Søgning på: engelsk b studentereksamen 2011. Resultater: 11661 til 11680 af 109300
-
HAR DU LYST TIL AT RETTE EN ENGELSK ESSAY FOR GRAMMATIK FEJL
ForumindlægHalløj jeg er lige blevet færdig med min engelsk essay, og jeg har brug for en venlig sjæl til at rette den for fejl jeg måske har overset. Jeg sender personen opgaven vi email :-) -
Engelsk Tale om "Less Gun control" i Danmark
ForumindlægNogen der har nogle gode ideer om hvad man kan skrive i en engelsk tale omkring Less control i danmark, det er noget der haster RET meget så, hvis der er nogen der vil være så sød at hjælpe, kunne virkelig godt bruge nogle ideer, :) -
AT 2017: Menneskets forhold til naturen - samfundsfag og engelsk
ForumindlægHej alle sammen Skal igang med at skrive AT (menneskets forhold til naturen), men er usikker på hvilken emne det skal være og hvilke metoder og teorier jeg kan bruge. Er der nogen der vil hjælpe? Har fagene engelsk A og samfundsfag A. Alle råd og tanker værdsættes. Tak på forhånd -
Dio med religion som emne. Så vil jeg vælge dansk og engelsk
ForumindlægHej. Kan nogen non hjælpe med lidt. Min gruppe er snart færdige med første del af DIOen. Emnet er religion. Jeg overvejer så at vælge dansk og engelsk ind til og så skrive om f.eks hellig krig. Har nogen nogle forslag til hjælp- Tak skal I have. -
HJÆLLPP !! Eksamensopgave engelsk A maj 2008
ForumindlægHej... Jeg søger en eksamensopgave i engelsk på A niveau fra maj 2008 ?, Opgaven handler om franchising, og overskriften er således, "Starting up your own business"... Håber virkelig i vil hjælpe :)) Tak på forhånd -
hvordan skal jeg komme igang? HJÆLP!!!! Dansk mundtlige eksamen prøveform B
ForumindlægHej Jeg skal til eksamen i næste uge (dansk), jeg ved bare ikke hvordan jeg skal komme igang. mit fordybelsesområd er "Den ældre novelle" og min selvvalgte perspektiveringstekst er "lønningsdag" af Martin Nexø min selvalgt prøvetekst er "I modesalonen af Herman Bang&q... -
Skal ha A niveau matematik men mange siden jeg havde b..forslag?
ForumindlægHej Det er nogle år siden jeg blev færdig i gymnasiet og har siden ikke rigtig beskæftiget mig med matematik Jeg har søgt ind på en videregående uddannelse, som kræver mat A. Jeg har tilmeldt mig et lyn-kursus i sommerferien og skal bare bestå, da det et krav for at komme igang med uddannelsen Je... -
Dumpet i matematik B i 2g. Kan jeg tage det om i 3G?
ForumindlægJeg kan allerede nu med min årskarakter se at jeg dumper i mundtlig og skriftlig matematik her i 2g. Det er min afsluttende eksamen på B niveau. Ka jeg tage det om og evt følge en 2g klasse selvom jeg går i 3G efter sommerferien? -
Hvordan finder jeg a, b og c i en andengradspolynomium hvis jeg har ukendte tal?
ForumindlægHejsa! Det ville være fedt hvis i kunne hjælpe mig! Jeg skal finde diskriminanten i en andengradspolynomium, og ved at gøre det skal jeg først vide hvad tallene a, b og c er. Men de er ukendte, og jeg ved ikke helt hvad man skal gøre for at finde tallene.. Jeg har fået ligningen: f(x)= x^2-x-... -
bevis gennemgang STX/HF C og B niveau (live)
ForumindlægFra med imorgen gennemgår jeg beviser i matematik HF/STX C og B niveau via YT. I overmorgen regner jeg med at gøre det live. Til de som er interesseret, så kan I følge med via min nyoprettede YT-kanal her. https://www.youtube.com/channel/UCjAkBcAvsx7xDRUHPVhCfgg/featured mvh Mads Frederik T... -
a)Hvor høj skal kassen være i cm ? b)Hvad er arealet af bunden på...
ForumindlægOpgave 7: Familien hansen lever af at producere kasser. En kunde bestiller en kasse af pap, der skal kunne rumme præcis 54 liter. Den skal være 30 cm bred og 40 cm lang. a)Hvor høj skal kassen være i cm ? ... -
a)Hvor høj skal kassen være i cm ? b)Hvad er arealet af bunden på...
ForumindlægOpgave 7: Familien hansen lever af at producere kasser. En kunde bestiller en kasse af pap, der skal kunne rumme præcis 54 liter. Den skal være 30 cm bred og 40 cm lang. a)Hvor høj skal kassen være i cm ? ... -
Bestem en ligning for den plan alfa, der indeholder punkterne A, B og C.
ForumindlægPunkterne givet ved A(106,141,68) B(109,52,0) og C(25,117,0). jeg har prøvet at finde koordinatsættene for vektor AC og vektor AB. Men begge koordinatsæt er i minustal? har jeg regnet forkert?? og nogen som kan fortælle mig hvad man skal gøre efter efter :O -
HHX Matematik b eksamen august 2013 opgavesæt med besvarelse
ForumindlægHej, jeg skal til terminsprøve i morgen. Jeg ved hvilken opgave det er, men jeg kender ikke besvarelserne. -
The Sin Bin....panik over engelsk eksamen i morgen tidligt
ForumindlægEr gået fuldstændig i panik/sort over min engelsk eksamen i morgen og har virkelig brug for hjælp/opbakning. Så jeg håber at der findes en venlig studerende derude, der orker at "skubbe" mig igang med et par gode vendinger eller hjælp til dispositionen. Jeg har læst teksten: The Sin Bin... -
Bevis formlerne for a og b for en lineær funktion hvis man kender to punkter?
ForumindlægJeg sidder med et 'spørgsmål' til min kommende matematik eksamen, og jeg fatter simpelthen intet. Det lyder som følgende: bevis formlerne for a og b for en lineær funktion hvis man kender to punkter. Er der nogen der måske kan forklare det på den mest idiotsikre måde? Mange tak på forhå... -
Behandling af y'=k*y og y'=b-ay
ForumindlægHeej :) Jeg sidder og er ved at læse til eksamen og et af spørgsmålene lyder på at jeg skal behandle differentialligningerne y'=k*y og y'=b-ay. Er der nogen der har en idé om hvad det indebærer når der står 'behandling af..'?? På forhånd tak :) -
Brug figuren til at bestemme konstanterne A, b og c?
ForumindlægNogle der vil hjælpe mig med den vedhæftede opgave om at bestemme konstanterne A, b og c ved brug af figuren? -
Differentiering af: x(t)=Ae^(-at) cos(b*t-δ)
Forumindlægx(t)=Ae^(-at) cos?(b*t-δ) I en opgave skal jeg bruge x´(t) og x´´(t). Nogen der kan hjælpe mig med disse? På forhånd tak. -
f(x) = b*a^x løsning til y' = k*y
ForumindlægHejsa Har et eksamensspørgsmål til mundtlig eksamen, hvor jeg skal redegøre for, at f(x)=b*ax er løsning til differentialligningen y' = k*y. Synes dog ikke jeg kan finde noget om det på nettet. Nogen der kan hjælpe mig frem med det?? På forhånd tak!
