Søgning på: biologi i fokus. Resultater: 10981 til 11000 af 14099
-
10 potens
Forumindlæghvad er facit af 5,555*10^11 -
Køreprøven
ForumindlægHej, er der nogen af jer der har nogen super gode råd til køreprøven? er utrolig nervøs, og jeg skulle enlig havde været oppe i dag men det blev aflyst fordi jeg og min kørelærer ikke synes at jeg var klar.. Jeg skal køre ved valby, toftegårdsplads til min køreprøve, nogen af jer der har taget de... -
lungekræft
ForumindlægJeg skal skrive 3.g's-opgave og vil gerne skrive noget om lungekræft fremkaldt af rygning! Da mit overordnede emne er 'Tobak'. Er der nogen der kan hjælpe mig med at finde noget rigtig godt materiale, der virkelig forklarer lungekræft meget biologisk, da jeg skriver i bio. på A-nivea... -
Hvor langt er i med jeres SRP
ForumindlægHvor lang er du nået med din SRP, hvor mange sider har du skrevet. og hvornår vi fik du din problemformulering Jeg fik min i torsdags og har kun skrevet 2 sider Hvad med jer..? -
SIR-model
ForumindlægHej. I mit studieretningsprojekt skriver jeg om influenza A(H1N1) og epidemimodeller. Inden for matematikken skal jeg bl.a. opstille de relevante differentialligninger og løse dem numerisk. Da man med sådanne differentialligninger ikke kan løse dem analytisk, kan man vha. et computerprogram fx. m... -
Perspektivering eller ej?
ForumindlægSkál man perspektivere i en opgave, er det ligemeget, eller er det bare en god íde at gøre det? -
SRP - fedme
Forumindlægjeg sidder som mange mange andre og knogler med denne SRP opgave, og jeg har om fedme og skal lave et træningsprogram til en overvægtigt pige på 20 år, hvor hun får en så stor fedtforbrænding som muligt, og hvor hun kan bibeholde dette vægttab. Jeg har lavet et program men synes ikke det er helt ... -
sso- depression?? hjælp!
Forumindlæghej jeg skal snart skrive sso i psykologi, og jeg har også valgt emnet som er " depression" men nu kan jeg slet ikke komme videre, jeg har brug for en problemformulering. og jeg har virkelig brug for jeres hjælp, håber der er nogen her inde som kan hjælpe mig med det. mange tak. -
ph. D og løn
ForumindlægHej Jeg vil høre, hvad lønnen kommer til at være, når man har studeret ph.D i fx mol. bio? Og om man tjener noget, mens man læser det , fordi man jo skal undervise, samtidig med man læser ph. D? -
Studiretningsprojetk - karaktr?
ForumindlægHvad har i fået for jeres srp projekt? Synes du lærerne/cnsorerne har være søde eller stride? Flere fra min skole er dumpet :S -
Hvad er ''vehicle''?
ForumindlægHej, jeg sidder med en artikel, hvor ''vehicle'' anvendes som kontrol - men jeg ikke helt finde ud af hvad det er. Nogen der ved det? -
3 måneder i udlandet og gennemsnit 1,08
ForumindlægHej Studieportalen. Min ven med 5 i gennemsnit vil gerne være læge. Han har haft 5 i gennemsnit kontinuerligt igennem hele sit gymnasieforløb. Hans andre venner og jeg forsøger til at hjælpe ham med lektier og diverse ting for at hans drøm kan få en smule mere realisme ind over. Men h... -
Vægte på fagene
ForumindlægI et fag som engB skal man obligatorisk op i skriftlig eksamen. Hvis man derudover trækker engelsk som mundtlig eksamen, så vægter den mundtlige karakter 0,75. I et fortsættersprog på B-niveau vægter den mundtlige karakter altid for 1,5, hvis men trækker den som eksamen. Er det ikke uhensigtsmæ... -
NF- fandme fucking latterligt -3
Forumindlæghej Jeg var til NF eksamen idag og fik -3. Jeg sagde en del relevans og der var også perioder jeg læste op jeg startede med en flot disposition som jeg lavde på 2- 3 min og gik også lidt i stå. Jeg vil meget gerne klage over karakteren og føler at jeg sagtens kan mere... Hvad skal jeg gøre... J... -
hjælp med noget..
Forumindlæghey .. nogle som vil forklae hvilke tiltag vandlevende dyr kan have fpr at sikre at de får nok ilt? -
STX matematik-samfundsfag
ForumindlægHej folkens, jeg overvejer Matematik A på STX. I den forbindelse tænker jeg, hvilke døre vil blive åbnet op for mig? -
Genetik , Mendel.
ForumindlægHej. Jeg tænkte på, hvilke konsekvenser Mendels opdagelser haft for den videre diskussion af arv og miljø? - At vi kender til krydningsskemaer idag..fx? -
Årsprøver!!!
ForumindlægHeej jeg skal til nogen årsprøver om nogen par uger, jeg gå i 1.g. Hvor vigtigt er de årsprøver i 1.g????? På forhånd taak. -
Forvirring ved eksamen
ForumindlægHej, jeg har lige været til mundtlig danskeksamen i dag. Jeg synes det gik godt overordnet med var rimelig nervøs. da jeg blev kaldt ind for at få min karakter siger de jeg fik 7 pga. jeg var nervøs og forvirrende for censor. Men de vidste godt jeg kunne det hele. Det var det. Det stemmer da ikke... -
C- og B-niveau på samme tid
ForumindlægKan det anbefales at tage C- og B-niveau i fysik på samme tid. Min studievejleder mente ikke det vil være noget problem, men vil lige høre nogle med erfaringer. Kender jo ikke selv til faget og ved ikke hvor svært det er etc. Venligst
