Søgning på: livet og kærligheden. Resultater: 10661 til 10680 af 14598
-
Cykelhjelm
ForumindlægSkal folk have cykelhjelm på, når de cykler. Der vil komme mindre uheld og det ville være billigere for samfundet. Man har det allerede i Sverige og Australien. Jeg mener, at man krænker borgerns ret, hvis man tvinger dem til at have det på. Hvad mener I? -
Sabbat år eller ej?
ForumindlægHej! Jeg overvejer kraftigt, at tage et sabbat år til næste år. Men jeg er kommet i tvivl, hvorvidt jeg skal det eller ej. Nogle af mine tvivlsspørgsmål er: 1) Vil eleverne fra den nye reform få et højere snit generelt end eleverne fra den gamle? (forudsagt at de gamle karakterer er konverteret) ... -
Winnie Mandela
ForumindlægHey derude, Hvad blev Winnie Mandela beskyldt for i 1969, hvor hun blev anholdt? - Og hvad havde hun rent faktisk gjort, siden de hvide ville anholde hende? på forhånd taaak .. -
Fysik opdrift
Forumindlæghej jeg har en fortsættelse på en opgave , og har fået følgende oplysninger at vide: Flyverens længde er 12,2 m på vingefang på 23,7 og vingeareal på 89,5 m2, egenvægten er 2400 kg og max last på 1400 kg, flyhøjde 5000 m, max hastighed 135 k/h; flyvetid 6 timer, strækningen 700 km, og en be... -
Må man pine folk?
ForumindlægTortur bliver både brugt til at fremtvinge oplysninger og tilståelser hos enkeltpersoner og til at sprede angst og rædsel blandt grupper af borgere. Er det i orden? Hvad synes du? -
Energiomdannelser!?
ForumindlægHvad kan man sige om energiomdannelser?.. Og hvad er det ? Er i gang med de 24 timers forberedelse jeg har til min fysikeksamen i morgen :) Opgaven lyder således: Energi - Energi i hverdagen Stikord: Energiomdannelser, elektrisk energi, effekt, varmeenergi, andre energiformer, øvelsen "ny... -
Analyse: i kan ikke slå os ihjel
ForumindlægDet internationale Sigøjnerkompagni - I kan ikke slå os ijhel Jeg har brug for lidt hjælp her. Jeg kan ikke finde en analyseteknik til den her sang, der er lidt som om jeg ikke kan få den til at passe. Er der nogen der har et tip til hvordan jeg kan få sangen analyseret. -
Hjælp, haster..
ForumindlægHej, jeg har lavet en lille fremlæggelse til i morgen, og jeg skal have det mest vigtige ud af den og det skal være i stikord helst så ´jeg kan huske det meget... Nogle som vil kigge på det ..? -
Hjælp til at lære, cos, sin og tan.
ForumindlægHej. Nogle der vil hjælpe mig? Jeg vil gerne lære at bruge Cos, sin og tan. Så er der nogle klogehoveder der vil fortælle/vise mig det på en god måde? -Billal -
HA (jur) og mat
Forumindlæghej, jeg har netop fået brev om at jeg er blevet optaget på ha (jur) (fra en standby-plads), det var ikke min første prioritet og derfor har jeg ikke undersøgt uddannelsen så meget (som jeg måske burde.. ) synes den lyder ret spændende men er lidt nervøs for hvor god man skal være til matematik ... -
Into the wild questions
ForumindlægHej er der nogen der vil svar på denne spørgsmål der høre til filmen for mig? - What was Chris’ thoughts and ideas about how Life should be and not be like? -
Lysets hastighed i vand
ForumindlægHvordan udregner man lysets hastighed i vand, når man kun har fået givet vands brydningsindex = 1,33. -
Rygning som emne med et fokus på nikotin (Kemi A og Biologi B)
ForumindlægHej Tror i rygning som emne med et fokus på nikotin (Kemi A og Biologi B) er et godt emne? Hvilke ting kunne man komme ind for en god opgave? Har i forresten andre bud på gode emner, hvor Kemi A og Biologi B indgår? Tak på forhånd :d -
nogen der til rette min engelsk fremlæggelse den er til imorgen ?
Forumindlæghej. Jeg har lavet et referat af filmen Americam history x og jeg vil gerne have den rettet, den er til imorgen (d. 16/11/2009) håber der er en der vil bruge lidt af sin tid på det! (: den er på 398 ord ... så den er ikke lang. Mvh Natalie -
Hjælp til rettelse af kort tekst
ForumindlægEn der bil læse dette igennem, og se efter gram/stave fejl? Vil være til stor hjælp.. Billy Elliot is an 11-year-old boy, who’s living with his father, brother and grandmother. Billy’s mother died when he still was an infant, which has changed the family. Billy is often alone, and ... -
Retning af lille stil?? Plz
ForumindlægNogle dr gider læse det her igennem? er virkelig presset... tusind tak.. Der Ich-Erzähler hatte am Ostbahnhof in Ostberlin seiner alten Freundin, Vera, getroffen. Sie hatten nicht einander seit 10 Jahren gesehen. Die Begegnung war für der ich-Erzähler sehr linkisch, in Gegensatz zu Vera, die ge... -
HJÆLP!!! Erindring!
ForumindlægHej!:D Jeg er ved at skrive en erindring til FSA (Går i 9. klasse). Overskriften til min erindring er 'På Barndommens Vinger'. Opgaven lyder bare på at skrive en erindring om min barndom. Er der nogen der ved om jeg godt må lave nogle flashbacks i kursiv, hvor jeg skriver i dati... -
buddhismen en religion?
ForumindlægHvis buddhismen ikke er en religion, hvad er det så?? En livslære, som prædiker medfølelse med alt levende? -
Ich weiss, was ich tue
ForumindlægHey alle Nogen der lige hurtig kan hjælpe? Er disse sætninger korrekte? Der text handlt von Laura Dekker. Sie is ein 13 jahriges Madchen, und kommt aus Holland. Sie ist das jüngster person dass allein die ganze Welt umsegelt hat. Tak på forhånd;) -
HJÆLP TIL NOVELLEN: ANE-METTE
ForumindlægEr der nogen der har læst Ane-mette som har analyseret den el. muligvis har nogen gode notater til den?
