Søgning på: kemi a eksamenssæt 2016. Resultater: 8821 til 8840 af 152757
-
Bestem t så a og b er ortogonale
ForumindlægHejsa, jeg har været rigtig glad for at læse jeres gode svar på andres spørgsmål, nu vil jeg gerne selv spørgere :) Here we go Bestem værdien af t så vektorerne a= (2, t+1) b=(t-1, 3) er ortogonale. ac = -1 = ortogonale <-- tror jeg bruger noget forkert allerede her.. :o( t+1*3=-1 ... -
Bestemmelse af a og b.... tror jeg.
ForumindlægHej. Jeg kæmper med denne opgave: Tegn grafen for en funktion f der opfylder følgende:definitionsmængden dm(f)=]-8;5] Funktionen er positiv i difinitionsmængden. funktionen har globalt maximum i punktet (2,5) f(0)=3 Jeg ved ikke om det er helt forkert. Men jeg går ud fra at man skal finde en... -
V(x)=b*x^a
ForumindlægNogen der kan hjælpe mig med at finde forskriften for V? V(x) betegner rumfanget målt i cm^3 af karaflen og x betegner højden målt i cm. i tabellen vises det at højden er 5, 10, 15, 20, 25, 30 og rumfanget målt i cm^3 er 20, 157, 530, 1256, 2453, 4239 Håber der er nogen der kan hjælpe mig. På... -
Nationaløkonomi - hjælp til samf A eksamen bedes
ForumindlægHej sp. Jeg er så "heldig" at have trukket nationaløkonomi. Det er en mundtlig samf A eksamen og jeg derfor lave en synopsis. Jeg vil derfor gerne bede om hjælp til, at få lavet min problemformulering og problemstillinger. Så et par gode hints eller eksempler ville være meget behjælp... -
eksponentiel funktion a og b bevis
ForumindlægHej Jeg skal "bevise" a og b i den eksponentielle funktion. Eller jeg skal bevise deres berydning. Bevis b: Hvis man sætter x = 0 i forskriften, får vi f(0) = b • a0 = b, så punktet (0, b) ligger på grafen. D.v.s. grafen skærer 2-aksen i et punkt i højden b. Det virker ... -
Biologi mht. Udd.
ForumindlægHejsa!\n\nJeg ville lige hører en mere generel mening om mit valg?.. Så jeg er sikker på jeg gør noget der kan komme mig til gode i sidste ende!\n\nJeg håber på at komme ind på medicin studiet, når jeg er færdig med min HTX..\n\nVi skal til at vælge valgfag, som vi får på 3.år.. Jeg er på 1. år..... -
3-årigt A-niveau uden hjælpemidler
ForumindlægHejHvordan gik det til eksamen i mat i dag uden hjælpemidler? Hva fik i af resultater? -
STX matematik A niveau- Spørgsmål
ForumindlægHej mennesker!:... Jeg skal efter sommerferien starte på STX med studieretningen med Mat. på A niveau. Jeg er rimelig nervøs da jeg ikke er den skarpeste til mat og har ikke styr på det hele, men er nød til det da min drømme uddannelse kræver det. Mit spørgsmål er om i kan give nogle gode råd ti... -
Matematik A eksamen d. 23/5
ForumindlægHej. Jeg har været til eksamen i dag. Jeg er i tvivl ift. to af opgaverne, som jeg har vedhæftet herunder. Jeg ville virkelig værdsætter, hvis en af jer ville beregne opgaverne. Facit er nok, skal bare lige se om jeg har regnet rigtigt. Dbh -
Find a og b med k som ukendy
ForumindlægOpgaven er vedhæftet -
Virksomhedsøkonomi Niveau A HHX 2009
ForumindlægHej. Jeg sidder og er igang med en eksamen opgave fra sidste år. Er der nogle som sidder inde med den, som har mulighed for at sende den til mig? M.V.H. Niels -
Hvad gør jeg? Teknologi A eksamen
ForumindlægJeg har ikke lavet noget i teknologi.. Hvordan består jeg eksamen alligevel? -
Fysik A - tre manglende opgaver
ForumindlægHej alle, Jeg sidder fast i tre opgaver... Vedhæftet nedenfor, håber nogen kan hjælpe. -
Skr. Mat A HTX - Hvordan gik det?
ForumindlægHej HTX'ere. Ville bare lige høre jer andre om hvordan det gik jer til eksamen idag.. Synes selv at oplægget var fint! Er der nogle, som har lyst til at dele resultater eventuelt? :) -
HASTER: Lektiehælp til samfundsfag A mundtlig eksamen!!
ForumindlægHej Jeg skal op i samfundsfag mundtlig eksamen i næste uge. Eftersom eksamen er 24 timer, vil jeg meget gerne bruge noget hjælp. Er meget desperat efter at finde en der kan hjælpe mig på selve dagen, hvor jeg bl.a. skal skrive en synopsis om det emne jeg trækker. Håber virkelig der er end er... -
Mat A HTX - skriftelig eksamen
ForumindlægAndre end mig som føler mig helt og aldeles taget bagfra? Hvis nogen er stærke til det er de velkommen til at ligge ud! Mangler inspiration! -
emergency..plz. take a look
Forumindlæghar brug for hjælp til, at oversætte til dansk. --------------------------------------------------------- Thank you for your letter of 30 April with your quotation for dolls. We also want to thank you for the dolls you have sent us. Tak for deres brev d 30. april med deres tilbud for dukker. V... -
SRP - Samfundsfag A, Naturgeografi B
ForumindlægJeg står og "mangler" nogle emner til min SRP og jeg vil gerne have nogle emner lignende understående. Udviklingspolitik i den tredje verden Håber i vil hjælpe mig -
Hjælp til at løse Opgave A og B.
ForumindlægJeg har brug for hjælp til at løse opgaverne. Hvilken formel er de min matemaitk lærer mener og hvordan argumenter man for det? -
SRP - Mat A & Fysik B
ForumindlægHej derude, jeg har lige fået min problemformulering og har ligget syg i en længere periode så håbede på at jeg kunne få lidt hjælp/inspiration vha. jer! Min problemformulering lyder som følger: * Beskriv luftmodstanden som ekstra kraft og forklar hvorledes den afhænger af objektets fysiske ege...
