Søgning på: bioteknologi eksamen 2012. Resultater: 11401 til 11420 af 35989
-
Macbook air 2019 eller macbook pro 2017
ForumindlægHej, jeg skal starte på gym her efter sommerferien, men jeg ved ikke hvilken computer jeg vælge til skolebrug, valget er imellem macbook Pro 2017 med 256 GB og macbook air 2019 med 256 GB. Jeg foretrækker mest macbook airen, men tror I at den kan bruges i flere år? Har nemlig tænkt mig at den com... -
BRØK PÅ TALLINJE
ForumindlægJeg har et spørgsmål, Brøken 5/12 ligger midt mellem 1/3 og 1/2 på tallinjen. Jeg skal forklare hvordan man kan beregne sig frem til dette. -
Medicin - bøger
ForumindlægHej, Hvor mange penge skal man regne med at bruge på bøger på medicinstudiet? -
Søger disse bøger til sygeplejerske-studiet september 2014
Forumindlæg1) Anatomi og fysiologi – hånden på hjertet Nielsen OF, Bojsen-Møller MJ Munksgaard 2012, 1.udgave ISBN 978-87-628-1125-6 2) Basal biokemi – med klinisk perspektiv Borup VD, Dal J FADL’s forlag 2012, 1.udgave ISBN 978-87-7749-651-6 3) Sygdomslære – hånden på h... -
Tage et fag et ekstra år..
ForumindlægJeg står til at Dumpe Dansk A.. men klarer mig godt i alle andre fag.. Det er virkelig irreterende at Dansk skal trække mig ned.. Så jeg ville spørge om tage eksamen i alle de andre fag, og tage Dansk A et ekstra år, og derved tage eksamen på det bagefter.. -
HJælp til CV på Engelsk
ForumindlægHej! Jeg er i øjeblikket i gang med, at skrive et CV på engelsk. Jeg har lidt svært ved at formulere skole delen. Og hvis der er nogen der vil rette den igennem for eventuelle fejl ville det være helt perfekt. My name is Julie. I was born on the 16th of February 1994 in Denmark. In 20... -
Hvilke linjer skal man tage for at blive tandlæge???
ForumindlægHvilke krav er der til linjerne, hvis man gerne vil være tandlæge? Jeg har søgt næsten overalt, men jeg synes ikke jeg kan finde noget. Er der nogen der kan hjælpe? -
Civilingenør?
ForumindlægHej jeg har tænkt mig at læse til civilingenør, men det kraver at man mindst har 8 i gennemsnittet, hvilket jeg ike endnu opfylder har kun 7,8, hvordan kan jeg så søge ind på uddannelsen hvis jeg ikke opnår kravene???dvs, kan jeg supplere? el. fx. starter med at læse diplomingenør og bagefter læ... -
HJÆLP
ForumindlægHej, er stoffet C18H27NO3 opløseligt i vand eller er det dichlormethan? -
Supplering af 2 fag
ForumindlægJeg er lige nu på den sproglige linje, engelsk/spansk, hvor jeg her i 3.g har mat b og fysik b. Mit drømmestudie er medicin, og for at komme derind, skal jeg have opfyldt kravene mat a, kemi b og fysik b. Som sagt har jeg opgraderet mat til b-niveau, mens jeg også har opgraderet fysik til ... -
Antibiotika- ting jeg kunne snakke om
ForumindlægHej Hvilke ting kunne jeg snakke om indenfor emnet "Antibiotika"? Mine to fag er Kemi A og Biologi B? Hvad kunne man blandt komme ind på i kemi delen samt bio delen? -
Kemi A eller B?
ForumindlægHej Studieportalen Er der nogle, som ved, hvor stor forskellen er mellem henholdsvis Fysik og Kemi A- og B-niveau? Da jeg overvejer at vælge linjen Mat A, Fys A, Kemi A. Fortsat god aften. -
Hjælp til matematik A-niveau
ForumindlægHej alle, Jeg er en pige på 17 år, der er igang med 2. år på gymnasiet. Jeg har linjen Matematik A, biotek A, fysik B. Jeg føler at det godt kan gå lidt hurtigt i matematik og fysik, og da jeg ikke er en der forstår tingene med det samme, men har brug for en dybdegående forklaring, ryger jeg ... -
Det perfekte menneske - genmanipulation og kunstig befrugtning
ForumindlægHej! Jeg har valgt at skrive i biologi og samfundsfag, hvor overskriften/underemnet er noget i stil med indlæggets. Da jeg ikke har haft mulighed for at sætte mig ordentligt ind i emnet endnu, ville jeg lige spørge om, hvilken indgangsvinkel jeg skal bruge: genmanipulation eller kunstig befrug... -
Øjenlæge
ForumindlægHej, jeg ville meget gerne være øjenlæge. Men jeg ved ikke hvad jeg skal efter folkeskole om jeg skal tage en stx eller hf for at blive øjen læge? og hvad skal jeg efter jeg har bestået min stx fx. Skal jeg så på Århus universit eller hvad skal jeg? please hjælper har ledt over alt på interne... -
Ikke højt nok gennemsnit...?
ForumindlægHej Jeg går i 3.g og har planer om at uddanne mig som tandlæge, men regner med at få et gennemsnit på ca. 8,3-8,5. Sidste år lå standby på 8,8 og derfor er jeg sikker på at jeg ikke kan komme ind i år. Spørgsmålet er så: Hvordan er det muligt at komme ind på denne uddannelse(Er ellers rimelig t... -
Srp, bio - samf. Forslag?
ForumindlægHeysan. Nu er det jo snart ved at være srp tid. Jeg skal vælge emne på mandag, og er stadig lidt på bar bund. Jeg ville derfor høre om I har nogle forslag. Jeg har valgt samfundsfag (A) og biologi (B). Det må gerne være noget andet end de klassiske, fedme, alkohol, stoffer. Jeg har selv sådan kor... -
Generalt om adgangskrav
ForumindlægHej alle. Jeg skriver en opgave om et job, og har været inde og kigge på adgangskvotienterne for 2010. - Hvad betyder kvote 1? - Hvad betyder kvote 2? - Hvad betyder Standby? - Er Standby og kvote 2 det samme? Hvis der er nogen der kan hjælpe vil det være dejligt. Tak. -
Biologi prøve - Multiple Choice
ForumindlægJeg havde i går en Multiple Choice prøve, biologi og fik 12. Hvilke områder skal jeg grave ned i for at få 12 igen i sådan en slags prøve når den kommer? Fik rigtige svar i næsten alt det jeg havde læst mig frem til for flere uger siden. -
Uddannelse?
ForumindlægHej! Jeg er virkelig i tvivl om, hvad jeg vil uddanne mig til. Jeg vil gerne være en kirurg og bo i USA, men det virker som om, det kræver meget at få de to ønsker opfyldt. Desuden er jeg ikke 100% sikker på, at jeg vil være kirurg. Jeg er virkelig i tvivl. Jeg ved heller ikke hvilket gymnasium,...
