Søgning på: matematik eksamen 2007. Resultater: 10181 til 10200 af 61667
-
Matematik opgave som haster
Forumindlæg1.En pilot i et jetfly aflæser farten til at være 2250km/t og opstigningsvinklen til 15,7 grader. hvor meget forøges flyets højde på 10 sek.? 2. En gynge hænger i et 280 cm. langt reb. når gyngen hænger lodret er den 50 cm over jorden. hvor højt kommer den over jorden når den svinger 50 grade... -
Hjælp til matematik B
ForumindlægHej jeg har fået stillet nogel opgaver som jeg ikke helt kan finde ud af håber i kan hjælpe :) Opgave 1 Reducér udtrykket (a − b)(a + b) + b(a + b) − a2 . Opgave 2 Et andengradspolynomium er bestemt ved P(x) = 2x2 + 4x +1. Grafen for P er en parabel. Bestem koordinatsættet til parable... -
HASTER - matematik opgave
ForumindlægØvelse 217: Bestem stamfunktion til funktionen g(x)=8-X, hvis graf har x-aksen som tangent Hvad er det man skal udover at integrere funktionen f(x)? Hvad betyder det at x-aksen er tangenten, og hvad skal jeg bruge det til? Tak på forhånd! -
Hjælp til matematik opgave
ForumindlægHej alle jer derude på Studieportalen! Var der nogle derude som kunne hjælpe mig med opgave 3.1, 3.2 og 3.3 for er virkelig på bar bund Billede er vedlagt Håber i kan hjælpe :) -
Matematik funktioner
ForumindlægHvad er funktionen i det her? Sammenhængen mellem det Ida skal betale for sine Sms’er og antallet af Sms’er, hun sender. Én Sms koster 0,65 kr. -
Tysk hjælp omkring eksamen, haster..
ForumindlægHej.. Jeg vil blive utroligt glad for at få at vide hvad Tysk skriftlig eksamen maj 2008 hed.. Meget gerne så hurtigt så muligt.. Mvh MrBlom -
Hvad sker der hvis man får 00 i eksamen?
ForumindlægHej, jeg er lidt i tvivl om hvad der sker hvis man får 00 i fx fysik-kemi eksamen i folkeskolen, når man er blevet optaget på et gymnasium. Vil det påvirke ens adgangskrav? Jeg er bare lidt nysgerrig. Håber i vil hjælpe :) -
IØ Eksames læsning!
Forumindlæginternational økonomi lærer søges! Er der nogen der gerne vil hjælpe mig op til eksamen? Løn gives efter aftale! Har virkelig brug for hjælp i dette fag, så er du frisk og vil gerne hjælpe mig så skriv! -
angst.. for engelsk B eksamen....
ForumindlægJeg ved ikke hvad jeg skal gøre... Jeg er bange.. har nærmest læst på alt, men ved at jeg går kold til eksamen :S:S:S:S -
Hjælp til eksamens opgave!
ForumindlægJeg har fået denne opgave, som jeg skal kunne løse.. men jeg må sige, at være på barbund. Håber nogle kan hjælpe. En funktion er givet ved f(x)=x5 – 3x3 – 4 a) Bestem monotoniforhold for f b) Bestem ligningen for tangenten til grafen for f i røringspunktet Q(1;f(1)). ... -
Folkeskolens eksame
ForumindlægJeg hørte lidt om at når jeg nu bruger mit år efter folkeskolen, på at tage gå på it skolen i et år, og efter det vil på gymnasiet kan jeg bruge min folkeskoleeksamen til at komme ind? ps min lærer som sagde det -
HJÆLP TIL EKSAMEN - AKUT
ForumindlægHej folkens. Jeg er stødt på ord, som jeg slet ikke forstår: 1. Politisk forgrening 2. Politiske rettigheder 3. Flerpartisystem 4. flertalsvalg i enkelmandkredse 5. forholdstalsvalg 6. Lovgivningsprocessen Please hjælp med at give en forklaring på dem ;-) -
Dansk eksamen
ForumindlægHej hvad er forskellen på det moderne gennembrud og det folkelig gennembrud? -
Råd til eksamen
ForumindlægHej, da jeg ikke er så god til mundtlige eksaminer, er der så nogle der kan give mig nogle råd til hvad jeg kan eller skal gøre, da jeg skal op imorgen :)' -
KULT eksame
Forumindlæghej studieportal det fordi jeg skriver om ældrebyrden i min ks opgave men jeg skal også skrive om hvordan man kan løse den udfordring.... er der nogen der ved hvad man kan skrive eller har nogle gode links hvor jeg kan læse om det -
hjælp inden eksamen
Forumindlæghej er der nogen der kan vise mig, hvordan man løser 19.2 og 19.3. Fik lignende opgaver sidste år, men de var begge to forkerte, og kan ikke finde ud af at løse dem på egen hånd. -
historie eksamen
Forumindlægideer til produkter? historie mundligt, underemnet er censur og ytringsfrihed. -
PRIVAT LEKTIEHJÆLP SØGES - matematik
ForumindlægHejsa jeg søger lektiehjælp til på matematik B niveau. Jeg er begyndt i 1.G og døjer meget med matematikken. jeg har brug for 2 timers undervisning om ugen. Søger helst en underviser/elev som har haft et niveau på A. Kontakt mig på 52520767, Josefine Linket viser et bud på min matematikafle... -
Metode-Historie-Matematik
ForumindlægJeg skal op i AT i overmorgen og har fagene Matematik - Historie og mit emne er Slaget ved Kursk (et panserslag under 2. Verdenskrig) Mit problem: Jeg har siddet og lavet mit talepapir i dag hvor jeg uddyber mit emne, altså kommer ud over det der står i min Synopsis. I min synopsis har om meto... -
Fsa matematik problemregning 2015 hjælp
ForumindlægHej. Er der nogle af jer der har fsa matematik problemregning,( opgavesættet fra 2015) eller kan sende mig et link til sættet ? Det vil virkelig være en stor hjælp hvis i kunne hjælpe. ;-)
