt altså beviset for Snels lov, men der er noget jeg ikke rigtigt forstår. Når jeg søger op beviset på google, kommer der kun metoder hvor man skal benytte sig af integralregning, hvilket jeg ikke har lært endnu. Det skal man ikke... -
kurveovergang
ForumindlægHej folkens Vil spørge om der er nogen som har nogle noter vedrørende kurveovergange når man snakker om differentialregning. Er lidt lost lige nu. Mangler nogle noter. Hvis i har nogle noter kan i ikke nok sende dem til min mail på [email protected] -
Rasicme
Forumindlæghej (: Jeg skal skrv en engelsk stil om rasicme, altså en historie hvor der er rasicme med. Feks. en der bliver udsat for noget rasistisk.. Problemet er bare at jeg er løbet tør for hvorda jeg skal starte den og hvad den skal handle om, jeg er helt blank. Det ville være dejligt, hvis der var nogl... -
HJÆLP: Wiedersehen mit Vater
ForumindlægÅh gud.. Jeg har lige været oppe og trække min tysk tekst "Wiedersehen mit Vater" - er der nogen der kender til den og evt. har nogle noter liggende? [email protected] - i skriver bare, enten der eller her. HILFE BITTE! -
Lille engelsk oversættelse til rettelse
ForumindlægHåber nogen gider tage et kig?Klædt på til fremtiden? Hvordan ser erhvervslivet ud i fremtiden? Hvordan ser fremtidens jobprofil ud? I en nyligt udgivet amerikansk bog om emnet hævdes det, at det, man får brug for i det 21. århundrede, er en ’rolle’ og ikke et job. Heri er en dansk professor i øk... -
Rettelse
ForumindlægHejsa folkens.Jeg regner nok med at det er min sidste rettelse for idag.Vil helst gerne blive færdig så hurtigts som muglig, gider helst ikke at sidde natten oppe, da jeg stadig har meget at nå.Men en der lige vil kigge på disse nedestående sætninger, de skal stå i DATID, tak:-)1) "That he c... -
rettelse af engelsk stil
ForumindlægThe call of the wild. Today a lot of kids are lazy and they do not work after school, and there are also a lot of kids who takes drugs and has become violent. The Bacons family sends their son Aaron to a wilderness camp because he has started to play truant, his poetry has taken on a violent t... -
RETTELSE til engelsk - hjælp tak :)
ForumindlægHeey allesammen :). Jeg har skrevet min 1. del af min aflevering ned nu, og håber der nogle her inde der gider kigge på den, mht. bl.a. gramatik, ordstilling etc. 1. Del : Thirteen - Tracy: 1. Explain why you think Tracy begins to steel, take drugs, cut herself etc. in the movie Thirteen (writ... -
La fama
ForumindlægA. Hovedpersonen i de latinamerikanske fjernsynsserier er mere berømte end de fleste politikere. Serierne er meget populære, især ser mange husmødre dem om eftermidagen. Ofte hører man en samtale som denne: - Så du hvad der skete med María i afsnittet i går? - Nej, jeg var ikke hjemme. - Stakke... -
Bevis: hvis x^2 er ulige, så er x ulige.
ForumindlægHej. Jeg vil gerne høre nogle meninger om, om dette bevis er udført godt? Jeg skal vise, at x er ulige, hvis er ulige. Dette bevis føres ved kontraponering. Vi ved, at kvadrat på et lige tal er lige. Af dette følger det naturligt, at x må være ulige, hvis x2 er ulige. Hvilket følger af at ... -
samf eksamen 2014
ForumindlægHej TIl de af jer der var op i skriftlig samf stx A 2014 kan i huske hvad emnerne var? og evt. nogen der er eksamenssættet liggende? På forhånd tak! -
Nogen der ville være søde at lave min mini-SRP for penge?:P
ForumindlægEr der nogen som kunne tænke sig at skrive min mini-SRP for 1000kr eller måske lidt mere? Det er Matematik-Fysik på STX. Vi bruger maple -
Kemi A eksamenssæt 4. juni 2014
ForumindlægHej alle sammen Er der nogle der ligger inde med facit til kemi A eksamenssættet fra 4. juni 2014 stx? -
Udd. slut
ForumindlægNu er jeg lidt forvirret. Hvis man nu startede STX i 07 og derfor går i 2.g nu, slutter man så 2009 eller 2010? -
Isolering af carbondioxid ved vådskrubber
ForumindlægHej Jeg sidder og koger lidt over spørgsmål 5e) fra et (STX) kemi-sæt fra 2012... Er der en eller anden, der kan hjælpe? -
Eksamenssæt 2013
ForumindlægNogle der ligger inde med eksamenssæt fra 2013, til Mat B eksamen STX? :-) Skal til eksamen torsdag, ville være en stor hjælp! -
Dusør 50kr. Til den første.
ForumindlægDusør. Til den der kan sende opgavesættet fra skriftlig eksamen i Samfundsfag A-niveau på STX fra sidste år altså 2008 sommeren.
