Søgning på: engelsk stil om sport. Resultater: 11401 til 11420 af 48931
-
Child Labor brev
ForumindlægChild Labor Dear President and Chiefs of the different delegations that shape the united states. I have a dream. A dream, that whoever you are, how rich, poor, popular, unknown, old and young you are. That one day, all people, will show and treat eachother with respect and care. The ave... -
essay
ForumindlægHej Hvad er et essay og hvilke vigtige ting skal indgå i et essay? -
rettelse af business letter
ForumindlægBusiness letter Pat Collins North West Dairies 34 Hazel Grove ... -
Kort hjælp til oversættelse
ForumindlægHej alle :P Har en oversættelse for til i morgen som jeg nu har lavet men ville være rigtig rart hvis der var nogen der bare lige kort gad kikke den min oversættelse igennem og se om jeg har nogle eventuelle fejl :P Tak på forhånd! Oversættelsen er fra Dansk-engelsk så det er det engelske der sk... -
Grammatik/komma fejl i dansk
ForumindlægEr der nogen der vil være venlig og rette min dansk stil? Den fylder ca. 2 sider... men alt behøves ikke at rettes, det vil stadig være bedre end ingenting ;) Jeg har brugt meget tid på det og det er trælst når det trækker ned på grund af små grammatiske fejl som jeg ikke har styr på endnu. Og hv... -
Hvordan forbereder man sig bedst muligt til terminsprøverne?
ForumindlægHej Om ca. 3 uger har jeg terminsprøver. Jeg har terminsprøver i 4 fag, dage efter hinanden. Så jeg har 4 terminsprøver efter hinanden... Ja, men altså, jeg vil jo rigtig gerne klare mig meget godt - det skal lige siges at jeg går i 3.g - så terminsprøve resultaterne vil påvirke ens standpunkt... -
Jeg skal have rettet min "stil"! :-)
ForumindlægHej jeg vil gerne have min stil rettet så hvis der er nogle som har tid må de meget gerne lige rette den, på forhånd tak! :-) Meine Zekunfstpläne ist bleiben ein Sport Journalist, ein Sport Journalist sollen schreiben Artikel um Fussball, Handball und alle andere Sport Begebenheit, aber ... -
hjælp til tysk
Forumindlæghejsa alle Jeg er rigtig dårlig til tysk, så jeg ville høre om der var nogle, der vil hjælpe mig med at rette en tysk stil som jeg nok først bliver færdig med i morgen ? Hilsen Mia -
EKSAMEN!!!
ForumindlægHejsa. Jeg skal på mandag op i engelsk, (9. klasse) Og jeg har valgt som overemne , racisme, og som underemne racisme i dansk politik. Jeg har skrevet kort, hvad jeg vil sige.. Og jeg vil bare høre, om ikke der er nogen der vil bruge 5 minutter, på at rette den for grammatiske fejl, jeg er nemlig... -
Ordbøger til gymnasiet
ForumindlægHej allesammen Jeg skal starte på gymnasiet her på tirsdag, og i den forbindelse skal jeg have anskaffet mig nogle ordbøger. Det lyder måske umiddelbart lidt dumt, men jeg aner simpelthen ikke, hvor store de skal være. Skal have Engelsk A, og Tysk B. På forhånd tak :) -
muligvis nogen der gider at rette?
ForumindlægHej alle sammen :D jeg sidder her med en engelsk stil jeg smadder goft vil have tjekket igennem. Den er ikke særlig lang.. lidt mindre end 2 sider.. jeg kan fortælle at det er om mind-body relationship. Jeg håber birkelig at der er nogen der gider, mange tak på forhånd!!! -
fransk oversættelse.. nu haster den... :/
ForumindlægHej.. Jeg er kommet ret meget i tvivl om jeg har oversat denne tekst rigtigt, så hvis der er en, der vil læse den igennem og rette de værste fejl ville det være skønt.. :) Dansk: Victor kan godt lide sport, og han spiller fodbold to gange om ugen, om mandagen og om lørdagen. Hans kæreste, Yvonne,... -
HG1 - Eksamen (IMORGEN)
ForumindlægJeg forstår simpelthen ikke noget af opgave i engelsk (Niveau E) Så hvis der er nogen som kunne hjælpe mig ville det være super ! Skal op i imorn , så har lidt travlt. Det drejer sig om der hvor man skal præsentere flere slag legetøj fre BR-legetøjs program ? Øhhh . Hvilket program ? Er det mig... -
DEN KLOGE ELEV VILLE HJÆLPE!
ForumindlægKære Allesammen jeg ville lige høre om der var en enkelt eller to der lige ville rette min engelsk stil på omkring 3 sider? lover et sommerfugl kys til den der vil hjælpe. På forhånd tak! -
Tyske emner
ForumindlægHej :) I tysk har vi disse 4 overemner: Jung sein, Anderssein, Sport und Freizeit og Reisen und Ferien Jeg skal så vælge hvilket overemne jeg vil arbejde med.. Men jeg har brug for nogle ideer. Har i nogle forslag til hvilket overemne jeg kunne vælge og hvad jeg så kunne arbejde me... -
Oversættelse af sætning
ForumindlægHejsa\nJeg sidder her med en sætning jeg ikke lige kan få formuleret ordenligt. Håber der er nogen der kan hjælpe mig?\n\nI Miami, der endnu ikke var kommet sig efter de uroligheder, som fandt sted dér tidligere på året, var volden i England forsidestof\n\nPå forhånd tak -
lille hjælp (haster)
Forumindlægnogen som vil rette min tyskstil? så i søde Die ganze starten im 2. Klasse, wer er würde hänseln von alles anderen kinderen in die Klasse. Die kinderen hänseln ihm mit sein grosse Kopfe und sein grosse Ohre. Seit damals könnte er nicht leben kinder und er habe immer Rache in sein. Er vollte Rach... -
Dansk - Lektiehjælp
ForumindlægJeg mangler hjælp til nogle danskopgaver. 50 kr. per opgave. -
Bio eksamen.. Hvordan foregår det?
ForumindlægJeg skal til biologi eksamen og jeg frygter det, da jeg aldrig har prøvet det før ... altså heller ik årsprøver.. så jeg har ikke en fornemmelse af hvordan det kommer til at forløbe andet end det min lærer sagde med at man trækker et spgl.har DU nogle gode råd til mig?Er det spgl man trækker gene... -
Frederick Douglass - HASTER!!!!!
ForumindlægHej alle sammen, jeg står i den situation at jeg er i gang med min SRP, hvor jeg skriver i fagene engelsk og historie! Jeg skal analyserer Frederick Douglass' selvbiografi "En amerikansk slaves beretning" Jeg ville derfor hører om der tilfældigvis er nogle der sidder med nogle n...
