Søgning på: livet og kærligheden. Resultater: 11981 til 12000 af 14598
-
Ordleg - vil du være med? ;b
ForumindlægHeeey alle! Det er en dejlig sommerdag, men jeg gider ikke ud, og jeg keeeeder mig! - Well, derfor synes jeg, at vi alle skal lege! :p Reglerne er MEGET simple. Jeg starter! Jeg skriver et ord, og I skal så dele ordet, altså tage den sidste del, og bruge det som "første del" af et ny... -
Hvad sker der for folk herinde?
ForumindlægFolk man ikk kender, skiver alt muligt pis til en..! Det er sgu mega irriterende... -
Analyse af "Peter Goldsworthy: One of my best friends
ForumindlægHej,.,. er d en der ha analyser teksten af "Peter Goldsworthy: One of my best friends??? tak på forhånd... -
bande-kriminalitet
ForumindlægHej, hvordan vil I hver især stoppe bandekriminalitet? Eller hvad synes I, at der kan gøres? -
ægte metaforer ??
ForumindlægPlease, Hvad er ægte metaforer. Er der ikke nogle par eksempler? -
Fra Osmannerriget til det moderne Tyrkiet
ForumindlægHej, Jeg er lige igang med at skrive nogle historienotater - og i den forbindelse kunne jeg godt bruge noget hjælp, til at udfylde nedstående felter. TIDSPERIODE/ÅRSTAL: ? STYREFORM Sultanstyre i det tidligere Osmannerriget og efterfølgende kan man vel sige, at der var demoktati, da Kemal Atatü... -
KAN NOGEN SIGE MIG HVORFOR??
Forumindlæghvorfor er der slet ikke nogen til at hjælpe i dag:( især til fysik... -
Henrik Ibsen
ForumindlægEr der nogen som ved hvor jeg kan finde noget omkring Ibsens menneskesyn? -
Fattigdom og overvægt
ForumindlægHej! Jeg kan ikke finde om der er en sammenhæng mellem overvægt og fattigdom i Danmark. Er priserne på det sunde og usunde ikke næsten det samme? Hvorfor får man livstilssygdomme, når man er overvægtig? -
Hjææælp... Haster Den Kolde Krig
ForumindlægHej. Jeg er lidt ude og skide med min eksamens opg. til i morgen. Ka ik lig finde en ordentlig problemformulering/ stilling om den kolde krig.. har allerede skrevet følgende: 1.Var det konflikten mellem USA, Storbritannien og Frankrig på den ene side og Sovjetunionen på den anden side der førte ... -
12-tals tricks!
ForumindlægHejsa (: Jeg er ved at have sådan (nogenlunde) styr på min fysikeksamen på onsdag - men skal lige høre alle jer kloge mennesker om I ikke har sagt eller lavet et forsøg, der bare fik jer op at ringe i den høje ende af karakterskalen. Kommer gerne med nogle fif, eller tricks til hvordan man kan s... -
kuglens ligning i rummet.
ForumindlægJeg har en opgave, som jeg ikke rigtig kan regne ud.. Den lyder således: I et koordinatsystem i rummet har en kugle centrum i C(0,0,5), og punktet P(2,-2,7) ligger på kuglen. jeg skal bestemme en ligning for kuglen.. jeg ville bruge formlen: (x-x0)^2+(y-y0)^2+(z-z0)^2 = r^2 og indsætte kuglen... -
Cand. scient. pol - hvor er det "finest" at læse?
ForumindlægHej Måske et lidt fjollet spørgsmål, men hvor er det "finest" at læse Statskundskab? Med finest tænker jeg på, hvilket sted der "ses mest op til", har de bedst forskere, har haft de fremmeste studerende og lignende. -
Magtens tredeling
ForumindlægNogen som kan forklare magtens tredeling og herunder regeringen (mindretalsregeringer med/uden støttepartier, flertalsregeringer, "at tælle til 90", ministerierne, og oppositionen som modstandere? Er helt lost nu :s -
dotbanner.dk
Forumindlægjeg har flere gange oplevet at det tager omkring 2.5 sekunder at loade denne side.. det sker som regel mest når jeg vil se profiler.. -
ungdomsuddanelse
Forumindlæghey er lige blevet færdig med min FSA og har fået 8,16 i gennemsnit. jeg er ikke så stolt over min karekter selvom det er det højeste jeg nogen sinde har fået. jeg i den tvivl om at det var det rigtige at vælge Gymnasiet istedet for HTX ??? jeg har valgt linjen MAT A, Fys B, Kem c jeg ville g... -
Hvad er religionskritik?
ForumindlægNogen der har nogle stikord til religionkritik og hvorfor den opstår? -
Sange/musik uden "sangen"
ForumindlægFindes der et program, hvor jeg kan fjerne selve sangen og kun beholde musikken? Eller er det muligt med Windows mediaplayer? :S -
Matematik: piger vs. drenge
ForumindlægHvad siger I til denne artikel: "Girls = Boys at Math" http://sciencenow.sciencemag.org/cgi/content/full/2008/724/1? -
hey derude
ForumindlægHva så små hjerner! Har I haft en god ferie eller har I brugt den på at lege intellektuelle herinde? heh Jeg har haft en fed ferie med en masse programmering og en masse fisse! Sådan skal det være ;-)
