Søgning på: biologi a skriftlig 2022. Resultater: 12321 til 12340 af 154034
-
dumpet i engelsk
ForumindlægHej... Jeg har et problem her, jeg vil studere sociologi, hvilke kræver engelsk B. Jeg har fået 7 i mundtlig eksamen, men i skriftlig eksamen gik det galt...jeg er dumpet... Kan det have noget indflydelse på min optagelse, da jeg nemlig har fået 7 i mundtlig?? eller gælder skriftlig også??? M... -
Toraen HJÆLP!
ForumindlægJeg har ledt i flere kilder omkring hvad Toraen er, og der er mange forskellige fakta, eller også giver det bare ikke mening for mig: Er Toraen et helligt skrift indeholdende de fem mosebøger? Og har mosebøgerne noget at gøre med tanakhen? Eller er Toraen et helligt skrift indeholdende det ga... -
HASTER!! Valg af AT-fag
ForumindlægTil AT-eksamen, vil jeg gerne skrive om ozonlaget og klimaforandringer, og hvilke konsekvenser den har for naturen. Jeg kunne godt tænke mig at biologi skulle være det ene af fagene, men til fag nr. 2, er jeg lidt i tvivl... Kemi eller fysik? Jeg skal vælge fag imorgen tidlig, så hvis nogen har e... -
3. årsopgave
Forumindlæghi..Jeg skal til og vælge emne til 3.årsopgaven.. tror det bliver biologi. Men er der nogen der lige kan give mig nogle forslag om nogle emner jeg kan skrive om i biologi? ville blive rigtig glad:0)hej -
1.g'ere, spørgsmål om NV og valgfag
ForumindlægDen første december skal man som 1.g'er bestemme sine valgfag.\nHvad har I valgt?\n\nDesuden skal man efter grundforløbet, før eller efter jul afhængig af skolen, op i NV-eksamen - skrive en rapport og 'forsvare den' (have en lille 'dialog' med sin lærer) om et af de fire emne... -
Omsætning af energi i respiration
ForumindlægOverskriften siger det hele. -
Strømstyrke, -spænding og resistens
ForumindlægHej studieportalen. Jeg sidder med en gammel skriftlig Fysik A eksamen fra 2013 (HTX), som jeg er kørt fast i. Der er tale om opg. 4. c) og d). http://static.uvm.dk/udd/gym/eksamensopgaver/2013/Fysik_A/# I opgave c), har jeg opstillet en funktion af de mest nærliggende punkter i forhold til ... -
3D-geometri! Kryds- og prikprodukt, samt determinant.
ForumindlægHalløj.. Som nogle andre, skal jeg til skriftlig matematik i morgen! Og er i sidste øjeblik blevet i tvivl om 3 små ting. Det er i forhol til 3D-geometri.. Krydsprodukt bruges til? Determinaten bruges til? Prikproduktet bruges til? Altså man kan afgøre om to vektorer er ortogonale ved prikprodukt... -
Paper el. Essay
ForumindlægHej ;D Jeg tænkte på om nogle af jer ville give en hånd, og så måske fortælle, hvilke "konstante" spørgsmål der bliver stillet inde for en "paper" i engelsk skriftlig fremstilling. Altså eksempelvis: redegørelse osv. osv. ER det egentlig ikke bare: 1. redegørelse 2. "com... -
HJÆLP PSYKOLOGI STUDIE MIN DRØM
ForumindlægHej alle sammen! Som det nok fremgår af overskriften så er min drøm at læse psykologi! Jeg bliver student her til sommer, men som det ser ud nu så bliver mit gennemsnit ikke højere end 7. Jeg brænder virkelig for det, og er klar til... -
Systematisk lektiesnyd på hjemmeside
ForumindlægTjek lige det her link. Selvom det ikke handler om studieportalen, mener jeg, at der er alt mulig grund til, at Studieportalen måske skal genoverveje sin opgaveoploading - princippet er trods alt det samme...http://politiken.dk/VisArtikel.iasp?PageID=307589 -
sandsynlighedsregning
Forumindlægjeg har lige kigget lidt rundt herinde, og set at der er en del spørgsmål ang. sandsynlighedsregning, men som jeg har forstået det er det emne blevet taget ud af det skriftlige pensum... tager jeg helt fejl?? -
Brug for hjælp indne tysk eksamen?
ForumindlægHej, jeg vil gerne tilbyde hjælp til tysk eksamen, både mundtlig og skriftlig. Er selv tysker og havde gennem gymnasiet kun 12 (13) taller. Helst Århus omegn! Hilsen Sarah -
dumpe
Forumindlæghej.. jeg går i 3.G og kunne godt tænke mig at søge ind på Handelshøjskolen, men jeg dumpe i skriftlige matmatik i 2g. betyder det så at jeg ikke kan søg ind eller er der når jeg kan gør.. -
Skriflige eksamenskarakterer
ForumindlægEr blevet færdig med de skriftlige eksamener(9.kl), og jeg kunne da godt tænke mig at vide om vi får dem tilbage inden de mundtlige eksamener, eller først får dem til dimission. -
Karakter
ForumindlægHvis man står i en uheldig situation, hvor man har fået 2 i skriftlig engelsk(A)og 00 i mundtlig engelsk(A) i årskarakter, kan man så godt nå at bestå i faget når man kun skal op i skriftlig engelsk? ..Og hvordan forholder det sig, hvis man har opgraderet sit engelsk B niveau til A niveau, men ... -
Tilbagebetale su til gsk?
ForumindlægHej Jeg står i den situation at jeg i realiteten i morgen skal til sygeeksamen i mat A på gsk. (altså det var et kursus jeg tog for at opgradere). Har taget alle timerne og være til den skriftlige mangler kun den mundtlige. Men jeg kom ikke ind på den uddannelse der krævede mat A men en anden. ... -
Eksamen..
ForumindlægHej! På torsdag skal jeg op til skriftlig engelsk. Jeg har svært ved skriftlig engelsk og især er jeg nervøs for læseprøven! Nogen tips og tricks til hvordan jeg klarer mig? :-( -
Sweet Ladies
ForumindlægEr bare lidt nysgerrig.. hvordan synes I jeres skriftlig engelsk eksamen gik i dag? Synes personligt at det var et lidt underligt og anderledes oplæg end hvad jeg er vant til.. -
Vektorer - linjens ligning
ForumindlægHej! Jeg skal snart til terminsprøve i skriftlig mat, og har brug for at genopfriske nogle ting. Er der nogen, der kan fortælle mig, hvordan man løser vedhæftet opgave? Tak på forhånd :)
