Søgning på: livet og kærligheden. Resultater: 9341 til 9360 af 14598
-
hurtigt hjælp til jan sonnergaards novelle, farvel
Forumindlæghej, jeg er i stor knibe, jeg har en opgave om jan sonnergaards novelle, og jeg var rimelig godt i gang med den, men er gået heltdød, jeg har svært ved t se trådene i teksten, og finde helt ud af hvad det er budskab og mening med teksten er. hvis der er nogen der kan hjælpe ville jeg blive superg... -
Social ulighed
ForumindlægHej med jer. Har fået en opgave om social ulighed og kunne godt tænke mig at komme ind på et par spørgsmål: Findes der retfærdig social ulighed? Hvad er argumentet for, at der skal være social lighed? Hvad går lighed egentlig ud på? Håber jeg kan få nogle af jeres vinkler på :)... -
rette (haster)
ForumindlægHejsa, jeg kunne godt bruge en der ville rette denne her, har prøvet at få hjælp hele dagen uden held. :) 3. Discuss some consequences of allowing the death penalty in Denmark. If we now assume that we introduce the death penalty in Denmark, what consequences will there be? First and foremost de... -
En æggesnaps!! udvikling?!
ForumindlægJeg skal til dansk eksamen på torsdag, og er meget i tvivl om hvad budskabet og udviklingen er, fra start til slut!!!!! hjælp! -
DANASK STIL
ForumindlægER DER NOGEN DER KAN HJÆLPE MIG MED AT FÅ NOGEN IDER, OM HVAD JEG SKAL SKRIVE. - JEG SKAL SKRIVE OM HVAD ER GODT VED DANMARK. -
Pendle fra Odense til København?
ForumindlægBliver det for dyrt i længden? Hvor langt tid tager turen med DSB? -
Snit på under 2 i 2.g - mulighed for at blive smidt??
ForumindlægHej alle!! Jeg skriver på vegne af min veninde som jeg frygter ikke får lov til at fortsætte efter sommerferien i 3.g Okay Situationen er, at min veninde på nuværende tidspunkt har et gennemsnit på 1,9. Studievejlederen har også været henne og tage fat i hende flere gange, hvilket også er forstå... -
religion - 3.g
Forumindlægjeg skal have religion i år, og vil gerne høre hvad det generelt går ud på og er det et svært fag ? Mia -
shakespeare sonnet 70
Forumindlæghej nogle der kan hjælpe mig med at analysere denne tekst? har virkelig svært ved det.. :) på forhånd tak :) That thou art blamed shall not be thy defect, For slander’s mark was ever yet the fair; The ornament of beauty is suspéct, A crow that flies in heaven’s sweetest a... -
Rette oversættelse (Nicolas Sarkozy)
ForumindlægNicolas Sarkozy est né en 1955 à Paris comme le fils des deux immigrants hongrois : « Mes parents n’avaient rien, seulement deux valises et l’ambition de créer une nouvelle vie en France. » Les parents, qui toujours vivent, sont très fières de leur fils et de sa ... -
Nogen der vil hjælpe med at rette ?
ForumindlægGod aften :) jeg har fået til opgave, at skrive en engelsk stil. Jeg skulle vælge en sommerjob, som jeg var intresseret i, og fortælle om mig selv, min erfaring, og hvorfor arbejdet er noget for mig. Er der nogen der vil rette min stil og give respons ? :) vil sætte den ind, hvis der er en , som... -
Jesus = kristus eller messias
ForumindlægJeg forstår ikke hvorfor Jesus vil have at han bliver kaldt for kristus, når det flere steder på nettet står at det betyder det samme... Nye testa - markus - 8 - peters bekendelse - linje 27 - 30 -
Læge eller ingeniør?
ForumindlægHej! Nogle der kan fortælle hvilke af disse jobs der har den højeste månedsløn? :D andre der evt. er højere? - er nysgerrig. -
Hjælp mig
ForumindlægHej alle skal snart op i religion Da jeg ikke har så mange noter til dette fag vil jeg høre om der er nogen der ville give mig en liste over de vigtiste ting inden for. Hinduismen Jødedom buddhisme Islam Kristendom bedste hilsner Rasmus -
Droppe ud og starte på 2årig STX
ForumindlægHej med jer Jeg har haft et meget turbulent 1. g, som endte med at jeg nu går på en linje jeg hverken forstår eller går op i (græsk A, latin A). Jeg havde oprindeligt valgt Mat A, Fys B, Kem B, men endte med at stoppe pga. det sociale. Jeg vil gerne læse noget biologi, da jeg har fundet ud af at ... -
Hjælp til biologirapport om karsespiring
ForumindlægHej Jeg er i gang med en biologi rapport om karsespiring, men jeg er stødt på to spørgsmål i min diskussion, som lyder sådan: 1. Skriv respirationsreaktionen, hvor du forklarer hvordan energien overføres fra et organisk molekyle til et energimolekyle. Hvorfor er denne omdannelse nødvendig... -
Bio & His - HIV i Afrika
ForumindlægJeg tænkt på om nogen kan hjælpe med at finde finde de relevante informationer om emnet "HIV i Afrika", eller giver mig nogle overblik over, hvad jeg kan kommer ind på i forbindelse med disse problemstillinger: Med udgangspunkt i Sydafrika ønskes der en analyse af et repræsentativt s... -
Konflikten i Harry Potter?
ForumindlægJeg har lavet en analyse af Harry Potter og De Vises Sten men har svært ved at finde Konflikten og Point of no Return. Jeg ved godt hvad begge dele er, men er bange for at placere dem forkert. Hvad er jeres bud på hvor konflikt og Point of No Return ligger handlingsmæssigt i Harry Potter nr.1? -
Matematik A, Fysik A og Kemi B, hvordan!?
ForumindlægHej Det er snart seks år siden jeg gik på hf og havde kun motivationen for at bestå da jeg havde planer om at søge ind i politiet efter jeg også havde fået erfaringer andre steder fra. Nu er situationen så, seks år senere, at jeg er blevet konstateret farveblind og blev kasseret pga dette til pol... -
Jeg er ikke helt sikker i det her OSO
ForumindlægHej jeg har virkelig brug for noget hjælp, jeg skal skrive en OSO opgave. Jeg har valgt og skrive om uddannelsen skuespiller, men er rimlig meget på bar bund med det her OSO. jeg har valgt og lave synopsen, som ca. skal være på 5.s, og så skal jeg lave et produkt. Synopsen skal indholde: • F...
