Søgning på: kemi a eksamenssæt 2016. Resultater: 9561 til 9580 af 152757
-
a) Bestem forskriften for 𝑔(𝑥) og reducer mest muligt
ForumindlægHej Jeg har en opgave jeg ikke helt forstår -
vælger man de som valgfag eller skal man tage det på a , b, eller c?
Forumindlægja til psykologi? -
Spansk A-niveau årsprøve - Rette mit oplæg?
ForumindlægHej Alle! Jeg skal op til årsprøven i spansk i morgen og jeg er ikke den bedste til det, så ville lige høre om nogen kunne rette mit oplæg igennem? (Selvom der måske nok er mange fejl) :P på forhånd tak :) -
Find x, x+a•x=4
ForumindlægHej jeg vil gerne have hjælp til denne, wofram aplha siger det er x= 4/a+1 Kan ikke rigtig se hvordan den kan komme frem til det. -
bio-opgave om osmose stx a-niveau
Forumindlæghejsa.. jeg har en aflevering til næste uge om osmose i en mælkebøtte.. det er den første opgave i et eksamenshæfte (studentereksamen, vejledende opgavesæt 2, a-niveau, maj 2006). Er ikke særlig god til biologi, så ville lige høre om der var andre der har haft denne opgave, der kunne komme med li... -
Bestem a og b og benyt tal i en model??
ForumindlægHar vedhæftet et billede af opgave formuleringen. a) Benyt tabellens data til at bestemme a og b. b) Benyt modellen til at bestemme den årlige affaldsproduktion fra danske husholdninger i 2005, og bestem det år, hvor den årlige affaldsproduktion fra danske husholdninger var 3500 tons. c... -
Andre der har været til fysik A eksamen i dag?
ForumindlægHej studieportalen. Nogen herinde der har været til skriftlig fysik A eksamen i dag, og har lyst til at sammenligne vores besvarelser? Bare for sjovs skyld (: -
It's a good life...
ForumindlægHej alle sammen! Jeg skal aflevere en opgave om en novelle "It's a good life" Opgaven går ud på 1. At lave en introduktion 2. At lave et resumé 3. At beskrive "Setting" altså tid, sted osv... 4. At kommentere på historien 5. At skrive en konklusion Jeg har brug for... -
1 mat A opg. Trigonometriske funktioner. HJÆLP!
ForumindlægHej.. Jeg sidder her med en opgaver som jeg ikke helt kan finde ud af..:( Der SKAL være mellemregninger (siger min lærer) Opgave Vi har en cylindrisk, VANDRET liggende beholder med plane endebunde. Beholderens dimensioner er: Diameter d = 0,5 meter Længde L = 1,2 Beholderen er fyldt lidt op med ... -
Fra Spansk A til Tysk B efter 1.g
ForumindlægHej, På min hhx uddannelse har jeg en veninde, der har meget svært ved Spansk A. Jeg har selv Tysk B, og jeg har spurgt hende, om hun muligvis kan skifte til Tysk B. Problemet her er, at hun skal færdiggøre 1.g nu, og jeg ved ikke, om hun kan skifte til Tysk B fra næste år af. Hendes fag inkl. Sp... -
Reducer a^2-b^2-2a-b^2+b^2
ForumindlægNogen der ved hvordan man reducer ovenstående udtryk? -
Mat A netadgang - 28. maj 2015
ForumindlægHej allesammen! Er der andre, som var oppe i mat. A med netadgang den 28. maj 2015? Og hvad synes I om prøvesættet? Jeg synes selv, at det var sværere end sædvanligt - særligt var delprøve 1 træls. -
3(a+b)^2-2b(3a+b)
ForumindlægHej jeg skal reducere udtrykket og nu ski kommet lidt i tvivl om hvordan det nu lige er man gør .. der skal først ganges ind i parentesen 3(a+b)^2-2b(3a+b) men skal jeg og så regne i anden med i første led ? en der kan hjælpe lidt ? :) -
bestem tangenthældning til grafen for f gennem punktet A
ForumindlægHejsa, jeg er meget i tvivl om hvordan jeg løser denne opgave.. den lyder således: bestem tangenthældning til grafen for f gennem punktet A Jeg har vedhæftet en fil med grafen for f(x) håber nogle søde sjæle kan hjælpe mig... -
Vis at G er et element i A⊗B(R)
ForumindlægHej derude, jeg har følgende spørgsmål: Lad være et -endeligt målrum, og lad Målelige positiv funktion af og sæt A): Vis at , hvor er borelmængden. Jeg ved slet ikke hvordan, jeg skal starte på opgaven? kan nogle forklare den? -
KVUC MODUL 2 opgaver MAT A
ForumindlægHej ! Er der en der tilfældigvis ligger inde med et rettet opgavesæt til KVUC modul 2 i Matematik B-A niveau ? Opgaverne er reviderede august 2011 så dem der ligger rettede på "Fronter" er forældede !!!! Tusind tak for hjælpen :-) -
a^x=b er min vurdering korrekt antaget
ForumindlægGod aften..! Jeg skal have forklaret/løst linging ax=b Jeg tænker at hvis jeg følger regnereglerne for logaritme (Naturlig logaritme) ln(ab)=lna+lnb ln a/b=lna-lnb ln(ax)=x*lna Så må jeg jo skulle sige: ln(a)/ln(b) og b må jo så være noget der ligner b>0 ... -
a*b*c (12+b) osv. osv.
ForumindlægHej folkens! Jeg er 1.g'er og skal have matematik på b niveau gerne.. Jeg har dog store problemer med at regne opgaver ud når det omhandler a+b.. F.eks. -12(3+a). Er der en der gider fortælle mig grundreglerne for disse ting eller måske ved om der ligger noget på nettet hvor jeg kan finde de... -
Hvorfor må a og b ikke være nul i linjens ligning?
ForumindlægHej Hvad sker der hvis a og b giver 0 i linjens ligning ax+by+c=0? Så er c=0? Betyder det så, at vi ikke har en linje, eller hvad? Tak på forhånd. -
Bestemte integraler MAT A eksamen 2015
ForumindlægHej. Er der en der kan give mig en maple command over hvordan jeg løser følgende opgave? En metode i GeoGebra er heller ikke helt ved siden af, men helst Maple. Jeg orker virkelig ikke at stå til eksamen og få en tilsvarende opgave. Jeg har siddet i 2 timer for at finde en metode. Det eneste j...
