Søgning på: tysk oversættelse øvelse 16. Resultater: 9601 til 9620 af 40403
-
1 tysk sætning!
ForumindlægHvad hedder resten af denne sætning på tysk?\n\nDas private sind öffentlich bekommen, und Volk ausleben ihre Gefühle for åben skærm, vi ser på og genkender måske os selv. -
"en af" på tysk
ForumindlægHej alle Jeg vil gerne vide hvordan man siger "en af" på tysk. Min sætning er: Ifølge teksten er en af grundene til at drikke, at man... Jeg kan ikke helt finde ud af i hvilken kasus "en" skal bøjes her På forhånd tak :) -
Tysk Rettelse - Hasteeeeer!!
ForumindlægHej, jeg har en tysk stil til i morgen. Kan jeg ikke få nogen til at rette den. Jeg kan virkelig ikke selv se fejlene :( Jeg kan sende den over indbakke hvis det okay med jer. På forhånd tak :D -
Lektiehjælp tilbydes - TYSK
ForumindlægJeg tilbyder lektiehjælp til både skriftlig og mundtlig tysk på alle niveauer. Jeg underviser oftest online via mail, msn/skype eller face-to-face, hvis det er i Nordjylland. Timetaksten er normalt kr. 150 - men aftales indvi. - ved face-to-face undervisning kan kørsestillæg komme på tale. Ønsk... -
Spansk oversættelse
ForumindlægHej kan i godt rette min spansk oversættelse fra dansk til spansk Danmark er et lille land. Hovedstaden er stor, den har ca. (= aproximadamente) 1 mill. Indbyggere. Danmark har mange øer. Falster en vigtig ø, fordi jeg bor på Falster, og jeg studerer på Katedral- Skolen. Det er en stor skole me... -
Gode emner til SSO i tysk.
ForumindlægHej.Jeg kunne godt bruge nogle gode ideer til emner til SSO i faget tysk. Eventuelt en tekster eller flere tekster, der kunne relateres til Freuds psykoanalyse. Derudover kunne det også være noget i retning af en spændende forfatter. Jeg ville dog meget gerne undgå tekster der omhandler 2. Verden... -
Nogen som er god til tysk?
ForumindlægHejsa Er der mon nogen, som er god til tysk? Jeg ser frem til at høre fra en af jer. -
Tysk tekst (kort)
ForumindlægHej. Jeg har en lille tekst på tysk , på et lavt niveau, som jeg godt kunne tænke mig at få rettet. Jeg har selv rettet den optil flere gange :) -
Rettelse af 8. klasses tysk
ForumindlægHej alle sammen :) Det ville glæde mig utroligt meget hvis én af jer gad at rette min tysk stil - den er ikke særlig lang. Mange tak på forhånd. -
Tysk eksamen · gode råd
ForumindlægHej, jeg står i den situation, at jeg skal op i mundtlig tysk på B-niveau her til sommer. For at være ærlig er jeg ved at gå lidt i chock, hehe. Jeg taler egentlig meget okay tysk, men nogen gange begår jeg nogle fejl (og får stress, fordi tysk er ret svært). Er der nogen typiske fejl, som elever... -
Hvordan siger man færdig på tysk
ForumindlægHvordan siger man færdig på tysk i sætningen "inden mørket bliver vi færdige med arbejdet, som vi har lavet over for stranden. Tak på forhånd :) -
Tysk ordstilling i fremtid
ForumindlægHej! Jeg har denne sætning som jeg skal have oversat til tysk. Sætningen er i fremtid, og jeg er meget i tvivl om hvor bøjningen af werden samt grundleddet skal stå. "Jeg rejser til Australien til foråret" Mange tak på forhånd! -
ENGELSK OVERSÆTTELSE
ForumindlægJeg har en lille oversættelse jeg god kunne tænke mig at få rette igennem!Den dansk tekst jeg skal oversætte:Vi er to danske brødre, der driver en virksomhed bestående af 5 is-cafeer i Århus, der er Danmarks næststørste by.Efter en tur til London, hvor vi besøgte Cofee Republic og blev begejstret... -
Tysk Gramatik hjælpeudsagnord
ForumindlægHey står i det problem at jeg laver en tysk opgave med hjælpeudsagnsord som ich bin war. Du bist warst osv. Jeg har lavet de sætninger med "du bist eigentlich ganz nett" und " ich bin in dich verliebt. Men hvad skal jeg så skrive når der står ordet "die" som i " (... -
Rettelse af tysk stil :)
ForumindlægHej! Jeg har lige været op i skriftlig tysk og vil meget gerne få rettet min stil. For jeg kan slet ikke bedømme stilen....på forhånd tak!! :)Zwischen den Welten1. Übersetze den dänischen Text ins Deutsche.Der Erzähler in dem folgenden Text ist einen jungen Mann, der in dem östlichen Teil aus Ber... -
oversættelse til spansk ?
ForumindlægNogle som lige gider rette min oversættelse? 1. Esperanza er født i 1925 Esperanza nació en 1925. 2. Esperanza og hendes mand Balbino bor i en lille landsby, der hedder pelegrina. Esperanza y su hombre Balbino viven en una pequeño pueblo, que llamo Pelegrina. 3. Den ligger øst f... -
Tysk eksamen, artikelanalyse
ForumindlægJeg har lige trukket en artikel om Rote Armee Fraktion under emnet Terrorismus til tysk 24 timers eksamen. Jeg er dog lidt i tvivl om, hvordan jeg skal analysere en artikel? Her kan jeg jo ikke, som ved fiktiv prosa og poesi, slå ned på stilistiske virkemidler som skal underbygge min fortolkning?... -
Rettelser af 8 tysk sætninger
Forumindlæg1. Teksten “Die Küchenuhr”, som forgår i efterkrigstiden i Tyskland, er skrevet af den tyske forfatter Wolfgang Borchert. Der Text „Die Küchenuhr“, wie in Nachkriegszeit in Deutschland vergeht, schreibt von dem deutsche Schriftsteller Wolfgang Borchert. 2. I begynde... -
Rettelse: Oversættelse fra dansk til spansk
ForumindlægHejsa! Jeg besluttede mig for her i min påskeferie at kaste mig over endnu en spanskaflevering. Denne er dog blot en oversættelse fra dansk til spansk, hvor jeg har klippet det danske stykke ind. Hvis nogen evt. havde lit tid i deres ferie tilat kigge på den ville det være utrolig dejligt! :-) ... -
Oversættelse af kort tekst :)
ForumindlægNogle som kan hjælpe mig med at oversætte denne korte tekst? :) Kun en gang en gang om året bliver fastelavn (Fastnacht) karneval (Fasching) og karneval (Karneval) fejret. Mange mennesker går rundt på gaderne. Alle børn får fri fra skole. De synger og danser rundt på gaderne. En nar spiller en ...
