Søgning på: matematik fp9 2023 december. Resultater: 12301 til 12320 af 32822
-
Spørgsmål
ForumindlægJeg har fået 02-02 i årskarakter, og skal til skritflig eksamen, jeg ved jeg får 00. Har jeg så dumpet matematik b? -
Hukommelse
ForumindlægEr der nogen, der kender en god metode til, hvordan man kan huske de matematiske beviser? Jeg snakker om 1-årigt matematik A niveau. -
Jeg skal starte på gymnasie
ForumindlægJeg skal starte til sommer på gymnasie, og vil da gerne være en smule forbredt. Hvad bliver man undervist i 1.g når man har valgt matematik på A nivo? :) Er det forskelligt fra gymnasie til gymnasie? -
Formelsamling !!!
Forumindlæghey Er der nogen flinke folk herinde, som har en god formelsamling til matematik for 1g højniveau vil blive rigtig glad hvis i kunne sende det til mig.. Please -
GODE TIPS TIL DEN SKRIFTLIG EKSAMEN
ForumindlægHej, jeg skal til den skriftlige eksamen i matematik på tirsdag. Det vil derfor være rart, hvis jeg kunne få nogle tips til, hvordan jeg klarer mig bedst. Tak på forhånd :) -
Variabelsammenhæng og funktionssammenhæng
ForumindlægHej:) Er der nogen som vil være så venlig at forklare, hvad forskellen er på variabelsammenhæng og funktionsammenhæng i matematik. Jeg har søgt på det, men kan ikke rigtigt finde et konkret svar. Mange tak på forhånd! -
-Nogen der har været til optagelsesprøve?
ForumindlægHvordan er det, hvad er det man skal til fx dansk? Stiller de svære spørgsmål. er der overhovedet spørgsmål? Får man opgaver man skal lave til fx matematik osv? -
Terminsprøver, hvilke noter?
ForumindlægJeg skal have terminsprøve lige om et par dage, og jeg ville gerne vide om hvilke slags noter, som jeg burde have med. Jeg skal have det i Dansk og Matematik. -
SIMPELT SPØRGSMÅL I MAT
ForumindlægHej Er der en, der kan forkjlare mig hvad en rekursiv definition i matematik er og hvorfor er fibonacci tallene oftest betegnet ved en rekursiv definition? -
økonomi
Forumindlæghvad er forskellen på økonomi på handels højskolen og økonomi på normal uni, har hørt at der ikke er så meget matematik på handels højskolen :) -
det haster
ForumindlægHej er der en der kan hjælpe mig med denne opgave i matematik, da jeg simpelthen ingen noter har til sådan slags opgaver.. -
Hej
ForumindlægHej, håber der er nogen der kan hjælpe mig, jeg skal lave noget trigonometri og noget vækstformel og eksponentialfunktion om emnet drivhus i matematik. mvh. Marianne -
Beregne ALT med formler?
ForumindlægHej! Laver lidt Matematik, og går i stå ved dette spørgsmål: Kan man beregne ALT med formler? Kan man det? :| -
Reaktionligning
ForumindlægHvordan afstemmer man de ligninger? Jeg synes generelt de er svære fordi jeg ikke forstår en dyt af dem de er bare lettere i matematik. Kan nogen hjælpe mig hvordan det bliver lettere? -
Matematiske fagord/udtryk
ForumindlægJeg skal op i mundtlig matematik imorgen og vil godt ha styr på nogen fagord. Nogen fagord der er gode at kunne?? Jeg er lidt lost, og stresset. -
permutationer og enigma
ForumindlægHejsa Er der nogle som kan forklare mig hvad permutationer er ifht enigma? Har i nogle sider eller sådan noget der forklarer matematikken bag enigma? -
Tutor til erhvervskunderådgivning
ForumindlægHej Allesammen :) Jeg har desperat brug for en tutor, da jeg skal op til re-eksamen til december i en erhvervskunderådgivningscase!!! Det skal helst være en der bor i nordsjælland, da jeg selv går i skole i København og bor ca. 30 min væk derfra. Pleease hjælp !! I need you!! Mht. betaling ka... -
saltindhold?
Forumindlæg”I Nissum Bredning lå saltindholdet mellem 28 og 30 ‰, hvilket er mere "normalt" end målingen fra december””Målinger fra overflade til bund af salinitet (saltindhold i ‰ målt som gram salt pr. liter havvand) på forrige og dette togt i Nissum Bredning, Løgstør Bredning og Skive Fjord.”hv... -
Historiske kildearkiver om den kolde krig
ForumindlægHej derude! Skal skrive SRP her til december, og skal bruge nogle historiske kilder til min opgave. Mit emne er den kolde krig (har ikke specialiseret mig mere, da jeg stadig er i vejledningsperioden), og tænkte på om der ikke var nogle der kendte et par gode kildearkiver om denne periode... -
Galla-/selskabskjoler i indre København
ForumindlægHejsa! Jeg søger med lys og lygte efter butikker i indre København (eller deromkring), der sælger galla-/selskabskjoler, fordi jeg skal danse lancier. Er der nogen af jer der har gode erfaringer med køb af gallatøj fra butikker i indre København? Jeg regner med at tage ind og kigge på kjoler ...
