Søgning på: dansk noter STX. Resultater: 9581 til 9600 af 57177
-
HJÆLP!
ForumindlægSkal op til dansk mundtlig A STX (IMORGEN) og ville spørge om nogle ved om man kan trække noget dokumentarfilm/kortfilm.. og hvis ja hvordan fungerer det så? får jeg en computer med ind med filmen eller hvad? -
Oversættelse
ForumindlægHey!Har lavet en oversættelse på ca. 200 ord. Nogen der gider kigge den igennem for graverende fejl og sådn? :) På forhånd tak!Dansk:Tim så på sin søster Moira, men hun reagerede ikke; hun sad bare og kiggede ud af vinduet. Han huskede, hvad hun havde sagt. >>Vi kan ikke lade Mor blive her ... -
Gode gymnasier...
ForumindlægHej Jeg går i 9.klasse og skal snart til at vælge gymnasium.. Jeg bor i KØbenhavn N og vil gerne have et godt gymnasium, men jeg er virkelig i tvivl om hvilket gymnasium jeg skal vælge.. Er der nogen, der kan anbefale et godt gymnasium, som ikke ligger for langt væk? Jeg vil gerne have: Matemati... -
kort oversættelse
ForumindlægHej. her er en lille oversættelse som jeg håbede der var nogen der gad se igennem for fejl for sys den var rimelig svær. Ifølge en videnskabelig undersøgelse af børns læsefærdighed i 25 lande, inklusive lande i den tredje verden, er danske børn blandt de dårligste læsere i verden. Især de 9-årig... -
hjælp til oversættelse.
Forumindlæghej nogle rigtig gode til engelsk der vil hjælpe mig med at se om denne oversættelse er grammatisk korrekt ? derudover hvis der er nogen der er gode i det engelske komma vil jeg meget gerne have hjælp Shortly after some anglers discovered that many fish had died of poisoning and that hardly wer... -
Hurtig hjælp ?
ForumindlægIt might be difficult to get used to live with strangers, who speak a language that you are not familiar with, to go to a school that is different from the one you are used to, and to get new subjects, new teachers and new friends at school – It might be difficult getting used to living with stra... -
kort oversættelse
ForumindlægJeg har lige oversæte den nedenfor skrevet stykke til engelsk, da jeg ikke er 100% sikker og tryg ved gramatikken, kunne det være rart at få lidt respons og rettelse.. :) .. mange på forhånd tak.. DANSK: Efter vi I timevis havde gået omkring Soho, som er fuld af spændende forretninger, følte vi... -
Engelsk B, oversættelse
ForumindlægHej! ville være dejligt hvis nogen gad at rette min oversættelse. De steder hvor der står ">....Mange tak!Like or not, English is the lingua franca of Europe. According to the European Commission, some 84 per cent of young people in the EU are currently learning English as a second langua... -
Latex?
ForumindlægHvad fanden er det her for noget er det sådan en S-M område? hvad laver det på opgavecentralen og for det andet Latex er sgu da mega klamt fy for satan!!Så skulle i sgu hellere lave et emne med international økonomi -
hjælp søges til et kort engelsk summary..
Forumindlæghej..nogen der kan rette den engelske tekst igennem for fejl??rettes i nutid tak..Summary about “Kultur” The article is written by Olav Hergel and is about an interview with immigrants where he in his interview asks people from different cultures about their opinion about arranged marriages. Youn... -
Rødovre Gymnasium?
ForumindlægHej jeg vil gerne søge ind på Rødovre Gymnasium. Jeg vil gerne hører ydermere om, hvordan det foregår der eller det er hårdt. Jeg er to-sproget og kom til for 9 år siden jeg har en gennemsnit på 9.0 -
Eksamensudeblivelse på HF
ForumindlægHey folkens ! Er der nogen, der ved, hvordan en eksamensudeblivelse uden lægedokumentation vil blive bedømt på HF, hvis jeg har trukket opgaven / fået opgaven udleveret (24 timer før) - og ikke dukker op til selve eksaminationen - vil karakteren så blive fastsat som IM, -3 elle 00 ? På ... -
Rasmus Seebach
ForumindlægHej alle, Jeg skal op i mundtlig dansk på mandag, hvor jeg har trukket musikvideo. Under musikvideo har jeg valgt "Millionær" af Rasmus Seebach. Jeg vil gerne have lidt baggrundsviden ogm Rasmus, bla om hans skrivemåde, rim i hans tekster osv Det ville være en stor hjælp, hvis I vil... -
oversættelse
Forumindlægen oversættelse fra Dansk til eng.. nogen som har mod på det?:) den er ikke lang.. -
1,03-Reglen!
ForumindlægHey..Er der nogen herinde, der ved om man i HF kan gøre brug af denne regl!På HF har man ikke et højtniveau fag, men hvis nu man tager et A-niveau fag som aftenundervisning et sted, kan man så godt? -
Hvor mange eksamener?
ForumindlægHvor mange eksamener skal man op i i 2. g, hvis man ikke afslutter et fag, hvor man skal op i skr. eksamen? Kommer det an på om man var oppe i noget i 1. g? -
Eksamensprojekt..
ForumindlægHej! Jeg tænkte på, om man selv kan vælge fag i forbindelse med eksamensprojekt eller der er nogle særlige krav til fagkombination? Jeg kunne fx godt tænke mig at lave opgaven i biologi (C) + samfundsfag (C) - er det overhovedet muligt? Eller skal det være to naturvidenskabelige eller humanistis... -
Kaj Munks nytårsprædiken
ForumindlægJeg har ledt og ledt efter Kaj Munks nytårsprædiken, men kan simpelthen ikke finde den. Er der en af jer der kan hjælpe mig? -
Argumentationsform
ForumindlægHej Hvad kan man komme ind på, når man skal karakterisere argumentationsformen i en kronik? Ud over appelformerne? -
Fransk i HTX
ForumindlægJeg vil gerne spørge jer noget vdr. frans i HTX, da jeg skal efter sommerferie skal starte på gymnasium. Er der mange elever som vælger frans i HTX? Hvis man gerne ønsker at have fransk, skal man så har det i 3 år eller bestemmer man selv, hvor langt tid man vil have det? Er det vigtigt at have f...
