Søgning på: engelsk b studentereksamen 2011. Resultater: 11481 til 11500 af 109300
  • Benyt tabellen data til at bestemme tallene a og b.

    Forumindlæg
    Benyt tabellen data til at bestemme tallene a og b. Det skal laves med hjælpemidler (maple).
  • skal man skrive en summery of the articl i engelsk?

    Forumindlæg
    plz .. hjælp mig skal nemlig til eksamen i morgen og ved ikk helt om man skal lave en summery i engelsk?????
  • Hvilket udtryk har den største værdi, hvis a = 5 og b 10

    Forumindlæg
    Hvilket udtryk har den største værdi, hvis a = 5 og b = 10? 2a + 3b 3a + 2b a + 4b 4a + b Hvordan regner med det ud?
  • gymnasiet..

    Forumindlæg
    hej jeg har valgt studiretningen der hedder engelsk A samfundsfag B mediefag B nogen der vil fortælle hvordan det er. hvad får man for..? hvor mange afleveringer? osv.. fortæl mig alt hvad i ved please.. skal starte i gymnasiet efter sommerferien derfor er jeg megeeeeet glad men vil også vide...
  • Eksamensopgave fra den 3. december 2013 i engelsk A

    Forumindlæg
    Er der nogen, der selv var til skriftlig eksamen i engelsk A den 3. december 2013, eller som kender nogen, der var til skriftlig eksamen i engelsk A den 3. december 2013?
  • idet a og b er reelle tal, er der givet funktionerne f(x)=ax^2+b og g(x)= 2*√x, x>0

    Forumindlæg
    idet a og b er reelle tal, er der givet funktionerne f(x)=ax^2+b og g(x)= 2*√x, x>0 a. bestem tallene a og b, sådan at graferne for f(x) og g(x) går gennem punktet A(1,2), og således at graferne har en fælles tangent i A. (har jeg lavet) b. tegn graferne, og bestem en ligning for f...
  • Finde f(x)-værdi for: f(x)=b*a^x

    Forumindlæg
    Davs alle jer studerende :) Jeg sidder fast med en opgave om eksponentielle funktioner. Jeg skal finde f(x)-værdien når x kendes. Problemet er at jeg ikke kender a og b heller. Hvad gør jeg? Mvh. Pigen der ikke fatter sin Chuck Norris-elskende matematiklærer.
  • Rettelse af fejl og kommatering af min Engelsk Essay

    Forumindlæg
    Jeg har vedlagt min Engelsk stil Er der nogen der vil bruge tid på at se den igennem og finde eventuelle kommatering eller stavningsfejl? Opsætning og ordstilling har jeg styr på. Det ser bare kludret ud fordi det er sat ind direkte fra et word dokument Mange tak på forhånd Mvh ...
  • Engelsk 24 timers eksamen, mangler analyse model!

    Forumindlæg
    Er i gang med 24 timers engelsk eksamen! Men kan ikke finde min analyse model til "fiction" nogle der kan hjælpe??? Eller hvis i har noget fornuftigt til teksten "Indian Camp" På forhånd tak:)
  • Matematik HHX B niveau d. 26 maj 2015

    Forumindlæg
    Hejsa, er der nogen der ligger inde med OPGAVE 7 spørgsmål C fra eksamen i matematik på hhx b niveau d. 26 maj 2015? Har virkelig brug for hjælp til den
  • f(x)=A*sin(b*x+c)+d hvilke tegn kan A,b,c,d ellers have? og hvad kan man bruge funktionen til.

    Forumindlæg
    f(x)=A*sin(b*x+c)+d hvilke tegn kan A,b,c,d ellers have? "har nogen en overskuelig liste, eller kan huske det i hovedet" og hvad kan man bruge funktionen til sådan grundlæggende?
  • Har gevaldigt brug for noget hjælp til at skrive en engelsk novelle om Identitet!?

    Forumindlæg
    Jeg skal skrive en 2 siders novelle om identitet på engelsk, til i morgen. - Jeg er fuldstændig blank :( aner ikke hvad jeg skal skrive om, så håber der er nogen søde og godhjertede mennesker derude, der vil give lidt inspiration? (: Niveauet er 1.g engelsk A på STX.
  • Redegør for grafen for funktionen f(x)=k+b*e^ax.

    Forumindlæg
    Jeg har fået følgende problemformulering i forbindelse med SRO: Redegør for grafen for funktionen f(x)=k+b*e^ax. Herunder skal du komme ind på hvilken betydning de tre parametre (a, b og k) har. Forklar hvordan denne type af funktion relaterer sig til den velkendte eksponentialfunktionsfremst...
  • bestem ligning for cirklen med centrum i A og som går igennem B

    Forumindlæg
    bestem ligning for cirklen med centrum i A og som går igennem B A(1,2) og B(4,6) hvordan bestemmer jeg ligningen?
  • Hvordan påvirker de 3 andengradspolynomium koefficienter a, b og c en parabel?

    Forumindlæg
    Hej, jeg er igang med at læse op til en prøve vedrørende parabler og andengradspolynomiumer. I en andengradspolynomium er der 3 koefficienterne: a, b og c. Jeg forstår ikke hvordan de påvirker en parabel, og det ville være dejligt hvis nogen ville forklare det for mig.
  • Advokat

    Forumindlæg
    Daws ALLE ! Nogen der ved eller kender en side, hvoraf der står, hvad én der vil studere jura, skal have i A og B neveau i gymnasium ? Håber i tager det seriøst, og takker på forhånd ! :D
  • Vigtigt: Søger nuværende 3g. engelsk højt niveau elev?

    Forumindlæg
    Jeg har et tilbud til en nuværende engelsk-højt-niveau elev. Du skal minimum få en middel skriftlig karakter i faget! Hvis du tilfældigvis er det, så skriv hurtigst muligt, læg dit mobil tlf. nr. og du vil høre nærmere. Jeg kan kun afslører at der er en solid belønning. -Tilbuddet gælder indtil...
  • Engelsk ovrsættelse: Peter March og hans bror

    Forumindlæg
    Jeg har brug for hjælp.. Jeg skal have en til at rette min oversættelse.:D Det haster gerne, da den skal afleveres imorgen.. På forhånd tak.. Her er den danske version: Peter March og hans bror Richard arbejder på en fabrik. Peter står alene ved samlebåndet, og Richard arbejder sammen med 3 piger...
  • Bevis for x1+x2=-b/a og x1*x2=c/a.

    Forumindlæg
    Kære studieportalen. Jeg skal til mundtligt matematik imorgen og jeg mangler blot at øve bevis for x1+x2=-b/a og x1*x2=c/a. Er der en venlig sjæl derude, som har tid til at hjælpe mig med dette? - Isabella.
  • Hvilket sprog talte amerikanere/indianere før de begyndte at tale engelsk?

    Forumindlæg
    Hej håber i kan hjælpe mig med dette lille spøgsmål: Hvilket sprog talte amerikanere/indianere før de begyndte at tale engelsk? Altså inden columbus kom og europærer begynte at lave kolonier... hvilket sprog talte indianere? På forhånd tak!