Søgning på: matematik a skriftlig eksamen. Resultater: 1021 til 1040 af 181597
-
ENG HØJT A
ForumindlægHEY,jeg er matematikker og har tænkt mig at tage eng på HØJT niveau. er der nogen som har nogle erfaringer ?? om de stile vi skal skrive eller prøven? -
Matematik
ForumindlægHej! Jeg er i gang med en skriftlig aflevering til matematik. I en af opgaverne skal jeg forklare hvordan man kan vide at vinklerne på en trekant tilsammen giver 180 grader. Jeg kan ikke finde nogen hjemmesider der forklarer hvorfor... På forhånd, tak! -
matematike eksamen imorgen pleas hjælp
Forumindlæghej alle søde mennesker, hvordan regner man med sin( ) altså skal kunne regne arealet ud af en vilkårlig trekant med formlen T: 1/2*a*b*sin(C) -
Mat A eksamen re-test
ForumindlægJeg har været til matematik a eksamen men er siden blevet anklaget for snyd pga en formodning. Nu vil de gerne have at jeg skal til en test der skal afgøre om jeg har snydt. Er der andre der har prøvet det? Hvordan gik det? Kan skolen kræve såden noget når de ingen beviser udover formodning? ... -
Skriftlig engelsk stx A
ForumindlægHej, skriftlig engelsk årsprøve hvordan foregår det? Efter den nye reform er jeg i tvivl om. Får vi en lang novelle som der er forskellige opgaver med til som skal besvares eller hvordan foregår dette? Og er der en god måde at lave den på. -
Matematik STX A eksamen dec 2009 opg. 16
ForumindlægSe link. under opgave 16. Mit spørgsmål er om mit argument for at det skal være den numeriske værdi under rodtegnet er korrekt? Eller skal det være noget helt andet? Udover det vil jeg da ikke klage hvis der var nogen som gad at rette de andre opgaver selvom jeg ikke er færdig endnu. På forhånd t... -
Hvor mange point skal man have for at få hhv. 10 eller 12 til mat eksamen skriftlig
ForumindlægHej Alle Jeg var til skriftlig matematik eksamen i dag, og det gik knap så godt - men jeg er lidt nysgerrig efter hvordan omsætningstabellen er, fx fra point til karakter. Jeg manglede 4 delopgaver, da jeg endte med at blive meget tidspresset. Hvilken karakter tror I man så får? Under antagels... -
Fysik A STX - point?
ForumindlægHej SP! Jeg vil spørge om, der er nogen der ved, hvor mange point man ca. skal have for at få et 10-tal i skriftlig fysik-eksamen? Har kigget lidt på uvm, men kunne ikke rigtig finde en pointtabel. På forhånd tak :-) -
Oplæsning af skriftlig dansk eksamen.
ForumindlægHej alle sammen Jeg har hermed trukket dansk eksamne, som jeg skal op i, om ikke så længe, og jeg ville lige hører ad, hvilke "emner" man kan risikere at komme op i. Her tænkte jeg ting som essay, dagbog, etc. Tak for hjælpen ;) -
Matematik hjælp
ForumindlægHej jeg er ved at forberede mig til matematik eksamen. Jeg er blevet stillet et spørgsmål, som jeg ikke kan svare på. Spørgsmålet er: En eksponentialfunktion kan skrives på følgende form: f(x)=b*a^x . Med udgangspunkt i nedenstående grafer skal du komme ind på, hvilken betydning koefficienterne ... -
Mundtlig Matematik eksamen! hjælp? :)
ForumindlægHey :) jeg har fået udleveret en række spørgsmål som jeg kan trække til eksamen, og er i tvivl om denne? nogen der kan hjælpe og evt komme med forklaringer på hvordan jeg gør? Gør rede for andengradspolynomiet f(x) = a*x^2+b*x+c, kom herunder ind på a,c og diskriminantens betydning for grafen. Be... -
Til DIG som har været til eksamen i matematik mundtligt
ForumindlægHar lige nogle sprg. Hvor langtid skal man være inde og fremlægge om sit emne man har trukket? Stiller de meget svære spørgsmål? og hvad spørger de f.eks. -
Hvad syntes i om Biologi(A) eksamen 2007?
ForumindlægHej Alle. Jeg vil godt høre hvad jeres mening er om den skriftlige eksamen i BiologiA i år, 2007? Efter min mening var sættet sværere end mange andre eksamenssæt som vi har løst i årenes løb? Hvilke opgave valgte i, og hvorfor? Og hvad mente i var faldgruberne? -
EKSAMEN SPØRGSMÅL MATEMATIK
ForumindlægJEG HÅBER DER ER NOGEN AF JER DER KAN HJÆLPE MIG MED AT FINDE EKSEMPLER PÅ DEM ALLE, JEG HAR EKSAMEN OM FÅ DAGE SÅ JEG HAR VIRKELIG BRUG FOR HJÆLP!!!!!! Ligninger og formler: Gør rede for løsning af ligninger af forskellig type, herunder omformingsreglerne. Procent- og rentesr... -
Dansk - skriftlig årsprøve eksamen
ForumindlægJeg har lige et lille spørgsmål ang. den skriftlige årsprøve / eksamen i dansk. Må man gerne have opgaver med, fx hentet her på studi, og bruge dem til inspiration ?Fx hvis jeg har hentet en eksamensstil fra sidste år, og jeg skal skrive den samme til årsprøven, må jeg så gerne bruge den til insp... -
større skrift. opgave i fysik
Forumindlæghej, så er det tid, hvor man skal vælge fag/emne i sso (store skriftlig opgave), jeg har bestemt mig for, at det enten skal være i matematik eller fysik. Så jeg vil gerne høre, hvad i har af ideér til emner, det er skal helst være emner, hvor der er mulighed for at få en god karakter (10+). I det... -
Eksempler på Grammatik i Engelsk A eksamen
ForumindlægHej, og glædelig påske til jer allesammen! Jeg har dedikeret min påskeferie til at læse op til mine eksamener, og er lige nu i gang med at forberede mig på min skriftlige engelsk eksamen. Grundet dette ville jeg blive ovenud lykkelig, hvis der er nogle der sidder inde med eksempler på de grammat... -
dansk skrift. eksamen
ForumindlægHej. Jeg skal til eksamen i morgen. Nogle der har en god ide hvad man evt. kan øve sig på og hvad man skal medbringe til eksamenen i morgen?? Mvh. -
Hjææælp!! til eksamen i Mundtlig Matematik!!
ForumindlægHeii har fået spørgsmålet, til eksponentiel vækst, potensvækst og lineær vækst! "Kom ind på, hvad tallene a og b betyder for sammenhængen mellem x og y." men forstår det ikke?? hvad er det jeg skal forklare?? Tak på forhånd! -
Skriftlig dansk: Hvordan forbereder jeg mig?
ForumindlægHej StudiePortalen. Jeg skal op til skriftlig dansk om en uges tid. I mine afleveringer har jeg ligget solidt på 10, men jeg kunne godt tænke mig at afslutte med et 12-tal. I fag som matematik eller fysik kan man nemt forberede sig ved at regne en masse opgaver, men med dansk er det lidt svær...
