Søgning på: engelsk b studentereksamen 2011. Resultater: 9401 til 9420 af 109300
-
a og b værdi, lineær funktion
Forumindlægf(x) = 0,096·x + 1 hvor x er vanddybden i meter, og f(x) er tryk i atm (atmosfærisk tryk) a) Forklar hvad tallene 0,096 og 1 i forskriften fortæller om sammenhængen mellem vanddybde og tryk. nogen der kan hjælpe?(: -
24 timers samf B - integration
ForumindlægJeg har trukket emnet: integration og tørklæder. Emnet er yderst relevant og der er også en del fornuftigt materiale. Vedlagte bilag omhandler bl.a. "tørklæder i domstolen", hvor der bliver diskuteret hvor vidt en tørklædebærende dommer kan være neutral osv. Det fører så til diskussion ... -
Bestemmelse af tallene a, b og c
ForumindlægHejsa, jeg er ved at lave denne opgave men aner virkelig ikke hvordan jeg løser den, håber nogen kan hjælpe mig med at forstå hvordan jeg kommer frem til de rigtige resultater. På forhånd tak. Jeg tænker at a muligvis er 2 men er ik' helt sikker. -
DIO- om immigration i England (engelsk/sam.historie)
ForumindlægHej alle sammen. Jeg skal til at skrive DIO opgave i Engelsk og Samtidshistorie. Den vil omhandle Immigrationen i England efter 1945 Jeg skal redegøre for årsagerne årsagerne til migrationen i England efter 1945. Dernæst skal jeg analysere forskellige immigranters succes med integrationen i ... -
SRP - Samfundsfag og Engelsk (school shootings)
ForumindlægHej. Jeg sidder og skal til at finde materiale til SRP omkring school shootings. Jeg ville gerne i min engelsk del skrive om en demokrat og republican som siger noget om gun control/gun laws. Jeg har bare haft svært ved, at finde "ikke tweets", altså en "ren" udtagelse omkri... -
Engelsk essay Global Cool Campaign
ForumindlægGlobal Cool Campaign – KT Tunstall and John Densmore support Global Campaign a. Essay Der skal laves et Essay (700-800 ord) en tekst som jeg vedhæfter. -
Engelsk stil - Back on Track..
ForumindlægHar den for til i morgen og kan slet ikke komme i gang.. HJÆLP!! -
STX matematik B-niveau 2012
ForumindlægGodaften Jeg sidder her med et færdigtlavet delprøve fra STX matematik B-niveau 25. maj 2012. Jeg ønsker en rettelse af den, og en kort respons, tak. PS. i opgave 2 skal der stå 0+100 og ikke 0*100. Opgavesæt: http://www.uvm.dk/~/media/UVM/Filer/Udd/Gym/PDF12/Proever%20og%20eksamen/120525%... -
Engelsk referat.. Hjæp til rettelser..
ForumindlægHejsa..Skal aflevere et engelsk referat i morgen, men er meget i tvivl o´m den sidste del i mit referat. Håber der nogen som har lyst til at kigge lidt på det, selvom det er 2. del?!The inhabitants in Nunavut have a big need so they can have a common Identity. So, on the homepages PDF, the polit... -
Er b i parabel formel i parentes eller alene?
ForumindlægHej SP Som titlen siger ved jeg ikke om jeg skal foretage om b er alene eller i parentesen og søger derfor jeres hjælp også bare generelt til opgaven da jeres forklaringer er simple og lette at forstå ift. bøger og lignende. Opgaven er vedhæftet Tak på forhånd :) -
Rette min engelsk oversættelse
ForumindlægOversættelse fra dansk til engelsk. Oversættelse </o:p> Allan og Marie var lykkelige. De var et smukt par, og økonomisk havde de ingen problemer. De første år arbejdede Allan hårdt og seriøst for at bygge sin karriere op. Og Marie syntes at være en god kone: vidunderlig smuk, sexet og c... -
Bestem tallene a,b og c
ForumindlægJeg har en andengradsligning: f(x)=ax^2+bx+c nulpunkter er -2 og 4 og samt f(1)=4,5 hvordan bestemmer jeg a, b og c ud fra det? -
Hjælp til en analyse model til engelsk mundtlig eksame
ForumindlægHej.. Er der nogle som lægger inde med en analyse model til mundtlig engelsk eksamen?? Skal nemlig trække til en 24 timers mundtlig engelsk eksamen snart. Vi har fået at vide at vi skal trække en tekst og analysere den, dog har vi aldrig analyseret en tekst i engelsk eller fået nogle model på h... -
Diskursanalyse -engelsk eller samf?
ForumindlægEr diskursanalyse en engelsk eller samfundsfaglig analyseform? Lige nu bruger jeg den i forbindelse mes problemstillingen "Hvordan fremstiller Barack Obama sig selv politisk?" men jeg er blevet i tvivl om, om den høer bedre til ved den engelsk faglige problemstilling "Hvilke virkem... -
Engelsk Årsprøve ret og forklar
ForumindlægHey alle ! Jeg tænkte på om der var en som kunne lave en liste over de fine latinske udtryk man bruger når man skal forklare en fejl i de der små engelske sætninger. Jeg skal til engelsk årsprøve og vil gerne være velforberedt : ) Altså f.eks. hvordan man siger flertals fejl med en latinsk betegn... -
Rettelse af engelsk essay
ForumindlægHej derude Nogen som evt. kan rette mit engelsk essay? Problemformuleringen samt de ting jeg skal ind på lægger jeg ind på selvsamme dokument, som min besvarelse (som i dette tilfælde burde være et engelsk essay). Jeg vil ikke lægge det ud, så derfor modtager den som retter det i indbakken... -
Engelsk - "har været i gennem retten"
Forumindlæg#next_pages_container { width: 5px; hight: 5px; position: absolute; top: -100px; left: -100px; z-index: 2147483647 !important; } Hej alle :) Jeg sidder og skal skrive et brev til en udenrigsminister i Sudan via Amnestry Internatiol (klasseforløb). Men mit problem er så at jeg ikke ved hvor... -
Isolering af b | 𝑞^𝑥−1 = log ( 2𝑎 + 𝑏/𝑐 ) |
ForumindlægHey Er der ikke et eller andet klog hoved, som kan hjælpe mig med at løse denne ligning? ??^??−1 = log ( 2?? + ??/?? ) -
SRP i kemi B og historie A
ForumindlægHejsa, Vi er så småt begyndt at snakke SRP på gymnasiet, og det er nu derfor snart tid til, at vi vælger vores fag og interesseområder for opgaven. Jeg vil rigtigt gerne skrive min opgave i kemi B og historie A. Jeg har grublet lidt over, hvad jeg ønsker min opgave skal omhandle, men jeg synes d... -
32 år er gået <- på engelsk? :I
Forumindlæg32 år er gået Tak for jeres hjælp!
