Søgning på: dansk noter STX. Resultater: 9621 til 9640 af 57177
-
Kan man måske få noget hjælp tager mindre end to minutter! :)
ForumindlægHej, jeg ville gerne have om at du ville rette denne stil? :) Tak på forhånd, jeg ville sætte stor pris på det! :-D The differences between my life and an Amish person: Amish women make their own long, dark - colored dresses. They cover their hair with cloth hats, called a prayer hats... -
2 hurtige!!
Forumindlæg1. Er disse 4 sætninger oversat korrekt-+2. Jeg skal angive hvad der er adverbie og adjektiver i sætningerne.1: EF er en international, politisk sammenslutning af europæiske lande, som mange danskere mener blander sig for meget politisk i nationale anliggender. Derimod er Socialdemokratiet et nat... -
HHX gennemsnit
ForumindlægHej, Nogen der ved hvor man kan finde et skema der kan regne HHX karakterer/gennemsnit ud? Altså tilsvarende det skema som "Vange" lagde ud for STX. -
Terminsprøver 2012
ForumindlægHej alle Jeg skal til terminsprøver (9 klasses terminsprøver) her d. 5 januar og 6 januar i Matematik, dansk, engelsk og tysk. Dermed ville jeg høre jer om i har nogle efaringer med hvilke opgaver man så kan komme op i? Er det f.eks. i dansk så den fra maj som var afgangsprøve sidste år. I ... -
Sygeeksamen
ForumindlægHej folkens. Før ferien fik jeg en slem madforgiftning, der forhindrede mig i at dukke op til Mat B mundtlig Eksamen. Jeg skal op igen d. 28 august - dog ikke så skarp til mat, som jeg før ferien. Ville derfor hører om nogen sad inde med nogle noter til de følgene spørgsmål, i det vedhæfte... -
Redegørelse/diskusion.
ForumindlægHej.. går i 1 g med Sam på a og skal til at skrive min første samfundsaflevering. jeg skal lave en redegørelse og diskutere bagefter. nogle der har en "vejledning" til dette? derudover: jeg skal skrive om at danskerne ikke får ligeså mange børn som vi gjorde tidligere. nogle gode... -
'en anden'´ét ord
ForumindlægJeg har fået fejl for denne opgave DANSK opgaven: Vil De have en kop kaffe mere? SPANSK min besvarelse: ¿Quieres más café? FEJL: orden 'más' Spørgsmål: Hvad kan jeg bruge istedet for? Jeg kan ikke finde et ord, jeg synes bedre om til denne sætning. Mulig løsning: 'otro' er umi... -
tider
ForumindlægJeg har svært ved at komme ind på den rigtige tid, jeg tror fx det er guldalderen, når novellen er skrevet i naturhistorisk tid, så håber der er nogle der kan hjælpe mig med at sætte de vigtigste tider på plads, for mangler det virkelig, og har svært ved at finde det! Ps: Håber på hjælp, har mu... -
Eksamen
ForumindlægHejsa! Jeg skal op i engelsk fredag i næste uge og ville være utrolig glad for, hvis der er nogen, der har nogle supplerende noter til analyse og fortolkning af flg. tekter:Born AgainThe Red LineRiver of NamesMother of the CityRichard IIIFight ClubDo not go gentle into that good Night(poem)Funera... -
Tyngdepunkt
ForumindlægNogle som har nogle gode noter til tyngdepunkt? Det hører ind under emnet integrationsprincipper? Jeg søgt både på google og herinde, så hvis der er nogen som vil dele dem, ville det være dejligt :) -
Rettelse!
ForumindlægHej er der nogen der har lyst til at læse korrektur på min dansk opgave? Ville være en kæmpe hjælp -
Gymnasium spørgsmål! :)
ForumindlægJeg skal starte på gymnasium i aarhus efter sommerferien. Jeg vil gerne spørger jer, for at være lidt forberedt, hvor mange timer i bruger på lektier om dagen, og hvor mange afleveringer I har om ugen? Synes I det er/var hårdt at gå på gym, og hvordan prioterer I bedst, når I også fx har sport ... -
Rettelse
ForumindlægHej. Er der nogle som vil kigger på dette :) ? Dansk: For det første, jeg håber I finder dette brev. Jeg gør ikke det pga. af jer. Det er mig vigtigt for mig at sige. Fordi, min dejlige familie, jeg elskede jer virkelig. Og det at jeg elskede jeg så meget er grunden til at jeg hang mig selv. S... -
Er det muligt at skifte hovedfag nu?
ForumindlægVi skal skrive SRP i de to uger før jul og har derfor allerede afleveret vores sedler med hovedfag/bifag og emner. Jeg skriver i biologi og kemi, med kemi som hovedfag og biologi som bifag. Men jeg har i mellemtiden fundet et andet emne, jeg hellere vil skrive om (det falder dog stadig under det... -
Er du en venligsjæl?
ForumindlægEr der en der ville rette mine oversættelser.. I think everybody is here today. Everybody, who takes to Africa, should bring their own medicine. No, whose knows him, think that he is guilty, but police believes it. People are these days busy, everybody knew, that it is not healthy, but nobody... -
Optagelsesprøve
ForumindlægHej derude Jeg skal til optagelsesprøve på tirsdag på et gymnasium. Jeg skal op i dansk, engelsk og matematik. Dansk og engelsk er ikke noget problem, det er matematik jeg er MEGET nervøs over. Har tænkt meget over hvis jeg betår i dansk og engelsk men så ikke består i matematik, er der så stad... -
Sætning.
ForumindlægNogle lige vil oversætte to sætninger for mig. Fortæl mig så, hvad er der i vejen? Bare vær dig selv? -
RETTE OG GIVE OVERSKRIFT!?!
ForumindlægHej alle sammen. Vi har fået denne korte tekst i engelsk og vi skal rette den for fejl og give den en overskrift. Jeg mener selv jeg har rettet de fleste stave fejl osv. Men har lidt svært ved konguens osv. Nogle som vil hjælpe? Derudover skal der gives en "overskrift" på teksten. H... -
Do
ForumindlægHej. Jeg er lige kommet tilbage til Danmark den 10/10/2013 fra England. Jeg er født i Danmark, men jeg har et problem med skolen. Nu gå jeg på 10kl og vil gerne til STX gym efter. Jeg har ikke haft tysk før men tag fysik. Der er mange der siger at jeg skal tag ... -
Nogle der elsker at rette engelsk oversættelser?
ForumindlægOversættelse The South African novelist and Nobel price winner Nadine Gordimers novel “My Sons´s Story” is a psychological first-person story, in wich a son of a political activist tells his fathers story. The book is not about a hero, but a good human who lets down on what the son calls his dee...
