Søgning på: engelsk eksamen 2009 b. Resultater: 11421 til 11440 af 132250
-
Historie eksam...HJÆLP!!!
ForumindlægHej alle. Er der nogen der ved, hvordan man gennemgår historieeksam på A-niveau bedst muligt? -
Mundtlig eksamen
ForumindlægHej alle samfundsfagselskere ;) Jeg skal op til mundtlig samf, på A-niveau! Er der nogle som kan give et par gode råd? Venlig hilsen "den forvirrede" -
Hjælp til Geografi eksamen
ForumindlægHej, jeg har trukket Produktion med bæredygtig udnyttelse af naturgrundlaget og jeg ved ikke hvad for nogle emner og problemsstillinger jeg kan lave, kan nogle hjælpe mig det haster tak! -
Eksamen Fysik
ForumindlægHeej jeg er i tvivl om hvordan jeg skal starte med at lave forsøgende inden under Magnetisme. Hvilke forsøg skal jeg lave og i hvilken rækkefølge skal jeg lave dem i.? -
KULT eksame
Forumindlæghej studieportal jeg har en redegørende problemstilling til min KS der lyder på "Hvilken syn på velfærdsstaten var der i Danmark i 1960 og hvordan nu, og hvad kendetegner de 3 velfærdsmodeller" hvordan kan jeg gribe den an. jeg har to bilag om to syn fra 1960 erne men ellers har jeg f... -
HISTORIE EKSAMEN
ForumindlægEr i seriøs mangel på noter omkring "Blokopdelingen af Europa og tysklandsproblemet". Er der nogen der ka hjælpe ? og tager også graciøst imod noter omkring stormagtspolitikken :) tusind tak på forhånd :) -
Kristendoms eksamen
ForumindlægHej, vi har trukket:Fristelser, Synd og Tilgivelse. Og vi har virkelig brug for hjælp til at finde et produkt der passer til vores problemstilling. Problemstilling: Hvordan forstås synd som et religiøst begreb på tværs af forskellige religioner, og hvilken rolle spiller de syv dødssynder i den... -
El igen :b
ForumindlægHeii .. Nu har jeg gnasket mig gennem en masse el opgaver men er lige støt på en jeg ikk ved hvordan jeg ska løse .. En elpære har resistans på 529 Ω, når den lyser. Den forbindes til en vekselspænding med effektivværdien 230 V. Bestem pærens effekt Bestem pærens energiforbrug, hvis pære... -
Biologi B(diabetes)hjæælp plzzz
Forumindlæg1. rede for hvordan hormonet insulin dannes og hvordan dets niveau i bloet reguleres. 2. Hvordan udnytter vi kulhydrater i kroppen,Hvordan omsættes disse stoffer i kroppen lige efter et måltid og lang til efter et måltid? pleeeeeeaz hjælp har virkelig brug for. Takkkkkkkkkk -
Diffkvote for b*e^kx
ForumindlægHvad har jeg mon gjort galt i denne?? Jeg skal finde f´(12) for: f(x) = 5+15,1 * e^-0,046x Jeg differentiere den: f´(x) = (20,1* -0,047)*(e^0,046)x f´(x) = -0,9246 * 0,955^x f´(12) = -0,9246 * 0,955^12 = -0,53 Resultatet er dog forkert....den skal gi´: -0,399949 Nogen der kan se hvad jeg gør galt?? -
Ligninger - mundtlig årsprøve B
ForumindlægHey - jeg har et problem med mit spørgsmål som lyder: Gør rede for hvorledes man løser ligninger - herunder 2 lininger med to ubekendte og andengradsligninger. Hvad havde været oplagt at starte med og hvad brude indgå i sådan et oplæg? -
Matematik B, funktioner differentiering.
ForumindlægHej jeg har et problem med en opgave til en aflevering. Opgaven: En læge befinder sig i en landsby, da han over sin mobiltelefon bliver hasteinkaldt til hospitalet. Landsbyen befinder sig 100 km fra hospitalet, målt langs landevejen, og landevejen er beliggende 40 km fra landsbyen (se ved hæf... -
redox- B-niveau
Forumindlæghej kan i hjælpe mig med at afstem reaktionen på ionform. jeg har prøvet men kan ikke få FeS2 til at blive rigtigt FeS2 + O2 + H2O → FeSO 4 + H2SO4 -
Please hjælp mig med uafhængighed i mat b
ForumindlægHej, er der nogen, som please vil hjælpe mig de her opgaver? Ved virkelig ikke hvordan jeg skal løse dem.. -
Fysik nemt b
ForumindlægHej nogle der kan hjælpe med med dette -
matematik B opg 11?!
Forumindlæghjælp!! -
Hjælp til Fysik B haster haster!!! del 3
ForumindlægHej Jeg har nyt som driller mig i opgave og det er i del 3 Det handler om at jeg skal beregne bølgelængderne for de tre absorptionslinjer, og herefter skal jeg forklare udfra beregningerne at der må hydrogen i Vegas atomsfære Her er et billede af opgaven Jeg håber at der er nogen som vil ... -
Hjælp til fysik B niveau
ForumindlægHej alle sammen. Er der nogle der ved hvordan man regner denne her opgave ud? Jeg kender godt formlen for varmefylde, altså E =m*c*deltaT -
Normalvektor til y=ax+b
ForumindlægHvordan finder jeg en normalvektor til y=1/4*x-5? (hele opgaven er vedhæftet) Tak på forhånd :) -
emissionsspektrum – fysik B
ForumindlægHejsa er der nogen der kan hjælpe med at svare på dette? - Hvorfor gentager spektret sig, når vi kommer ud til større vinkler? (emissionsspektrum) På forhånd tak:)
